ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στους κορυφαίους Premier Partners της Google συγκαταλέγεται για μια ακόμη χρονιά η ελληνική πολυεθνική εταιρεία Generation Y- International eBusiness Hub που δραστηριοποιείται στον τομέα ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού επιχειρείν και παρέχει υπηρεσίες σε όλον τον κόσμο, διατηρώντας γραφεία σε 10 χώρες.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε η Generation Y ανανεώνει τη διάκρισή της ως επίσημος Google Premier Partner και για το 2022.
Η διάκριση αυτή έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, όπως επισημαίνεται, καθώς φέτος η Google ισχυροποίησε τα κριτήρια πιστοποίησης και αναβάθμισε σημαντικά τα επίπεδα που οφείλουν να επιτυγχάνουν οι εταιρείες με τη σήμανση Premier Partners.
Με τα νέα κριτήρια, λοιπόν, η Generation Y ανήκει στο κορυφαίο 3% των Google Partners, έχοντας τη δυνατότητα αποκλειστικής πρόσβασης σε νέα και ακόμα πιο καινοτόμα προϊόντα για τους πελάτες της για την ανάπτυξη των εταιρειών τους.
Ειδικότερα η Generation Y ενισχύει με τη διάκριση αυτή τη φαρέτρα των τεχνολογικών εργαλείων με νέα πολύτιμα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην παγκόσμια αγορά, στοχεύοντας στην περαιτέρω αναβάθμιση των ανταγωνιστικών στρατηγικών προώθησης που προσφέρει.
Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων ο Αναστάσιος Σπανίδης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Generation Y με αφορμή τη διάκρισή, «η εταιρεία δεσμεύεται για την ανάπτυξη της οικονομία μας με βιώσιμο και ασφαλή τρόπο μέσω της στήριξης των επιχειρήσεων-πελατών της στο δρόμο του ψηφιακού τους μετασχηματισμού. Κινητήριος δύναμη στην προσπάθεια αυτή είναι το στελεχιακό δυναμικό της εταιρείας καθώς και οι συνεργάτες της».
Το πρόγραμμα Google Partners συνδέεται με εταιρείες που διαχειρίζονται λογαριασμούς Google Ads εκ μέρους άλλων επωνυμιών ή επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα Google Partners είναι ενεργό σε πάνω από 60 χώρες και είναι διαθέσιμο σε 43 γλώσσες.
Το πρόγραμμα προσφέρει σε χιλιάδες συνεργάτες στρατηγικά οφέλη που εστιάζουν στην εκπαίδευση και τα insight, την πρόσβαση και την υποστήριξη, καθώς και στην αναγνώριση και τις ανταμοιβές.
Αποστολή του είναι να ενισχύσει τις εταιρίες με πρωτοποριακά εργαλεία, πόρους και υποστήριξη, ώστε να μπορούν να βοηθήσουν με την σειρά τους πελάτες τους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις καμπάνιες Google Ads που διαθέτουν.
Μέσω των εργαλείων που δίνει το πρόγραμμα αυτό οι εταιρείες προσεγγίζουν νέους πελάτες και αναπτύσσουν την επιχείρησή τους.
Διαβάστε επίσης
Τι έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες στο Google το 2021;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1