Το 2017 η Google είχε δώσει σε κάθε είδους λομπίστες 18,04 εκατ. δολάρια, ενώ το ρεκόρ της μέχρι πέρυσι ήταν το 2012, όταν είχε δαπανήσει 18,22 εκατ. δολάρια.
Δεύτερο σε δαπάνες lobbying πέρυσι, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ήλθε το Facebook με 12,62 εκατ. δολάρια, επίσης περισσότερα από κάθε άλλο προηγούμενο έτος (το 2017 είχε δαπάνες 11,51 εκατ. δολάρια).
Τόσο η Google όσο και το Facebook βρέθηκαν το 2018 στο «μάτι του κυκλώνα», καθώς οι αμερικανικές αρχές, το Κογκρέσο, τα μέσα ενημέρωσης και οι καταναλωτές-χρήστες έστρεψαν την προσοχή τους στις πρακτικές των δύο εταιρειών για ζητήματα προστασίας της ιδιωτικότητας, ελεύθερου ανταγωνισμού, παραπληροφόρησης, χρήσης αλγόριθμων με πολιτικές και άλλες μεροληψίες, φοροαποφυγής κ.ά.
Δύο άλλες τεχνολογικές εταιρείες, η Microsoft και η Apple, που δεν αντιμετώπισαν την ίδια αρνητική δημοσιότητα και πίεση, δαπάνησαν λιγότερα χρήματα σε lobbying πέρυσι: η πρώτη 9,52 εκατ. δολάρια (περισσότερα από τα 8,5 εκατ. δολ. του 2017, αλλά λιγότερα από το ρεκόρ των 10,5 εκατ. δολ. το 2013), ενώ η δεύτερη 6,62 εκατ. δολάρια (λιγότερα και από τα 7,15 εκατ. δολ. που είχε δαπανήσει το 2017).