ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε νέες επενδύσεις σε πολλαπλά μέτωπα προχωρά ο όμιλος Goldair με στόχο την ενίσχυση της θέσης του στην αγορά της νοτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και στην ελληνική αγορά συγκεκριμένα.
Ο όμιλος, ο οποίος είναι ήδη ένας από τους 30 μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα, δρομολογεί νέες επενδύσεις στους τομείς των αερομεταφορών, των logistics, των σιδηροδρομικών μεταφορών και της ενέργειας.
Ο όμιλος, που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα 25 ξένες αεροπορικές εταιρείες και μέσω της Goldair Handling εξυπηρέτησε φέτος 120.000 πτήσεις, προχώρησε στην ανανέωση των συμβολαίων συνεργασίας της Goldair Handling με αεροπορικές εταιρείες όπως όπως Primera Air, Aeroflot, Ural Airlines, Alitalia, Air Baltic, Etihad Airways, Jet time Airlines, Novair, NetJets,Royal Flight ,Tarom ,SAS, Star Air (UPS), Sun Express, Azur Air, Arkia, Corendon, Turkish Airlines/Cargo, Lufthansa, Saratov, American Airlines/Cargo.
Επιπλέον, φέτος η Goldair Handling υλοποίησε επενδύσεις 6 εκατ. ευρώ που αφορούσαν στην προμήθεια εξοπλισμού επίγειας εξυπηρέτησης ενώ λειτούργησε αίθουσα (lounge) επιβατών διακεκριμένης θέσης. Παράλληλα, η εταιρεία διατήρησε τα μερίδια αγοράς της στις δύο αγορές εκτός Ελλάδας όπου δραστηριοποιείται (Βουλγαρία, Κύπρος).
Ο όμιλος δραστηριοποιείται και στον τομέα της διοργάνωσης συνεδρίων μέσω της εταιρείας Goldair Congress η οποία πριν ένα μήνα διοργάνωσε δύο μεγάλα συνέδρια στην Αθήνα στα οποία μετείχαν 1.950 σύνεδροι.
Το στοίχημα της επόμενης ημέρας
Αν το handling αποτέλεσε επί χρόνια τον βασικό πυλώνα δραστηριοτήτων του ομίλου, το στοίχημα της επόμενη ημέρας για την ανάπτυξή του είναι τα logistics. Ένα στοίχημα, μάλιστα, που θα παιχτεί στο εμπορευματικό κέντρο του Θριάσιου, αλλά και στις σιδηροδρομικές ράγες.
Ο όμιλος ποντάρει πολλά για τη μελλοντική του ανάπτυξη στο χώρο των διεθνών εμπορευματικών μεταφορών όπου δραστηριοποιείται με την εταιρεία Goldair Cargo.
Σε κοινοπραξία με την ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ., η Goldair Cargo μετείχε στο σχετικό διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η ΓΑΙΟΣΕ και ανακηρύχθηκε οριστικός ανάδοχος. Η σύμβαση παραχώρησης όπως και άλλες συμβάσεις που συνδέονται με το έργο εξετάζονται, ήδη, από το Ελεγκτικό Συνέδριο πριν προωθηθούν στη Βουλή για ψήφιση.
Η κοινοπραξία Goldair Cargo-ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. πρόκειται να δημιουργήσει στο Θριάσιο στεγασμένους αποθηκευτικούς χώρους συνολικής επιφάνειας 240.000 τ.μ. Σύμφωνα με το σχεδιασμό, μάλιστα, η πρώτη φάση των έργων αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2018 και θα αφορά στη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων συνολικής επιφάνειας 120.000 τ.μ.
Εκτός από το εμπορευματικό κέντρο του Θριάσιου ο όμιλος εισήλθε, ήδη, στις εμπορευματικές μεταφορές μέσω σιδηροδρόμου. Η εταιρεία Rail Cargo Logistics Goldair ολοκλήρωσε την αδειοδότησή της από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και ύστερα από συμφωνία με τον ΟΣΕ έγινε, εντός του 2017, η πρώτη ιδιωτική εταιρεία στην Ελλάδα η οποία χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο με δικά της τρένα.
Στην πρώτη φάση λειτουργίας της, η Rail Cargo Logistics Goldair σχεδιάζεται να διαθέτει 4 λοκομοτίβες (δύο ηλεκτρικές και δύο πετρελαιοκίνητες) και 180 βαγόνια μεικτού τύπου τα οποία τα οποία θα προέρχονται κατά βάση από τους αυστριακούς σιδηρόδρομους. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι 4 λοκομοτίβες θα προέλθουν αρχικά από τον ΟΣΕ από τον οποίο θα τις νοικιάσει η Rail Cargo Logistics Goldair.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του ομίλου, η εταιρεία σκοπεύει να εισάγει καινοτόμα προϊόντα στην ελληνική αγορά μεταξύ των οποίων το Inovated Semi Trailer Transfer. Πρόκειται για προϊόν που θα προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτηγών με τρένο. Υπηρεσία η οποία, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας, θα εξασφαλίζει μειωμένο κόστος μεταφοράς ενώ θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων αλλά και την ασφάλεια στη μεταφορά των εμπορευμάτων αλλά και των ταξιδιωτών που μετακινούνται στο οδικό δίκτυο της χώρας.
Ο όμιλος διατηρεί παρουσία στο χώρο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) μέσω της εταιρείας Goldeco, με έμφαση στην ηλιακή και υδροηλεκτρική ενέργεια καθώς και την παραγωγή βιοαερίου.
Το χαρτοφυλάκιο έργων ΑΠΕ της Goldeco περιλαμβάνει μονάδες συνολικής ισχύος 4 ΜW. Από το 2011 η εταιρεία λειτουργεί φωτοβολταϊκό πάρκο ισχύος 1 ΜW στον Ασπρόπυργο, ενώ το 2018 αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή και να τεθεί σε λειτουργία υδροηλεκτρικό έργο ισχύος 2 MW στο νομό Σερρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απίστευτη απάτη πολλών εκατομμυρίων σε βάρος του ΟΣΕ από υψηλόβαθμα στελέχη του οργανισμού
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ιντερνετικός τζόγος: Γιατί πάνε όλα πίσω. Το παρασκήνιο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Άμεσες Ξένες Επενδύσεις: Πώς η Ελλάδα κατάφερε πάλι να πατώσει σε μια εκρηκτική χρονιά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- “Earth Suites”: αναδεικνύοντας την αυθεντικότητα της Μεσογείου
- Παύλος και Νικόλαος: Κατέθεσαν αίτηση για ιθαγένεια στο Ληξιαρχείο Αθηνών – «Ντε Γκρες» το επίθετο που επέλεξα
- Βαρδής Βαρδινογιάννης: Στο Ρέθυμνο το Σάββατο το μνημόσυνο για τις 40 ημέρες από τον θάνατό του
- Skroutz: Προσφεύγει νομικά κατά Facebook και Instagram