ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, είπε: “Το 2013 η Ελλάδα ενέταξε τον East Med στα χρηματοδοτούμενα Ευρωπαϊκά Προγράμματα.Τότε απέναντί μας είχαμε ένα πανίσχυρο τούρκικο lobby το οποίο στήριζαν Ευρώπη και ΗΠΑ, το οποίο υποστήριζε ότι ένας τέτοιος αγωγός είναι τεχνικά ανέφικτος γιατί δεν είναι δυνατό να κατασκευαστούν σωλήνες που να αντέχουν. Και με αυτό το επιχείρημα υπήρξε πίεση να τραβήξουμε πίσω την πρόταση για να μην υλοποιηθεί.
Τότε απευθυνθήκαμε στη Viohalco και ρωτήσαμε αν είναι δυνατό να κατασκευαστεί ένας αγωγός σε τόσο τεράστια βάθη. Η ομάδα στελεχών τους απέδειξαν ότι είναι δυνατό να κατασκευαστούν αυτοί οι σωλήνες, δίνοντας μάλιστα μια πανίσχυρη τεκμηρίωση που με αυτήν καταφέραμε να διατηρήσουμε τη χρηματοδότηση στο έργο.
Η Viohalco τιμά την ελληνική βιομηχανία και καθόρισε με τη συνεισφορά της τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Τέτοιες βιομηχανίες, μπορούν να βοηθήσουν τη χώρα και η Ελλάδα δεν έχει μόνο τη θέση αλλά και τις επιχειρήσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν τη σημερινή συγκυρία και δείχνουν ότι η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν