ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε Endless EC αλλάζει την ονομασία της η εταιρεία Ευρωχαρτική, δίνοντας πλέον μεγαλύτερη βαρύτητα στο brand «Endless» και προχωρώντας στα επόμενα πλάνα της.
Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Τρακάκης κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης, «η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί ότι δίνουμε ακόμη μεγαλύτερη βάση στο brand μας γιατί με αυτό «μεγαλώσαμε». Επίσης, ότι δίνουμε πολύ μεγάλη βάση ώστε να εκσυγχρονίσουμε την εταιρική μας διακυβέρνηση ενώ υιοθετούμε με πολύ μεγάλη προσοχή τα κριτήρια ESG τα οποία θα μας βοηθήσουν να πάμε παρακάτω».
Σημειώνεται πως η Endless EC δραστηριοποιείται στον τομέα των χαρτικών και των απορρυπαντικών, είναι μία ελληνική οικογενειακή εταιρεία, με τον Γιώργο Τρακάκη στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τον Θανάση Χριστόπουλο σε εκείνη του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου, να αποτελούν τους εκπροσώπους της δεύτερης γενιάς.
Το 1985 οι γονείς τους, Γιάννης Τρακάκης και Νίκος Χριστόπουλος, είχαν ιδρύσει την εταιρεία ΧΡΙΣΤΡΑΚ Ο.Ε., ξεκινώντας την παραγωγή ειδών χάρτου για οικιακή και επαγγελματική χρήση. Οκτώ χρόνια μετά συστάθηκε η ΕΥΡΩΧΑΡΤΙΚΗ ΑΕΒΕ και παράλληλα σχεδιάστηκε και κατοχυρώθηκε το brand name «Endless» με σήμα τον κύκνο.
«Όλα αυτά τα χρόνια θεωρούμε ότι η εταιρεία μας ήταν αρκετά εσωστρεφής, με την έννοια ότι προτιμούσε τις πράξεις από τα λόγια. Μαζί με τον Θανάση είδαμε ότι αυτό πρέπει να το αλλάξουμε, να βγει η εταιρεία προς τα έξω» σημείωσε ο κ. Τρακάκης.
Ερωτηθείς για τα επόμενα πλάνα τους και εάν σχεδιάζεται η είσοδος στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σημείωσε ότι «δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση αλλά είναι μέσα σε όσα εξετάζονται».
Παράλληλα όσον αφορά στο ενδεχόμενο εξαγορών, είτε από την πλευρά της Endless EC για άλλες εταιρείες, είτε από κάποια ενδιαφερόμενη εταιρεία προς την Endless, ο κ. Τρακάκης σημείωσε πως «όλα αγοράζονται, όλα πωλούνται».
Η πορεία το πρώτο έτος της πανδημίας και η αύξηση 85% στα χαρτικά τον Μάρτιο
Το 2020 η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών περίπου στα 57 εκατ. ευρώ ενώ φέτος εκτιμάται ότι η χρόνια θα κλείσει με μονοψήφια αύξηση σε σχέση με πέρσι.
Το 65% των πωλήσεων του 2020 προήλθε από τις πωλήσεις σε χαρτικά και το 35% από τα απορρυπαντικά, ενώ σχεδόν ο μισός τζίρος αφορούσε σε πωλήσεις εκτός των σούπερ μάρκετ.
Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση που καταγράφηκε κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας λόγω των μαζικών αγορών των καταναλωτών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ. Τρακάκη το πρώτο 15ημερο τον Μάρτιο του 2020, καταγράφηκε αύξηση 85% στις πωλήσεις χαρτικών.
Μέσα στο 2020 μάλιστα, η εταιρεία ξεκίνησε και τις εισαγωγές μασκών από την Κίνα με τη συγκεκριμένη αγορά να κινείται σταθερά ανοδικά όλο αυτό το διάστημα.
Οι ανατιμήσεις σε προϊόντα
Με δεδομένη την κατάσταση που επικρατεί τους τελευταίους μήνες σε διεθνές επίπεδο με την αύξηση των τιμών πρώτων υλών, του κόστους ενέργειας και τις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδας, όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε σε «ελαφρές προσαρμογές», σε μονοψήφιο ποσοστό σε προϊόντα της.
Από το επόμενο έτος ωστόσο και πιθανότατα από τον Φεβρουάριο, όπως επεσήμανε, θα χρειαστεί να προχωρήσει σε νέες ανατιμήσεις.
Η επένδυση των 17 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές
Το 2019 η Ευρωχαρτική προχώρησε σε μία επένδυση 17 εκατ. ευρώ, τόσο με ίδια κεφάλαια όσο και μέσω δανεισμού, για την επέκταση των εγκαταστάσεων και την αναβάθμιση του μηχανολογικού της εξοπλισμού μέσω της οποίας, αυξήθηκε κατά 50% τo capacity του εργοστασίου
Όσον αφορά τέλος στην εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, η Endless EC εξάγει σε χώρες των Βαλκανίων, σε Κύπρο, αλλά και σε Αυστραλία. Οι εξαγωγές αυτή τη στιγμή αποτελούν το 5% του τζίρου της ενώ ένα από τα σημαντικότερα εξαγώγιμα προϊόντα της αποτελούν τα χάρτινα τραπεζομάντηλα.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Τρακάκης (Ευρωχαρτική-Endless): Θα διπλασιάσουμε το μέγεθός μας τα επόμενα χρόνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πούτιν: Υπόσχεται ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά τη χθεσινή επίθεση στο Καζάν της Ρωσίας
- Γερμανία-Μαγδεμβούργο: Ερωτηματικά για τις υπηρεσίες που διέθεταν πληροφορίες για τον Ταλέμπ Α.
- Συρία: Στη Δαμασκό ο Τούρκος ΥΠΕΞ – Συναντήθηκε με τον Αλ Τζολάνι
- Χιλιάδες Αγιοβασίληδες «ξεχύθηκαν» στους δρόμους του Πειραιά στο «Santa Night Run»