ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην προσήλωση του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην αναπτυξιακή πορεία αναφέρθηκε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός του, Γιώργος Περιστέρης, κατά τη διάρκεια της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων που ολοκληρώθηκε προ ολίγου και στην οποία ήταν παρόν το 56,08% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου, το οποίο και ενέκρινε όλα τα θέματα προς ψήφιση.
«Θα είμαστε καλά με την ΤΕΝΕΡΓ και χωρίς», επεσήμανε ο Γιώργος Περιστέρης, κατά τη διάρκεια της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων, ο οποίος αποκάλυψε ότι υπάρχουν παραπάνω του ενός ενδιαφερόμενοι, καθώς και ότι υπάρχουν και ποιοτικοί όροι, δηλαδή να μείνει η έδρα στην Ελλάδα.
Ο ισχυρός άνδρας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ τόνισε επίσης ότι, παρά τις δυσκολίες των τελευταίων δύο ετών, ο Όμιλος δεν ανέστειλε την επενδυτική του δραστηριότητα και έσπασε τα ρεκόρ σε όλους τους χρηματοοικονομικούς τομείς για τη χρήση του 2022, δίνοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μέρισμα με βασική επιδίωξη αυτό να συνεχιστεί και να βαίνει ανοδικά.
Ανέφερε, δε, ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ διαθέτει ένα ιστορικό ανεκτέλεστο που ανέρχεται στα 5,5 δισ. ευρώ. Σε αυτό πρωταγωνιστεί η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, η σύμβαση της οποίας αναμένεται να υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο εντός του επόμενου μήνα, ενώ τα σχετικά δικαιολογητικά της κοινοπραξίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis βρίσκονται ήδη στη διάθεση του ΤΑΙΠΕΔ, που έτρεξε τον σχετικό διαγωνισμό.
Σχετικά με τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου, ο επικεφαλής του επισήμανε ότι αυτά διαμορφώνονται πλέον στα 1,5 δισ. ευρώ από ένα συνολικό επενδυτικό πλάνο 10 δισ. ευρώ για την τρέχουσα δεκαετία και εκτίμησε ότι δε χρειάζεται αναχρηματοδότηση πριν το 2027.
Επιπλέον, επισημάνθηκε ότι στις συμβάσεις που έχει αναλάβει ο Όμιλος έχει καλυφθεί ο κίνδυνος του πληθωρισμού, ενώ το 2023 το Capex θα πλησιάσει τα 3 δισ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου.
Διανύουμε την πιο παραγωγική περίοδο με όχημα την κατασκευή, την ενέργεια και τις ψηφιακές υποδομές
Το όχημα του Ομίλου για την αναπτυξιακή τροχιά στην οποία έχει εισέλθει είναι η κατασκευή και η ενέργεια. Επίσης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δοκιμάζει τις δυνάμεις και σε έργα ψηφιακών υποδομών δηλαδή των διαγωνισμών για το Ultra Fast Broadband, αλλά και το ψηφιακό εισιτήριο του ΟΑΣΑ.
Όσον αφορά τον πρώτο κλάδο η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ υλοποιεί ένα σημαντικό αριθμό δημόσιων και ιδιωτικών έργων. Μερικά εξ αυτών είναι το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι που αναμένεται να τεθεί σε εμπορική λειτουργία το 2026, το ΣΔΙΤ του ΒΟΑΚ, τις μονάδες διαχείρισης απορριμμάτων στην Ήπειρο και την Πελοπόννησο, αλλά και το ολοκληρωμένο συγκρότημα στο Ελληνικό που αναμένεται να ξεκινήσει στους επόμενους με τις πρόδρομες εργασίες να τοποθετούνται εντός του Ιουλίου.
Επίσης, ο όμιλος συμμετέχει στους διαγωνισμούς για τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού, του ΒΟΑΚ, ενώ έχει υποβάλλει στο υπουργείο υποδομών το σχέδιο για την παραχώρηση των τριών νέων επεκτάσεων της Αττικής Οδού. Τόνισε, δε, ότι η κυκλοφορία σε όλους τους αυτοκινητόδρομους έχει επανέλθει σε προ–πανδημίας επίπεδα.
Ο Πρόεδρος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ επισήμανε ότι γενικότερα ο κατασκευαστικός κλάδος επικεντρώνει στα ΣΔΙΤ και τις παραχωρήσεις, καθώς τα έργα αυτά αποφέρουν βελτιωμένες χρηματοδοτικές ροές, ενώ υπάρχει προστασία από τις απότομες μεταβολές των επιτοκίων.
Πρόσθεσε, δε, ότι τα περισσότερα έργα που έχει αναλάβει ο Όμιλος αφορούν ίδιες επενδύσεις, ενώ όσον αφορά τα έργα για λογαριασμό τρίτων έχουν τεθεί ρήτρες για την προστασία από την κατακόρυφη αύξηση της τιμής των κατασκευαστικών υλικών.
Στόχος τα 6GW εγκατεστημένης ισχύος έως το 2029
Όσον αφορά την ενέργεια η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατασκευάζει σε συνεργασία με τη Μότορ Όιλ τη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από φυσικό αέριο στην Κομοτηνή. Επίσης, προχωράει και η κατασκευή της μονάδας αντλησιοταμίευσης στην Αμφιλοχία, η οποία είναι ένα έργο που εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην εγχώρια προστιθέμενη αξία κατά 70%.
Σχετικά με την υφιστάμενη ισχύ του Ομίλου σε έργα ΑΠΕ, ο Γιώργος Περιστέρης δήλωσε ότι μέχρι το φθινόπωρο του 2023 θα έχουν εγκατασταθεί έργα ισχύος 1,2GW, ενώ η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ διαθέτει ήδη άδειες και κατασκευάζει έργα ΑΠΕ ισχύος 2GW και συνολικός στόχος είναι μέχρι το 2029 να έχουν εγκατασταθεί 6GW.
Σημαντική, επιπλέον, είναι και η παρουσία στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς η θυγατρική ΗΡΩΝ κατέχει μεγάλο μερίδιο της αγοράς (10%).
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην πορεία στην ηλεκτρική ενέργεια διαδραμάτισε η τιμή του φυσικού αερίου, η οποία εκτινάχθηκε απότομα κατά τη διάρκεια του 2022, και πλέον φαίνεται να εκλογικεύεται, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι έχουν πάψει να υπάρχουν διακυμάνσεις ακόμα και σήμερα.
Η ομιλία του Γιώργου Περιστέρη
Αγαπητοί μέτοχοι, φίλες και φίλοι,
Σας καλωσορίζω στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση του Ομίλου μας.
Το 2022 ήταν ένα έτος μεγάλων προκλήσεων με την ενεργειακή κρίση, τον πόλεμο στην Ουκρανία, και τις πληθωριστικές και επιτοκιακές πιέσεις να δοκιμάζουν το διεθνές οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον.
Παρά τις διεθνείς γεωπολιτικές και μακροοικονομικές αβεβαιότητες, ωστόσο, ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ παραμένοντας προσηλωμένος στην αναπτυξιακή του πορεία, κατέγραψε σημαντική ενίσχυση των χρηματοοικονομικών του μεγεθών, καθώς η ισχυρή λειτουργική επίδοση σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης οδήγησε στην αύξηση των οικονομικών μεγεθών και στην περαιτέρω βελτίωση της χρηματοοικονομικής θέσης του Ομίλου.
Τα συνολικά έσοδα του Όμιλου για το 2022 σχεδόν τετραπλασιάστηκαν έναντι του 2021 και προσέγγισαν τα 4 δισ. ευρώ.
Η λειτουργική κερδοφορία (προσαρμοσμένο EBITDA) διπλασιάστηκε στα 661,8 εκατ. ευρώ έναντι 323,5 εκατ. ευρώ για το 2021.
Ενώ τα καθαρά κέρδη αποδιδόμενα στους μετόχους προσαρμοσμένα για μη λειτουργικά αποτελέσματα για το 2022 ανήλθαν σε 174,4 εκατ. ευρώ, σχεδόν 6 φορές περισσότερα από τα 33,1 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Παράλληλα – απέναντι σε αυτό το δυσχερές διεθνές χρηματοοικονομικό περιβάλλον – τα συνολικά ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν στα 1,5 δισ. ευρώ, ενώ πετύχαμε τον περιορισμό του συντελεστή Καθαρό Χρέος/Προσαρμοσμένο EBITDA στο 2.3x έναντι 3.8x για το προηγούμενο έτος, παρά τις αυξημένες επενδύσεις (338,4 εκατ. ευρώ για το 2022 έναντι 245,6 για το 2021).
Η προαναφερθείσα οικονομική επίδοση αντανακλά βεβαίως την αποτελεσματική επιχειρησιακή λειτουργία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Η αλήθεια είναι πως η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ διανύει την πιο παραγωγική περίοδο στην ιστορία της και αυτό είναι μόνο η αρχή.
Είμαστε ηγέτες σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής μας:
- Στις Παραχωρήσεις, με περισσότερα από 1.500 χλμ. αυτοκινητοδρόμων υπό διαχείριση (μετά την προσθήκη της Εγνατίας) και εμβληματικά έργα που αντιστοιχούν σε επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ, όπως ο νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης, το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα στο Ελληνικό, η νέα μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο στην Κομοτηνή κλπ. Παράλληλα, στον τομέα των ΣΔΙΤ, το οδικό τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), η Ολοκληρωμένη Διαχείριση Απορριμμάτων στις Περιφέρειες Ηπείρου και Πελοποννήσου, το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και η ανάπτυξη του δικτύου υποδομών υπερυψηλών ταχυτήτων internet (ultra fast broadband).
- Η μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρεία με έσοδα πάνω από 1 δισ. και ανεκτέλεστο 5,5 δισ. ευρώ.
- Ο κορυφαίος Έλληνας επενδυτής στην παραγωγή και αποθήκευση καθαρής ενέργειας με εγκατεστημένη ισχύ που μέχρι το φθινόπωρο θα ξεπεράσει τα 1.200 MW, μέχρι το 2026 θα διαμορφωθεί σε 3.000 MW και πριν το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας θα έχει φθάσει τα 6 GW.
- Εκ των κορυφαίων ιδιωτών παραγωγών και προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας, ο ΉΡΩΝ, εισήγαγε πρώτος τα διμερή μακροχρόνια συμβόλαια (PPAs) και πρόσφατα «έσπασε» το φράγμα του 10% στο μερίδιο της αγοράς προμήθειας.
Το πιο σημαντικό όμως και αυτό που τελικά αντανακλά την πραγματική αξία αυτών των επενδύσεων, είναι ότι αποτελούν προϊόντα εξαιρετικά προσεχτικού σχεδιασμού, ρεαλιστικών και συντηρητικών υπολογισμών και πειθαρχημένης διαχείρισης από μία πολύ έμπειρη και σταθερή διοικητική και στελεχιακή ομάδα.
Στην Κατασκευή, μεγάλο μέρος των έργων της ΤΕΡΝΑ προέρχεται από ίδιες επενδύσεις του Ομίλου και άρα έχει πολύ περιορισμένο ρίσκο. Επιπλέον, τα έργα για λογαριασμό τρίτων έχουν εξασφαλιστεί με αυστηρά κοστολογημένες προσφορές και με ρήτρες που σε μεγάλο βαθμό τα προστατεύουν από απότομες διακυμάνσεις στο κόστος. Επιπλέον, η ΤΕΡΝΑ διαθέτει σήμερα την πολυπληθέστερη τεχνική εργατική δύναμη, τον πλέον άρτιο εξοπλισμό, πολύπειρη διοίκηση και μία απόλυτα υγιή οικονομική θέση.
Οι Παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ, πρόκειται να διαδραματίσουν τα επόμενα χρόνια πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, καθώς αναμένεται να αποφέρουν σταθερά, προβλέψιμα και επαναλαμβανόμενα έσοδα, ενώ οι σχετικές επενδύσεις – στο πλαίσιο των συμβατικών όρων που κατά κανόνα περιλαμβάνουν τα έργα παραχωρήσεων – είναι προστατευμένες έναντι των διεθνών αναταράξεων στην αγορά των επιτοκίων.
Για το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα στο Ελληνικό πρόδρομες κατασκευαστικές εργασίες αναμένονται εντός του Ιουλίου αναμένοντας τη σχετική άδεια, ενώ εντατικά προχωρά το έργο του Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου στο Καστέλι της Κρήτης, καθώς και η νέα μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με καύσιμο φυσικό αέριο στην Κομοτηνή όπου η πρόοδος των έργων βρίσκεται στο 60%.
Σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμων, η κυκλοφορία έχει ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα και οι προοπτικές προδιαγράφονται θετικές.
Game changer για τον Όμιλο θα αποτελέσει η προσθήκη της Εγνατίας Οδού, με τη σχετική σύμβαση παραχώρησης να κατατίθεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο τον επόμενο μήνα.
Παράλληλα, όμως συμμετέχουμε σε διαδικασίες και για άλλες παραχωρήσεις όπως του ΒΟΑΚ καθώς και την Αττική Οδό, ενώ αξιοποιώντας το πρόσφατο νομοθετικό πλαίσιο καταθέσαμε ως leader ένωσης εταιρειών την πρώτη Πρότυπη Πρόταση που περιλαμβάνει νέα τμήματα του οδικού δικτύου της Αττικής προς Λαύριο, Ραφήνα και Λ. Βουλιαγμένης.
Μιας και αναφέρθηκα στην Εγνατία, στον ΒΟΑΚ και στην Αττική Οδό – αναμφισβήτητα τα 3 κορυφαία έργα παραχωρήσεων σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμων – θα ήθελα να κάνω ειδική μνεία στον τρόπο που εμείς προσεγγίζουμε τέτοιους είδους διαγωνισμούς και επενδύσεις.
Προτεραιότητά μας είναι τα έργα που διεκδικούμε να διασφαλίζουν τη βιωσιμότητά τους και να αποφέρουν αξία στον Όμιλο και στους μετόχους του. Για αυτό, στους διαγωνισμούς προσφέρουμε δίκαια τιμήματα και για εμάς και για το ελληνικό Δημόσιο.
Ως προς τον τομέα της Ενέργειας, που βρέθηκε πραγματικά στο μάτι του κυκλώνα τους προηγούμενους 18 μήνες, τόσο η παρουσία μας στην καθαρή ενέργεια όσο και τη συμβατική ηλεκτροπαραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας, απέδειξαν πως δικαίως διατηρούμε τις ηγετικές μας θέσεις και επενδύουμε στις προοπτικές των δυο θυγατρικών μας.
Στην καθαρή ενέργεια, η εγκατεστημένη ισχύς της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή από ΑΠΕ θα ξεπερνά σε δύο μήνες τα 1.200 MW, έναντι συνολικής εγκατεστημένης ισχύος 906 MW στο τέλος του 2022. Ως εκ τούτου, η συνολική ισχύς έργων σε λειτουργία, υπό κατασκευή και έτοιμων προς κατασκευή ξεπερνάει τα 2.000 MW.
Επιπλέον, προχωράει σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η κατασκευή του πολύ σημαντικού για το ηλεκτρικό σύστημα της χώρας έργου της μεγάλης αποθήκευσης στην Αμφιλοχία (680 MW), ενώ σημαντική ισχύς νέων έργων στην Ελλάδα και το εξωτερικό (κυρίως φωτοβολταϊκών) είναι έτοιμα προς κατασκευή.
Εν ολίγοις, από περίπου 900 MW στο τέλος του 2022, με την προσθήκη του Καφηρέα και της Αμφιλοχίας μόνο, η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή προβλέπεται να έχει υπερδιπλασιάσει την εγκατεστημένη ισχύ της μέσα σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα, να την έχει τριπλασιάσει μέχρι το 2026 και να την έχει εξαπλασιάσει μέχρι το 2029.
Στον τομέα της συμβατικής ηλεκτροπαραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, ο ΗΡΩΝ – μετά και την 100% απόκτησή του από τον Όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – αξιοποίησε στο έπακρο τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα, πρωτοπορώντας και προσφέροντας πρώτος μακροχρόνιες Συμβάσεις Πώλησης Ενέργειας σε μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες, αλλά και συμφέρουσες τιμές στους οικιακούς καταναλωτές, αυξάνοντας σημαντικά το μερίδιο του στην αγορά προμήθειας και ξεπερνώντας για πρώτη φορά το επίπεδο του 10% μεταξύ των ιδιωτών προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας.
Αγαπητοί μέτοχοι,
Θα ήθελα στο σημείο αυτό να αναφερθώ και στη σημαντική κοινωνική διάσταση της επιχειρηματικής μας δράσης, η οποία βελτιώνει την καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων και βοηθά στην κοινωνική συνοχή, με έργα και επενδύσεις που προσφέρουν στον τόπο και δημιουργούν ανάπτυξη και ευημερία.
Ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ βρίσκεται πάντα στο πλευρό της κοινωνίας και με ένα πολύ σημαντικό πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, το οποίο ανήλθε στα 5,1 εκατ. ευρώ (έναντι 3,6 εκατ. το 2021).
Παράλληλα, εγκαινιάστηκε το πρόγραμμα μας «Πολυμήχανη Γενιά» για τους νέους μηχανικούς το οποίο, αν και ανακοινώθηκε μέσα στο 2023, σχεδιάστηκε και δομήθηκε την περασμένη χρονιά.
Με κορωνίδα την αποκλειστική χορηγία του Ομίλου στο νέο επαγγελματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΕΜΠ στη Διαχείριση Έργων Υποδομών και Κατασκευών που παρουσιάστηκε στις αρχές της φετινής χρονιάς και το οποίο σκοπό έχει να δώσει στους νέους μηχανικούς γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται πλέον στη νέα γενιά έργων, ο Όμιλος στηρίζει σταθερά ομάδες μαθητών και φοιτητών που δημιουργούν καινοτόμα projects, συμμετέχουν σε διεθνείς αγώνες STEM και αναζητούν νέες λύσεις σε προκλήσεις της μηχανικής και της ενεργειακής αποδοτικότητας.
Πιστεύουμε πραγματικά στη νέα γενιά της χώρας μας, στα παιδιά μας και θέλουμε να είμαστε δίπλα τους, να τους στηρίζουμε να μαθαίνουν και να προοδεύουν. Στον Όμιλο μας δεσμευόμαστε να τους παρέχουμε τις συνθήκες εκείνες που θα τους επιτρέψουν με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα αποκτήσουν, να μπορούν να εργασθούν στη χώρα τους σε ενδιαφέροντα έργα και σε καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας.
Τέλος, στον τομέα του ESG, ο Όμιλος δημοσιοποιεί σταθερά (δέκα χρόνια) τις επιδόσεις του στη βιώσιμη ανάπτυξη, στα θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και ορθής εταιρικής διακυβέρνησης, θέτει στόχους και παρακολουθεί το επίπεδο επίτευξης τους.
Ειδικά σε ό,τι αφορά το Κλίμα, το 2022 συμμετείχαμε για πρώτη φορά στην παγκόσμια πρωτοβουλία βιώσιμης ανάπτυξης CDP* Climate Change δημοσιοποιώντας εκτενή ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία που αφορούν στη διαχείριση των περιβαλλοντικών θεμάτων και της αντιμετώπισης των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής μέσω των δραστηριοτήτων μας και αξιολογηθήκαμε με B (κλίμακα Α-D), γεγονός που μας κατατάσσει πολύ υψηλά ως προς το επίπεδο διαφάνειας και πληρότητας των δημοσιευμένων περιβαλλοντικών στοιχείων και αποτελεί σημαντική αναγνώριση της στρατηγικής και των επιδόσεων μας για την μετριασμό της κλιματικής αλλαγής.
Μέσα στη χρονιά θα είμαστε και σε θέση να ανακοινώσουμε και το επικαιροποιημένο πλάνο δράσεων απανθρακοποίησης του Ομίλου με ορίζοντα το 2030.
Κυρίες και κύριοι,
Προχωρούμε με σταθερά βήματα την υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου των 10 δισ. ευρώ, σε Παραχωρήσεις και Ενέργεια, χωρίς σημαντικές ανάγκες αναχρηματοδότησης έως το 2027.
Διαθέτουμε την απαραίτητη ταμειακή ευρωστία για τη χρηματοδότηση της ίδιας μας συμμετοχής σε όλα τα έργα τα οποία αναπτύσσουμε.
Αναμένουμε περαιτέρω σημαντική οργανική κερδοφορία και ελεύθερες ταμειακές ροές από την κατασκευαστική δραστηριότητα, αλλά και από την παραγωγή και εμπορία θερμικής ενέργειας, καθώς και πολύ σημαντική υπεραξία από την εκτέλεση του επενδυτικού προγράμματος της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή.
Τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε επιστρέψει στους μετόχους περί τα 60 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του μερίσματος που θα κληθεί η ΓΣ να εγκρίνει, μέσα από επιστροφές κεφαλαίου και επαναγορές μετοχών.
Είμαι πεπεισμένος πως ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – με βάση όλα όσα σας ανέφερα – βρίσκεται στην καλύτερη θέση που έχει υπάρξει ποτέ τα τελευταία πάνω από 50 χρόνια της δραστηριοποίησής του, με ρεαλιστική προσδοκία για αυξημένα μερίσματα και σημαντική δημιουργία υπεραξίας τα επόμενα χρόνια.
Τα καλύτερα έρχονται.
Σας ευχαριστώ.
Διαβάστε επίσης:
Χρηματιστήριο: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΤΕΝΕΡΓ κρατούν την αγορά πάνω από τις 1.260 μονάδες
Τεχνική Ολυμπιακή (Κ. Στέγγος): Βγαίνει στην αγορά για νέα κόκκινα δάνεια και τουριστικά ακίνητα
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΑΔΕ: Εσωτερική έρευνα για τον εμπλεκόμενο υπάλληλο σε κύκλωμα λαθρεμπορίας ποτών διέταξε ο Πιτσιλής
- Διεθνείς αγορές: Αναταραχή από τις προβλέψεις για αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025
- Ντόναλντ Τραμπ: Διορίζει τον ιδιοκτήτη των Χιούστον Ρόκετς πρεσβευτή των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ιταλία
- Καιρός: Με κρύο, βροχές και χιόνια τα Χριστούγεννα