ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέες επενδύσεις αλλά και άνοιγμα στο εξωτερικό ετοιμάζει η Keyvoto, startup η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τo Κeyvoto είναι μια ενιαία πλατφόρμα PXM (product experience management), ένα σύστημα που βοηθά τον προμηθευτή να παρέχει στους retailers το περιεχόμενο προϊοντικών πληροφοριών που χρειάζονται, έτσι ώστε αυτοί με την σειρά τους να ανανεώνουν τις περιγραφές και τα στοιχεία που τους παρέχονται με τελικό στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών και την αύξηση των πωλήσεων.
Όπως είπε σε σχετική εκδήλωση ο CEO κ. Γιώργος Παπαδημητρίου η Keyvoto συνεχίζει να επενδύσει σε νέα προϊόντα ενώ μέσα στο 2023 αναμένεται να επεκταθεί και στο εξωτερικό, καθώς υπάρχουν ήδη επαφές με χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά και τη Σαουδική Αραβία.
Όπως είπε ο κ. Παπαδημητρίου, μέσα σε ένα χρόνο έχουν επενδυθεί ήδη 1 εκατ. ίδια κεφάλαια, ενώ έχει στα σκαριά νέο επενδυτικό πλάνο που αναμένεται να ξεπεράσει το 1 εκατ. ευρώ. Όπως είπε το 2023 προβλέπεται πολύ καλύτερο από άποψη μεγεθών για την keyvoto, ενώ τόνισε ότι ο επόμενος γύρος χρηματοδότησης που θα υπάρξει θα έχει ως στόχο τα επενδυτικά πλάνα της startup στο εξωτερικό.
Αύξηση του προσωπικού και τα νέα προϊόντα
Η εταιρεία με έδρα την Πτολεμαΐδα, απασχολεί σήμερα 30 άτομα, αυξάνοντας με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς το προσωπικό της, με στόχο μέχρι το τέλος του 2023 να έχει φθάσει τα 50 άτομα.
Η εταιρεία σχεδιάζει την άμεση επέκταση στο εξωτερικό καθώς η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς, αφού σύμφωνα με εκτιμήσεις τα επόμενα χρόνια θα κινηθεί με έναν μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 20%, για να διαμορφωθεί –σε παγκόσμιο επίπεδο- στα 68 δισ. δολάρια μέχρι το 2030.
Η προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API της πλατφόρμας της Keyvoto συγκεντρώνουν αυτόματα όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα, καθιστώντας τη σύνδεση μεταξύ προμηθευτών και λιανοπωλητών εξαιρετικά εύκολη και εύχρηστη. «Παρά τη σχετικά σύντομη δραστηριοποίησή μας στην αγορά, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε ήδη έναν πολύτιμο συνεργάτη για πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της λιανικής πώλησης», επεσήμανε η Άσπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto.
Η πλατφόρμα της Keyvoto απαρτίζεται από μια σειρά από modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:
-MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.
-DAM (Digital Asset Movement), για τη διαχείριση των δεδομένων σε ένα σημείο.
– PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.
-PIDS (Product Information Distribution Services), για τη διασύνδεση των πληροφοριών των προϊόντων σε όλα τα διαφορετικά κανάλια ενδιαφέροντος της επιχείρησης.
–ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.
Διαβάστε επίσης:
Αντώνης Σαμοθράκης: Αυτοί είναι οι τέσσερις βασικοί πυλώνες ανάπτυξης της Instacar
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike