ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1» και τον δημοσιογράφο Παναγιώτη Τζένο, ο Υφυπουργός Υποδομών έκανε εκτενή αναφορά στο ζήτημα που έχει προκύψει στις κατασκευές από την παγκόσμια ενεργειακή κρίση και τις ανατιμήσεις στα προϊόντα του πετρελαίου.
Διαβεβαίωσε ότι «στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον Κώστα Καραμανλή δεν καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια. Έχουμε κάνει ήδη μία συνάντηση με εκπροσώπους των εργοληπτών, οι τεχνικές συναντήσεις συνεχίζονται και το αμέσως επόμενο διάστημα θα δώσουμε λύση με βάση τα δημοσιονομικά της χώρας».
Όπως είπε στις συναντήσεις που γίνονται εκπροσωπούνται όλοι οι εργολήπτες χωρίς εξαιρέσεις, ενώ απώτερος στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να επουλωθούν παθογένειες ετών και να εξορθολογιστεί το σύστημα.
Υπογράμμισε ότι «ήδη αυτό που έχουμε προβλέψει είναι η δημιουργία παρατηρητηρίου τιμών και η ίδρυση Εταιρείας Προδιαγραφών και Τιμολόγησης Τεχνικών Έργων και Μελετών προκειμένου οι αναπροσαρμογές να γίνονται αυτόματα και βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία έκδοσης της σχετικής ΚΥΑ».
Μάλιστα, επισήμανε ότι «για πρώτη φορά το Δημόσιο δίνει ισότιμη συμμετοχή στον ιδιωτικό τομέα κατά 50% λαμβάνοντας έτσι άμεσα υπόψη τα μηνύματα της αγοράς».
«Πάτρα-Πύργος»: «Ο Πρωθυπουργός θα επιθεωρήσει τα στημένα εργοτάξια»
Ο Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε στον αυτοκινητόδρομο «Πάτρα-Πύργος», ένα έργο που όπως είπε «το οφείλαμε στη Δυτική Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα».
Έκανε γνωστό ότι «ήδη τα πρώτα εργοτάξια σε Πύργο και Αχαΐα έχουν αρχίσει να δουλεύουν, ενώ ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα επισκεφθούν τα εργοτάξια να δουν από κοντά τι γίνεται».
Σχετικά με τη λύση που δόθηκε προκειμένου να υλοποιηθεί τελικά το έργο, ο κ. Καραγιάννης σχολίασε ότι: «Προτιμούμε να παίρνουμε δύσκολες αποφάσεις αλλά υπεύθυνες που οδηγούν στην υλοποίηση των έργων. Δεν πρόκειται να εγκαινιάζουμε fake έργα, ούτε μουσαμάδες. Δεν πρόκειται να έχουμε μπουλντόζες που την επόμενη ημέρα θα εξαφανιστούν» και πρόσθεσε ότι «η απόφαση που ελήφθη με πολιτική γενναιότητα και ευθυκρισία δικαιώνεται».
Τόνισε ότι, εντός του 2024 θα παραδοθούν τα πρώτα 56χλμ. από τον Πύργο, ενώ το σύνολο του έργου θα ολοκληρωθεί σε 40 μήνες.
Υπενθύμισε ότι, για πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά θα υπάρξει παρέμβαση και στο υπάρχον δίκτυο προκειμένου να αναβαθμιστεί η οδική ασφάλεια.
Γραμμή 4: «Θα αλλάξει την καθημερινότητα των Αθηναίων και την εικόνα της πόλης»
Στη συνέχεια ο Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε στα έργα μετρό, τα οποία, όπως τόνισε «πιστεύουμε πάρα πολύ καθώς αναβαθμίζουν τη ζωή των πολιτών».
Σε ό, τι αφορά τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας σημείωσε ότι προχωρά ένα διπλό έργο. Το κύριο έργο που αφορά την κατασκευή της νέας γραμμής καθώς και μία ευρεία παρέμβαση που θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, θα «πρασινίσει» ολόκληρες περιοχές και θα μετατρέψει κάθε νέο σταθμό σε πνεύμονα πρασίνου.
«Θα κάνουμε αστικές αναπλάσεις σε έκταση 85.000τ.μ., πρόκειται για μία πολύ σοβαρή παρέμβαση», τόνισε ο κ. Καραγιάννης.
Διεμήνυσε, παράλληλα, ότι κανονικά θα γίνει και ο σταθμός στην πλατεία Εξαρχείων καθώς «η κυβέρνηση είναι ξεκάθαρη ότι δεν θα αφήσει περιοχές στο ημίφως και δεν θα επιτρέψει άβατα. Επιπλέον, στην περιοχή κατοικούν πολίτες που φορολογούνται και οφείλουμε να κάνουμε πιο εύκολη την καθημερινότητά τους».
«Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκαταλείψει τη Δυτική Αττική»
Ερωτηθείς για τα έργα που έχουν δρομολογηθεί στη Δυτική Αττική, ο κ. Καραγιάννης σχολίασε ότι «η δήθεν ευαίσθητη κυβέρνηση της “πρώτης φοράς Αριστερά” είχε εγκαταλείψει τη Δυτική Αττική. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη διαπίστωσε σοβαρό αναπτυξιακό έλλειμμα».
Για τον λόγο αυτό, όπως εξήγησε ο Υφυπουργός Υποδομών, «προχωράμε στην αναβάθμιση των υποδομών που δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, προσελκύει επενδύσεις και αποκαθιστά την εμπιστοσύνη των πολιτών στους θεσμούς».
Υπογράμμισε ότι το καλοκαίρι το Μετρό θα φτάσει στο μεγαλύτερο Λιμάνι της χώρας καθώς θα δοθούν σε λειτουργία οι σταθμοί της επέκτασης της Γραμμής 3, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο.
Μεταξύ των έργων που προχωρούν είναι η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς, Παλατιανή, Ίλιον και Αγ. Νικόλαος και ο προαστιακός της Δυτικής Αττικής μέχρι τα Μέγαρα, που θα φέρει πιο κοντά το κέντρο της Αθήνας.
Διαβάστε επίσης:
Στο fund SMERemediumCap του Νίκου Καραμούζη η Πλακεντία Κτηνιατρική Κλινική
Κοινή διοικητική ομάδα Nova και Wind αναλαμβάνει τη συγχώνευση των 2 εταιρειών
Γιατί η Greenpeace και ο δισεκατομμυριούχος Chris Larsen κηρύσσουν πόλεμο στο bitcoin
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα