ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Στην αντιμετώπιση της δυσπιστίας των κατοίκων της Θεσσαλονίκης για τα έργα υποδομών και στα χρονοδιαγράμματα για τα υπό υλοποίηση projects στη συμπρωτεύουσα, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας σε ημερίδα σχετικά με το νέο ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης.
Ο Υφυπουργός Υποδομών επισήμανε πως οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης είχαν στον παρελθόν σημαντικούς λόγους να είναι δύσπιστοι απέναντι στις εξαγγελίες μεγάλων έργων, καθώς η συμπρωτεύουσα έμεινε πίσω λόγω της υπερδεκαετούς αποεπένδυσης και του αναπτυξιακού ελλείμματος, ενώ το μεγαλύτερο έργο της περιοχής, το Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκίνησε το 2006 και δεν έχει ολοκληρωθεί το 2022.
Ο Γιώργος Καραγιάννης τόνισε πως το Υπουργείο Υποδομών κλήθηκε να ρίξει μεγάλο βάρος στα έργα υποδομών στη Θεσσαλονίκη. Πλέον, όπως πρόσθεσε, οι πολίτες πρέπει να βλέπουν πως τα έργα υλοποιούνται και μόνο έτσι θα ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των κατοίκων της πόλης.
Τα χρονοδιαγράμματα
Ο Υφυπουργός Υποδομών έκανε μία ενδελεχή παρουσίαση των υπό δημοπράτηση και υλοποίηση έργων στη συμπρωτεύουσα και δε δίστασε να δώσει σαφή χρονοδιαγράμματα.
Δήλωσε, επίσης, πως πλέον η πόλη έχει την τύχη να εκφέρονται απόψεις από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τους Δήμους και τους επιστημονικούς φορείς για τα έργα υποδομών, και να μην υπάρχει μεμψιμοιρία.
Όσον αφορά το μεγαλύτερο έργο της Συμπρωτεύουσας, το Μετρό Θεσσαλονίκης ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε πως αυτό θα τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2023. Ταυτόχρονα, όπως έχει ήδη γράψει το mononews, αναμένεται εντός του καλοκαιριού να τρέξει ο διαγωνισμός για το ΣΔΙΤ για τον ιδιωτικό φορέα που θα αναλάβει τη λειτουργία του.
Σχετικά με το Flyover, η υπογραφή από την ανάδοχο Κοινοπραξία (ΑΒΑΞ-Mytilineos) αναμένεται να πέσει εντός φθινοπώρου και τα εργοτάξια θα έχουν στηθεί εντός του έτους.
Το μεγαλύτερο υπό δημοπράτηση σιδηροδρομικό έργο στη χώρα μας είναι η διασύνδεση των λιμένων με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Το project αυτό αποτελείται από έξι διαγωνισμούς και οι μισοί (Προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη-Τοξότες, Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο) αφορούν τη συμπρωτεύουσα και τη Βόρεια Ελλάδα. Ο Υφυπουργός επισήμανε πως οι δεσμευτικές προσφορές θα υποβληθούν στα τέλη του τρέχοντος έτους ή τις αρχές του επομένου.
Δύο σημαντικά πακέτα έργων είναι τα ΣΔΙΤ για τα Δικαστικά Μέγαρα στη Βόρεια Ελλάδα και τις Σχολικές Μονάδες στην Κεντρική Μακεδονία. Για το πρώτο έργο ο Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε πως έχουμε εισέλθει στη Β Φάση του διαγωνισμού και οι δεσμευτικές προσφορές αναμένονται εντός του φθινοπώρου, ενώ το ίδιο εκτιμάται πως θα γίνει για τις σχολικές μονάδες.
Το έργο του 6ου προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης, όπου έχει κηρυχθεί ανάδοχος η Κοινοπραξία «Mytilineos-Maritime SL-HDK SA» αναμένεται να είναι έτοιμο εντός του 2023
Η γέφυρα του Αλιάκμονα είναι έτοιμη και το Υπουργείο θα προχωρήσει σύντομα στην ανακατασκευή της επόμενης γέφυρας.
Ακόμα ένα έργο, στο οποίο αναφέρθηκε ο Γιώργος Καραγιάννης και υλοποιείται αυτή την περίοδο, είναι το Θέρμη-Γαλάτιστα. Ο Υφυπουργός δήλωσε πως το έργο θα παραδοθεί στις αρχές φθινοπώρου.
Διαβάστε επίσης
Γιώργος Καραγιάννης: Εντός του καλοκαιριού η δημοπράτηση του οδικού άξονα «Δράμα –Αμφίπολη»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα