ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Περιεχόμενα
Εργοτάξια της Εγνατίας Οδού σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Ξάνθη επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο της στενής επίβλεψης των παρεμβάσεων που υλοποιούνται σε όλη την Ελλάδα.
Πρώτος σταθμός ήταν το εργοτάξιο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό.
Η ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης θα εξασφαλίσει απρόσκοπτη και ομαλή ροή των οχημάτων και σημαντική αποσυμφόρηση της περιοχής δυτικής εισόδου της Θεσσαλονίκης καθώς η κίνησή τους θα διεξάγεται μέσω οδογέφυρας και θα εκτρέπεται νωρίτερα, από την περιοχή της συμβολής της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού της Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.
Εργοτάξιο στις Κρηνίδες της Καβάλας
Ο κ. Καραγιάννης επισκέφθηκε, επίσης, το εργοτάξιο στις Κρηνίδες όπου ξεκινάει η κατασκευή του τμήματος «Α/Κ Κρηνίδων – Ι/Κ Σταυρού» του κάθετου άξονα «Σέρρες – Δράμα – Καβάλα» (Ε-61).
Το έργο με προϋπολογισμό 60,76 εκατ. € και αφορά στην κατασκευή τμήματος μήκους περίπου 8,26 χλμ.. Περιλαμβάνει τους κόμβους Κρηνίδων και Σταυρού που επιτρέπουν τη σύνδεσή του με τις υφιστάμενες εθνικές οδούς «Δράμα–Καβάλα» και «Ελευθερούπολη–Καβάλα».
Η σύμβαση προβλέπει την ολοκλήρωση του έργου το 2025.
Εργοτάξιο κατασκευής του τμήματος Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα
Το έργο «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα» με προϋπολογισμό 51,76 εκατ. € αποτελεί το βορειότερο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας οδού «Ξάνθη–Εχίνος–Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα», με μήκος περίπου 8 χλμ. Το έργο θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2023.
Σημειώνεται ότι για την αντιμετώπιση γεωλογικών ζητημάτων πρόκειται να υπογραφεί νέα σύμβαση προκειμένου οι παρεμβάσεις να ολοκληρωθούν μέσα στο 2023.
Παράλληλα, αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση για το τμήμα «Παράκαμψη Μελιβοίων – Δημάριο» με προϋπολογισμό 48,8 εκατ. ευρώ. Το τμήμα αυτό βρίσκεται νοτιότερα του υπό κατασκευή τμήματος Δημάριο –Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, και έχει μήκος 10,5 χλμ.
Ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Είχα την ευκαιρία να δω από κοντά τις εργασίες σε τρία οδικά έργα που υλοποιεί η Εγνατία Οδός, από τη Θεσσαλονίκη έως τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Άλλωστε, τα έργα της Θεσσαλονίκης καθώς και της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης βρίσκονται υψηλά στην ατζέντα της κυβέρνησης.
Στη Θεσσαλονίκη, με την οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα δημιουργούμε ουσιαστικά έναν νέο πόλο ανάπτυξης για όλη την πόλη και τις εμπορευματικές μεταφορές.
Αντίστοιχα, με το οδικό έργο στις Κρηνίδες θα συνδέσουμε την Δράμα με την Εγνατία Οδό, δίνοντας πρόσβαση και για τις βιομηχανίες της περιοχής. Η παρέμβασή μας είναι ιδιαίτερα σημαντική και για τον λόγο αυτό ζήτησα να ανεβάσουμε τους ρυθμούς μας και εκτιμώ ότι το έργο θα παραδοθεί νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση.
Στο Δημάριο, έχουμε την κατασκευή του βορειότερου τμήματος του κάθετου άξονα που συνδέει την Ξάνθη με τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα και βγάζει από την απομόνωση ολόκληρη την περιοχή».
Διαβάστε επίσης:
Καραγιάννης: Τους πρώτους μήνες του 2024 η οδική σύνδεση του 6ου Προβλήτα με ΠΑΘΕ και Εγνατία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα