ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως έγραψε το mononews.gr, τα σχήματα που έδωσαν προσφορές για τον ΒΟΑΚ, αξίας 1,7 δισ. ευρώ, είναι η κοινοπραξία Ελλάκτωρ (ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις) – Mytilineos, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που δοκιμάζει τις ίδιες δυνάμεις της και ο Όμιλος ΑΒΑΞ, που συνεργάζεται με τις γαλλικές Egis και Meridiam.
Ακολουθεί η ανάρτηση του Υφυπουργού:
«Σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Μία ημέρα δικαίωσης και ικανοποίησης για την Κρήτη.
Οι δεσμευτικές προσφορές για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ, τη μεγαλύτερη παραχώρηση της τελευταίας 15ετίας, αποδεικνύουν ότι η δουλειά και ο σχεδιασμός μας αποδίδουν καρπούς.
Το μεγάλο έργο από τα Χανιά έως το Ηράκλειο, συνολικού μήκους 157χλμ. και προϋπολογισμού 1,75 δισ. ευρώ προσέλκυσε το ενδιαφέρον από σημαντικούς κατασκευαστικούς ομίλους.
Συνολικά είχαμε 3 προσφορές:
1. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
2. ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
3. ΑΒΑΧ-EGIS-MERIDIAM
Δεσμευτήκαμε για έναν νέο, ενιαίο αυτοκινητόδρομο στην Κρήτη και σήμερα έχουμε ήδη συμβασιοποιήσει τα δύο από τα τρία κομμάτια αυτού του έργου και κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα για την υλοποίηση και της Παραχώρησης.
Δουλέψαμε όλοι μαζί με επιμονή, εντατικά και μεθοδικά.
Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στους υπηρεσιακούς του Υπουργείου μας αλλά και στους συμβούλους μας, γιατί μετά από δουλειά 4 ετών κάνουμε πραγματικότητα ένα όνειρο δεκαετιών για την Κρήτη».
Δείτε την ανάρτηση στο Facebook:
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil
- Χριστίνα Αλεξοπούλου για διαγραφή Σαμαρά: «Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί, Σαμαράς όμως ένας!»
- Διατροφικές διαταραχές: Νέο, θεραπευτικό πρωτόκολλο δίνει ελπίδες για πλήρη ίαση
- Λίβανος: Χτύπημα του Ισραήλ σε πυκνοκατοικημένη περιοχή φαίνεται να σκότωσε τον επικεφαλής του γραφείου Τύπου της Χεζμπολάχ