ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πέθανε ο Γιώργος Καραγιάννης: Ο εμβληματικός παραγωγός κινηματογραφικών και τηλεοπτικών προγραμμάτων
Με την νέα σύνδεση η κυκλοφορία από ΠΑΘΕ και Εγνατία Οδό προς τον 6ο Προβλήτα και αντίστροφα θα διεξάγεται μέσω οδογέφυρας απρόσκοπτα, χωρίς να παρεμβάλλονται ισόπεδοι κόμβοι και σηματοδότες.
Έτσι, θα αποσυμφορηθεί η περιοχή της Δυτικής εισόδου της Θεσσαλονίκης, καθώς ο φόρτος των οχημάτων μεταφορών προς το Λιμένα θα εκτρέπεται νωρίτερα, από την περιοχή της συμβολής της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού της Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.
Επιπλέον θα επιτευχθεί η άμεση αποφόρτιση του τοπικού οδικού δικτύου από τις κινήσεις βαρέων φορτηγών και η αποκατάσταση της τοπικής κυκλοφορίας της οδού Καλοχωρίου με τον ΠΑΘΕ, στην κατεύθυνση προς Αθήνα, και αντίστροφα καθώς και τη σύνδεση του 6ου Προβλήτα με το Καλοχώρι και αντίστροφα.
Ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης μετά την επιθεώρηση των εργασιών δήλωσε:
«Για δεύτερη φορά επισκέφθηκα το εργοτάξιο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό. Ένα σημαντικό έργο για την πόλη, ένα σημαντικό έργο για το λιμάνι.
Διαπίστωσα με ικανοποίηση ότι οι εργασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και ήρθα εδώ για να ζητήσω να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο, καθώς πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει ουσιαστικά τις μετακινήσεις σε ό,τι αφορά τη σύνδεση με το λιμάνι και τις εμπορευματικές μεταφορές, ενώ θα δώσει πολύ μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξη του μεγαλύτερου λιμανιού της Βόρειας Ελλάδας.
Τους πρώτους μήνες του 2024 θα έχει ολοκληρωθεί και αυτό το έργο.
Στη Θεσσαλονίκη, άλλωστε, έχουμε προγραμματίσει πολλά έργα, τα οποία αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη. Το Μετρό τελειώνει. Το Flyover ξεκινά. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι πρώτες γεωτεχνικές εργασίες και θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι επόμενες γεωτεχνικές εργασίες θα πραγματοποιούνται
κατά τις βραδινές ώρες. Επίσης το επόμενο διάστημα θα συγκροτηθεί μία ομάδα, μία task force, με τη συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ώστε να αντιμετωπίσουμε όλα τα κυκλοφοριακά ζητήματα που θα προκύψουν στην πόλη, ώστε να συνδράμουμε με την τεχνογνωσία μας.
Ο προγραμματισμός μας και για τα αντιπλημμυρικά έργα, τις 17 νέες σχολικές μονάδες καθώς και όλα τα υπόλοιπα οδικά έργα που γίνονται στη Θεσσαλονίκη, προχωρά με συνέπεια, συνέχεια και σταθερότητα».
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το έργο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης και το οδικό δίκτυο περιοχής Καλοχωρίου, μήκους περίπου 3,5 χλμ.
Παράλληλα αναβαθμίζεται μέρος του τοπικού οδικού δικτύου στην βιομηχανική περιοχή του Καλοχωρίου αποκαθιστώντας την σύνδεσή του με τον 6ο Προβλήτα και τον ΠΑΘΕ.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η κατασκευή 6 μεγάλων τεχνικών (γεφυρών) συνολικού μήκους 1.374μ. καθώς και έργα οδοποιίας για την υλοποίηση των προσβάσεων στην οδογέφυρα και την βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας και λειτουργικότητας του τοπικού οδικού δικτύου της βιομηχανικής περιοχής Καλοχωρίου.
Διαβάστε επίσης:
Υπουργείο Υποδομών: Μάχη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ, Mytilineos-Ιntrakat για έργο αξίας 220 εκατ. Ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil
- Χριστίνα Αλεξοπούλου για διαγραφή Σαμαρά: «Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί, Σαμαράς όμως ένας!»
- Διατροφικές διαταραχές: Νέο, θεραπευτικό πρωτόκολλο δίνει ελπίδες για πλήρη ίαση
- Λίβανος: Χτύπημα του Ισραήλ σε πυκνοκατοικημένη περιοχή φαίνεται να σκότωσε τον επικεφαλής του γραφείου Τύπου της Χεζμπολάχ