ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

O Εξάρχου και το ράλι της ΑΚΤΟR, γιατί ο Δουζόγλου είναι το bad boy των ακινήτων, οι άμεσες κινήσεις Σταϊκούρα, οι απολύσεις στην ΑΒ, τι τρέχει με Γεραπετρίτη, και η βουλευτής που ψωνίζει από τα Zara
Η κοινοπραξία Intrakat – Σιδηροδρομικά Έργα μειοδότησε για το έργο της κατασκευής “τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος ΣΣ. Αθηνών – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων” προϋπολογισμού 122 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία προσέφερε έκπτωση 45,71% για το έργο του οποίου τμήμα της χρηματοδότησης θα προέλθει από τον ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό μηχανισμό “Συνδέοντας την Ευρώπη” (Connection Europe Facility). Μετά τις εξελίξεις αυτές η τιμή της μετοχής της Ιντρακατ (Ιntrakat) στο Ελληνικό χρηματιστήριο ισχυροποιείται κατά 6% και τώρα βρίσκεται στα 1,13 ευρώ. Όσον αφορά τον αρχικό προϋπολογισμό του έργου, η ΕΡΓΟΣΕ υπολογίζει σε περίπου 94 εκατ. ευρώ τη δαπάνη των εργασιών, σε 19,9 εκατ. ευρώ τα γενικά έξοδα και το όφελος του εργολάβου, σε 9,9 εκατ. ευρώ τα απρόβλεπτα έξοδα , σε 903 χιλιάδες ευρώ τις απολογιστικές εργασίες, ενώ έχουν προϋπολογιστεί 1,2 εκατ. ευρώ ως αναθεώρηση στις τιμές.
Τι περιλαμβάνει το έργο της Intrakat
Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας σταδιακά – πρώτα ο Δυτικός διάδρομος και κατόπιν ο Ανατολικός. Συνοπτικά στο αντικείμενο του δημοπρατούμενου έργου συμπεριλαμβάνονται:
• Το τεχνικό υπογειοποίησης – τεχνικό Cover & Cut (top-down) αποτελούμενο από 47 επιμέρους τεχνικά που κατασκευάζονται σε δύο (2) φάσεις (Δυτικός – Ανατολικός Διάδρομος).
• Tα προσωρινά υδραυλικά έργα
• Τα μόνιμα υδραυλικά έργα (αποχέτευσης–αποστράγγισης σήραγγας, υπερχειλιστές παντοροϊκού δικτύου & δίκτυα ομβρίων και ακαθάρτων)
• Οι μηχανολογικές εγκαταστάσεις του υπόγειου τεχνικού και των αντλιοστασίων ακαθάρτων για την αποχέτευση –αποστράγγιση ομβρίων της σήραγγας.
• Τα κτίρια εξυπηρέτησης (Η/Μ εγκαταστάσεις).
• Η κατασκευή των δύο νέων άνω διαβάσεων πεζών.
• Η κατασκευή της επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής.
• Η αποκατάσταση του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου.
• Τα έργα πρασίνου και η αποκατάσταση τοπίου
Η συνολική προθεσμία περάτωσης όλων των κατασκευών του έργου, ήτοι των κατασκευών της περιόδου “Ερευνών – Μελετών – Κατασκευών” (Τ1) και παράδοσης αυτού στην ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. ορίζεται, από την Υπηρεσία, ίση με πενήντα δύο (52) ημερολογιακούς μήνες, με αφετηρία την ημέρα, που θα υπογραφεί η Σύμβαση.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΕ: Έκτακτη σύνοδο κορυφής στις 6 Μαρτίου για το Ουκρανικό συγκαλεί ο Αντόνιο Κόστα
- Μητσοτάκης για γερμανικές εκλογές: Μια αποφασιστική νίκη για την πολιτική μας οικογένεια, τη Γερμανία και την Ευρώπη
- Γερμανικές εκλογές: Δυο κόμματα φαίνεται να μένουν εκτός Βουλής – Έρχεται συνασπισμός CDU – SPD
- Πάτρα: Ασθενής το έσκασε από το νοσοκομείο και τον αναζητά η αστυνομία
