Είσοδο στη μικρή λιανική με φυσικά καταστήματα κάνει η efood, ανατρέποντας τη μέχρι τώρα πορεία όπου παραδοσιακά σούπερ μάρκετ στρέφονταν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η ελληνική θυγατρική της Delivery Hero θα κάνει το ντεμπούτο της στην αγορά το καλοκαίρι με δύο καταστήματα με την επωνυμία efood local.

Η εταιρεία μπαίνει σε μια αγορά που υπολογίζεται στα 2-4 δισ. ευρώ χωρίς να συμπεριλαμβάνεται σε αυτά τα μεγέθη ο τζίρος που κάνουν οι αλυσίδες καφέ και μια αγορά που είναι κατακερματισμένη.

Το νέο concept θα δώσει έμφαση στο φαγητό, με κύρια στοιχεία του καταστήματος τη γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, ενώ παράλληλα θα διαθέτει κατηγορίες προϊόντων, όπως κάβα, καπνικά και είδη mini market, κυρίως τρόφιμα και snacks.

 Σε ότι αφορά την προμήθεια των προϊόντων αυτή θα γίνεται από την «ομόσταυλη» Άλφα – Διανομές και απευθείας από τους προμηθευτές.

Το πρώτο βήμα με τα Kioskys

Για την εν Ελλάδι θυγατρική της γερμανικής εταιρείας το φυσικό δίκτυο δεν είναι άγνωστο. Το πρώτο βήμα έγινε όταν το 2021 εξαγόρασε τις εταιρείες του ομίλου Μούχαλη, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου convenience stores με το brand Kiosky’s.

Ένα δίκτυο που σήμερα αριθμεί 51 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, καθώς και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Ωστόσο, ως τυπολογία καταστήματος τα efood local αποτελούν μια διαφορετική πρόταση με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και με στόχο την προσέλκυση των καταναλωτών διαφορετικές ώρες της ημέρας απ΄ ότι τα convenience stores.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, σε πρώτη φάση το πλάνο ανάπτυξης αφορά σε πρώτη φάση τα δύο καταστήματα σε γειτονιές της Αθήνας, θα αξιολογηθεί συνολικά το φυσικό δίκτυο καταστημάτων έτσι ώστε να σχεδιαστεί η περαιτέρω ανάπτυξη του.

Σύμφωνα με τον κ. Χάρη Τάκα, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals, «Τo efood επεκτείνει την παρουσία του και δημιουργεί τα δικά του φυσικά καταστήματα, με το όνομα efood local. Στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μια συνδυαστική εμπειρία ανάμεσα στον online και το φυσικό κόσμο.

Τα νέα στοιχεία που φέρνει το efood local είναι ο καφές και το φαγητό, με τη δημιουργία μιας ζεστής γωνιάς, ενώ δίνει έμφαση στο φαγητό grab & go.

Παράλληλα οι κατηγορίες mini market θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των στρατηγικών συνεργατών του ομίλου στο κομμάτι της λιανικής. Τα δύο πρώτα καταστήματα θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς με το σήμα του efood».

Διαβάστε επίσης:

NielseniQ: Το πρόβλημα της ακρίβειας σημαντικά υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο για τους Έλληνες καταναλωτές

Ted Baker: Το χρονικό μιας πτώσης – Τα σκάνδαλα, οι ζημιές και η προβληματική διαχείριση

Γιώργος Στάσσης: Η μετοχή της ΔΕΗ είναι φθηνή – Αυτές είναι οι προοπτικές μας