ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μπορεί μία γερμανική εταιρεία να… μάθει στους Έλληνες εφοπλιστές πώς να διαχειρίζονται τα πλοία τους;
Ο Νικόλας Τσάκος σχολίασε δηκτικά πριν από λίγες μέρες στα Ποσειδώνια: «Οι Γάλλοι έχουν το κρασί, οι Γερμανοί έχουν την αυτοκινητοβιομηχανία – οι Γερμανοί ξέρουν τόσα από ναυτιλία, όσα ξέρουν οι Έλληνες από αυτοκίνητα».
Όμως αυτή η αντίληψη δε φαίνεται να πτοεί ιδιαίτερα τη γερμανική Bernhard Schulte Shipmanagement, η οποία φιλοδοξεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, βλέποντας μία αλλαγή νοοτροπίας στη νέα γενιά των Ελλήνων εφοπλιστών απέναντι στις εταιρείες διαχείρισης.
«Αντιμετωπίζουμε ακόμα αυτήν την προσέγγιση: μη μου μιλάς, μόνο εγώ ξέρω να μανατζάρω πλοία. Δεν είναι σίγουρος αν αυτό είναι αλήθεια. Υπάρχουν πολλοί διαχειριστές πλοίων εκεί έξω, και αν όλοι δεν μπορούν να μανατζάρουν πλοία, τότε γιατί υπάρχουν ακόμα; Κάποιοι βλέπουν το πλεονέκτημα. Σε άλλους παίρνει λίγο παραπάνω χρόνο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Norbert Aschmann, στο Tradewinds.
«Όμως ακόμα βλέπω την Ελλάδα σαν μία ευκαιρία ανάπτυξης. Είμαστε τώρα σε ένα στάδιο στην Ελλάδα όπου πολλοί από τους παραδοσιακούς παλιομοδίτες πλοιοκτήτες αφήνουν τις επιχειρήσεις τους στην επόμενη γενιά. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι παιδιά. Είναι πολύ ώριμοι και ξέρουν τι κάνουν στη ναυτιλία», πρόσθεσε, και συνέχισε: «Ωστόσο, αναρωτιούνται επίσης αν η διαχείριση είναι πραγματικά η βασική τους επιχείρηση. Κάποιοι από αυτούς λένε ανοιχτά πως όχι, δεν είναι. Θέλουν να αγοράσουν πλοία, θέλουν να λειτουργήσουν πλοία, και θέλουν να κάνουν συμφωνίες με ιδιοκτήτες φορτίων ή ακόμα και για δικά τους φορτία. Αλλά η πραγματική καθημερινή διαχείριση των πλοίων δεν είναι αυτό που θεωρούν κύρια δραστηριότητά τους».
Το ελληνικό γραφείο της Bernhard Schlute διαχειρίζεται σήμερα 43 πλοία, από τα περίπου 600 συνολικά της γερμανικής εταιρείας. «Έχουμε εννέα γραφεία διεθνώς και δεν θέλουμε να έχουμε γραφεία με πάνω από 100 πλοία», εξήγησε. «Είμαστε αρκετά χαρούμενοι με τη διατήρηση σχετικά μικρών γραφείων, ώστε κάθε εφοπλιστής, ανεξαρτήτως αν έχει ένα ή 15 πλοία σε μας, να μπορεί να λάβει την προσοχή που του αξίζει».
Όσο για τον ισχυρισμό ότι οι Γερμανοί δε… σκαμπάζουν από ναυτιλία; «Δεν είμαι σίγουρος αν μας αντιμετωπίζουν ως γερμανική εταιρεία», σχολιάζει ο Aschmann. «Έχουμε εννέα γραφεία διεθνώς και έναν τοπικό διευθυντή εδώ στην Ελλάδα. Δε βλέπω καμία επιφύλαξη. Έχει να κάνει με τον επαγγελματισμό, αυτό μετράει στο τέλος της μέρας. Και όταν μιλάμε για επαγγελματισμό, οι Γερμανοί εξακολουθούν να έχουν μία κάποια φήμη και νομίζω ότι μάλλον επωφελούμαστε από αυτό, παρά υποφέρουμε».
Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:
http://www.mononews.gr/article-ellines-efoplistes-agorasan-52-germanika-plia-axias-527/54561
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Hurriyet: Ο Άσαντ παρέδωσε στο Ισραήλ στοιχεία στρατιωτικών στόχων για να του επιτρέψουν να φύγει από τη Συρία
- Νικολακόπουλος για Φυλακές Κορυδαλλού: «Όταν ανοίγει ένα σχολείο σε μία φυλακή είναι διπλή η χαρά»
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έφοδος σε εταιρείες καφέ, σοκολάτας και βρεφικής διατροφής
- Gov.gr: Nέα πιο εύχρηστη έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης και Εξουσιοδότησης