ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
«Η νέα στρατηγική που εφαρμόζουμε φαίνεται ότι πιάνει τόπο» επεσήμανε η διοίκηση της Nova κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Παναγιώτη Γεωργιόπουλο να τονίζει ότι η εταιρεία είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος στην Ελλάδα, ενώ είπε ότι θα συνεχίσει τις επενδύσεις και σε υποδομές, αλλά και έργα πληροφορικής.
Όπως είπε ο ίδιος, ήδη εδώ και ένα χρόνο περίπου, από τότε δηλαδή που ανακοινώθηκε το πρόγραμμα επενδύσεων των 2 δισ. η Nova έχει ρίξει στην αγορά περίπου 400 εκατ. ευρώ, με το μεγαλύτερο μέρος να αφορά τις υποδομές και τις οπτικές ίνες.
«Έχουμε ρίξει ήδη 400 εκατ. ευρώ τον τελευταίο χρόνο στην αγορά, από υποδομές μέχρι και στο περιεχόμενο στη τηλεόραση» είπε ο κ. Γεωργιοπουλος.
Ωστόσο μεγάλη εντύπωση προκαλούν τα στοιχεία από την αγορά κινητής και τηλεόρασης. Όπως ανέφερε η διοίκηση, μέσα στο 2023, το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων καθαρών συνδέσεων τόσο την κινητή τηλεφωνία όσο και στη συνδρομητική τηλεόραση, το κατείχε η Nova.
Όπως είπε ο κ. Γεωργιόπουλος, στο σύνολο της αγοράς κινητής τηλεφωνίας την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2023, προστέθηκαν 76.600 νέες γραμμές με το σύνολο αυτών των συνδέσεων (δηλαδή το 100%) να το καταγράφει η Nova.
Συνολικά, οι συνδέσεις κινητής στην Ελλάδα είναι 14,8 εκατ. με τις συνδέσεις της Nova να φτάνουν αυτή τη στιγμή είναι τις 3,2εκατ., με το μερίδιο αγορά να είναι στο 21,6%.
Ταυτόχρονα, στη Nova κατέληξε και το 60% των καθαρών νέων συνδρομών στην τηλεόραση. Από τους 63.000 νέους πελάτες, που απέκτησαν συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2023 (market net adds), το 60% πήγε στη Nova καταγράφοντας 38.000 νέες συνδέσεις.
Στην τηλεόραση ο αριθμός των συνδρομητών αυτή τη στιγμή προσεγγίζει τους 425.000.
Επίσης όπως ανακοίνωσε επένδυσε 250 εκατ. ευρώ από το πλάνο των 2 δισ. ευρώ που είχε εξαγγείλει για να λανσάρει ένα κινητό 5G σε συνεργασία με την ZTE, το οποίο θα κοστίζει 165 ευρώ αλλά θα δίνεται δωρεάν με κάθε σύνδεση inlimited.
Αγνωστάκος: Σπάσαμε τα τιμολογιακά ταμπού
Για τη νέα πολιτική που εφαρμόζει εδώ και περίπου ένα μήνα η Nova αναφορικά με τις τιμές μίλησε ο CMO Μιχάλης Αναγνωστάκος, τονίζοντας οι τιμές στα συμβόλαια δεν είναι πλέον ταμπού.
«Για να σπάσεις τα στερεότυπα πρέπει να έχεις προϊόντα σε προσιτές τιμές. Αυτό το κάναμε» είπε ο κ. Αναγνωστάκος «με το συμβόλαιο κινητής να σπάει το φράγμα των 20 ευρώ. Πλέον ο πελάτης μπορεί να πάρει Data και λεπτά ομιλίας μόνο με 13 ευρώ».
Η Nova πλέον είναι πιο δυνατή, πιο ανταγωνιστική και φυσικά μεγαλύτερη είπε ο κ. Αναγνωστάκος. Μέσα σε διάστημα 6 μηνών έγινε ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος σε τηλεόραση και κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα.
Τιμαριθμική αναπροσαρμογή
Ο CEO της Nova μίλησε και για την τιμαριθμική αναπροσαρμογή, η οποία… έπαιξε πολύ το προηγούμενο διάστημα, καθώς εφόσον περνούσε, οι πάροχοι θα μπορούσαν να αυξήσουν τα τιμολόγιά τους ανάλογα με την πορεία του πληθωρισμού.
Ο κ. Γεωργιόπουλος είπε ότι ο κανονισμός δεν πέρασε και μάλλον ούτε θα περάσει το επόμενο διάστημα.
«Είμασταν υπέρ της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής, καθώς αυτό γίνεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, ενώ στην Ελλάδα οι πάροχοι κουβαλούν όλο το βάρος των αυξήσεων στις τιμές λόγω πληθωρισμού».
Διαβάστε επίσης:
Γεωργιόπουλος (Nova): Ρίξαμε €400 εκατ. τον τελευταίο χρόνο στην αγορά
Nova: Μπήκαν οι υπογραφές για την αποθήκευση αρχείων του δημοσίου αξίας 40 εκατ. ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα