Εκτοξεύτηκαν κατά 24,4% τα καθαρά κέρδη της General Motors το α’ τρίμηνο, όπως ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη η εταιρεία, ενώ αύξησε και τις ετήσιες προβλέψεις για τα κέρδη της, επικαλούμενη σταθερές πωλήσεις και ζήτηση για τα οχήματά της με κινητήρα αερίου.

Καθώς τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κατά πολύ τις εκτιμήσεις της Wall Street, η μετοχή της σημείωνε αύξηση σχεδόν 5% στις συναλλαγές την Τρίτη στις 17: 12 ώρα Ελλάδος.

Η αυτοκινητοβιομηχανία του Μίτσιγκαν αύξησε την προσαρμοσμένη πρόβλεψη κερδών προ φόρων στα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια έως 14,5 δισεκατομμύρια δολάρια, από το προηγούμενο εύρος 12 έως 14 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το έτος.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε ότι τα καθαρά κέρδη στο α’  τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 24,4% σε σχέση με την περσινή περίοδο στα 3 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι αύξησης εσόδων κατά 7,6% στα 43 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Οι πελάτες μας άντεξαν καταπληκτικά, σε μια περίοδο υψηλότερων επιτοκίων», δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της GM, Paul Jacobson.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή των 2,62 δολαρίων ξεπέρασαν τον μέσο στόχο της Wall Street των 2,15 δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία του LSEG, ενώ τα έσοδα ξεπέρασαν τον στόχο της Wall Street των 41,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίμηνο Μαρτίου.

Ωστόσο, παρόλο που η εταιρεία ξεκίνησε δυναμικά το 2024, η διευθύνουσα σύμβουλος Mary Barra έχει ακόμα δύο μεγάλες προκλήσεις μπροστά της: Να ανατρέψει τη φθίνουσα πορεία των πωλήσεών της στην Κίνα, όπως και να διασώσει την Cruise, τη μονάδα robotaxi της.

Η Cruise διέκοψε τη λειτουργία της στα τέλη του περασμένου έτους, καθώς ένα από τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητά της, παρέσυρε μια γυναίκα σε έναν δρόμο του Σαν Φρανσίσκο.

Ανώτερα στελέχη της εταιρείας, ανέφεραν νωρίτερα φέτος ότι η GM θα μείωνε τις δαπάνες σε αυτή τη μονάδα κατά 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Σημειώνεται ότι η GM ξόδεψε 400 εκατομμύρια δολάρια στην Cruise το α’  τρίμηνο.

Εντούτοις, η επιχείρηση robotaxi έχασε 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια πέρσι, μη συμπεριλαμβανομένων των 500 εκατομμυρίων δολαρίων για το κόστος αναδιάρθρωσης που προέκυψε το δ’  τρίμηνο, όταν η μονάδα μείωσε και το προσωπικό.

Διαβάστε επίσης: 

Έλον Μασκ: Γιατί η Tesla συνεχίζει να ρίχνει τις τιμές στα οχήματά της

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: 27-28/4 Open Day Volvo Aero

Stellantis: Ο CEO συγκρίνεται με ποδοσφαιριστή ή οδηγό Formula 1 – Κύμα αντιδράσεων