ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η συμφωνία περιλαμβάνει τα επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα ζύμης στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, συμπεριλαμβανομένων των brands Knack & Back και Jus-Rol. Το σύνολο της συμφωνίας αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του οικονομικού έτους 2022.
Σε διεθνές επίπεδο, η στρατηγική της General Mills περιλαμβάνει επανασχεδιασμό του χαρτοφυλακίου της εταιρείας για βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη, σε παγκόσμιες πλατφόρμες προϊόντων, όπως το μεξικάνικο φαγητό, super premium παγωτά και snack bars.
Ο Ιωσήφ Βυθούλκας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της General Mills Ελλάς, δήλωσε για τη συμφωνία:
«Η General Mills στην Ελλάδα και το εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα, περνά πλέον σε μία νέα εποχή, εστιάζοντας σε νέα προϊόντα υψηλής ζήτησης και έμφαση στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Ήδη έχει εγκατασταθεί στο εργοστάσιο η νέα γραμμή τορτίγιας Old El Paso, που θα παράγει αυτό το δυναμικά ανερχόμενο προϊόν. Στη πορεία του μετασχηματισμού του Ομίλου διεθνώς, η ομάδα της General Mills στην Ελλάδα, είναι έτοιμη να κερδίσει το στοίχημα της ανάπτυξης και να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παραγωγική και εξαγωγική δυναμική της χώρας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Ασφάλιση ως Καταλύτης για τις Επενδύσεις στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ)
- Λιθουανία: Δεν υπάρχουν ενδείξεις για δολιοφθορά στο αεροσκάφος της DHL, δεν έχουν εντοπιστεί τα μαύρα κουτιά
- Στάσσης: Οι επενδύσεις της ΔΕΗ συμβάλλουν στην ενεργειακή ασφάλεια στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης
- Βιλερουά (ΕΚΤ): Πώς η οικονομική ατζέντα του Τραμπ επηρεάζει τα επιτόκια