ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει αναλάβει την κατασκευή του τμήματος Γαστούνη-Πύργος μήκους 20 χιλιομέτρων μέσω της συμμετοχής της στην κοινοπραξία ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ η οποία αποτελείται επίσης από τις ΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ και είναι ο κατασκευαστικός βραχίονας της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού.
Υπενθυμίζεται ότι τα άλλα δύο τμήματα είναι το Μιντιλόγλι-Καραίικα (ΑΒΑΞ) και το Καραίικα-Γαστούνη (ΑΚΤΩΡ).
Το εν λόγω τμήμα είναι το πιο προχωρημένο απ’ όλα και αναμένεται να παραδοθεί προς χρήση το 2025 και αφορά στην κατασκευή νέου τμήματος.
Το Πάτρα-Πύργος επέστρεψε στην παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού ύστερα από σκληρή μάχη που έδωσε η προσηγούμενη διοίκηση του Υπουργείου Υποδομών και μεταφορών, αλλά και από γενναίες αποφάσεις όπως η ακύρωση των οκτώ διαγωνισμών που είχαν οδηγήσει το έργο σε “πάγωμα”.
Τα τρία έργα του Πάτρα-Πύργος συνολικής αξίας 331 εκατ. ευρώ ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2022 και στόχος του Υπουργείου Υποδομών, όπως ανέφερε το πρωί ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σταϊκούρας, είναι έως το καλοκαίρι του 2024 να έχει ολοκληρωθεί το 50% και έως τα τέλη του έτους το 75%.
Διαβάστε επίσης:
Συμφωνία Στάσση-Περιστέρη για την ηλεκτρική θωράκιση της Κρήτης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την επιλογή του αμφιλεγόμενου Ματ Γκετς ως Υπουργού Δικαιοσύνης
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- Κουτσούμπας για διαγραφή Σαμαρά: Βρισκόμαστε σε φάση «αναπαλαίωσης» του πολιτικού συστήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα