ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για τις:
1. Ένωση προσώπων Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη,
2. ΓΕΚ Τέρνα,
3. Άκτωρ Παραχωρήσεις και
4. Ένωση Μυτιληναίος – Intertoll Europe.
Εκτός της διαδικασίας τέθηκε η ισραηλινή εταιρεία Shikun Binui LTD, η οποία είχε αρχικά εκδηλώσει ενδιαφέρον, ενώ από την κοινοπραξία της Μυτιληναίος αποχώρησε η Acciona Concesiones.
Το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 22,44 χλμ. και παράπλευρο – κάθετο δίκτυο 9,65 χλμ., ενώ το εκτιμώμενο κόστος είναι 290 εκατ. ευρώ. Έχει κατατεθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά – Ηράκλειο (157,5 χλμ. και παράπλευρο κάθετο δίκτυο περίπου 150 χλμ.) θα γίνει με Σύμβαση Παραχώρησης με εκτιμώμενο κόστος 1,32 δισ. ευρώ.
Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, συνολικού μήκους σχεδόν 300 χιλιομέτρων, θα ενώνει το νησί της Κρήτης από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία και είναι εκτιμώμενου προϋπολογισμού άνω των 2 δισ. ευρώ. Για το σημαντικό αυτό έργο για το νησί έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 427 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Μητσοτάκης: Θα λύσουμε οριστικά το ζήτημα το απορριμμάτων της Πελοποννήσου
Κώστας Καραμανλής: Μέσα στο 2022 τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Λίφτινγκ» σε φόρο εισοδήματος, τεκμήρια και αποδείξεις από το 2025
- Ουκρανία: Το κοινοβούλιο ανέβαλε τη σημερινή συνεδρίασή του για λόγους ασφαλείας
- Τα 4+1 νέα «υπερόπλα» της ΑΑΔΕ για την φοροδιαφυγή το 2025 – Έρχεται η ειδική ομάδα «ΔΕΟΣ» για τις μεγάλες υποθέσεις
- Καιρός: Συννεφιασμένος με λίγες βροχές – Χωρίς αξιόλογες μεταβολές η θερμοκρασία