ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού (ΒΙ διάλογος) για το έργο ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη, τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης (γνωστού ως ΒΟΑΚ) περνούν έπειτα από απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, 4 εταιρείες – κοινοπραξίες.
Πρόκειται για τις:
1. Ένωση προσώπων Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη,
2. ΓΕΚ Τέρνα,
3. Άκτωρ Παραχωρήσεις και
4. Ένωση Μυτιληναίος – Intertoll Europe.
Εκτός της διαδικασίας τέθηκε η ισραηλινή εταιρεία Shikun Binui LTD, η οποία είχε αρχικά εκδηλώσει ενδιαφέρον, ενώ από την κοινοπραξία της Μυτιληναίος αποχώρησε η Acciona Concesiones.
Το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 22,44 χλμ. και παράπλευρο – κάθετο δίκτυο 9,65 χλμ., ενώ το εκτιμώμενο κόστος είναι 290 εκατ. ευρώ. Έχει κατατεθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά – Ηράκλειο (157,5 χλμ. και παράπλευρο κάθετο δίκτυο περίπου 150 χλμ.) θα γίνει με Σύμβαση Παραχώρησης με εκτιμώμενο κόστος 1,32 δισ. ευρώ.
Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, συνολικού μήκους σχεδόν 300 χιλιομέτρων, θα ενώνει το νησί της Κρήτης από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία και είναι εκτιμώμενου προϋπολογισμού άνω των 2 δισ. ευρώ. Για το σημαντικό αυτό έργο για το νησί έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 427 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Μητσοτάκης: Θα λύσουμε οριστικά το ζήτημα το απορριμμάτων της Πελοποννήσου
Κώστας Καραμανλής: Μέσα στο 2022 τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βασίλης Κικίλιας: Ισχυρή σύσταση για αντιολισθητικές αλυσίδες σε ορεινές και ημιορεινές περιοχές καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών
- Καιρός: Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης – Ισχυρές καταιγίδες, θυελλώδεις άνεμοι και χιόνια τη Δευτέρα και την παραμονή Χριστουγέννων
- Αλεξία Μπακογιάννη (αία* relate): Η… ευτυχής απόλυση, η γυναικεία επιχειρηματικότητα και η πολιτική
- Κύκλωμα που διακινούσε λαθραία ποτά: Πάνω από 3 εκατ. ευρώ η ζημιά για το Δημόσιο – 12 συλλήψεις