Μια ανάσα από τα 90 εκατ. ευρώ έφτασαν πέρυσι οι πωλήσεις της Γευσήνους ΑΒΕΕ.

Ο τζίρος του ομίλου υπό τον Κρητικό επιχειρηματία Μανώλη Βαβουράκη, που δραστηριοποιείται στον χώρο του κέτερινγκ κατέχοντας ηγετική θέση, ανήλθε στα 86,467 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 38% σε σχέση με το 2022. Οι πωλήσεις σε εταιρικό επίπεδο αυξήθηκαν κατά 44,01% και διαμορφώθηκαν σε 76,456 εκατ. ευρώ.

1

Πολλαπλάσια όμως ήταν η αύξηση σε επίπεδο κερδοφορίας ακόμη και στην τελική γραμμή του ισολογισμού. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση του 2023 που δημοσιεύτηκαν χθες τα μικτά αποτελέσματα της εταιρείας αυξήθηκαν στα 28,816 εκατ. ευρώ από 17,637 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση (+63,3%)  και του ομίλου στα 32,277 εκατ. ευρώ από 21,430 εκατ. ευρώ το 2022 (+50,5%).

Τα EBITDA για την εταιρεία διαμορφώθηκαν στα 9,620 εκατ. ευρώ από 2,810 εκατ. ευρώ το 2022 (+243%) και για τον όμιλο στα 11,341 εκατ. ευρώ από 3,845 εκατ. ευρώ το 2022 (+195%).  Το αποτέλεσμα προ φόρων για την εταιρεία ανήλθε σε κέρδη ύψους 7,730 εκατ. ευρώ από 1,584 εκατ. ευρώ (+388%) και του ομίλου στα 9,237 εκατ. ευρώ από 2,326 εκατ. ευρώ το 2022 (+297%).

Ως αποτέλεσμα τα καθαρά κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν κατά 246,31% και διαμορφώθηκαν σε 7,280 εκατ. ευρώ από 2,102 εκατ. ευρώ ενώ μεγαλύτερη αύξηση (+290%) καταγράφεται στο καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας με τα κέρδη να διαμορφώνονται στα 6,041 εκατ. ευρώ από 1,548 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2022.

Στον όμιλο, στον οποίο εκτός της μητρικής Γευσήνους ΑΒΕΕ ενοποιούνται οι Κοσμογεύσεις (50%), η Κοινοπραξία ΑΜΒΡΟΣΙΑ CATERING (34%), η Γευσήνους Intergrate και η Γευσήνους ΕΠΕ,  απασχολήθηκαν 1.165 άτομα με σχέση εξαρτημένης εργασίας στη χρήση που έληξε 31 Δεκεμβρίου 2023, έναντι 975 ατόμων στη χρήση 2022οι Εχοντας ηγετική θέση στον χώρο του κέτερινγκ και δη του βιομηχανικού εξειδικεύεται στην κάλυψη επισιτιστικών αναγκών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, βιομηχανικών μονάδων, νοσοκομείων, στρατιωτικών μονάδων και δραστηριοποιείται μέσω:

  • Παραγωγής γευμάτων στην κεντρική μονάδα παραγωγής και παράδοση στον πελάτη
  • Λειτουργίας κυλικείων και εστιατορίων στον χώρο των πελατών
  • Οργάνωσης εταιρικών και ενοποιημένων εκδηλώσεων.
  • Στους πελάτες της συγκαταλέγονται μεγάλοι πολυεθνικοί όμιλοι, βιομηχανίες, νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα κ.α.

Από την κρουασαντερί στο Ρέθυμνο μέχρι τον όμιλο των 90 εκατ. ευρώ

Η δραστηριότητα του επιχειρηματία Μανώλη Βαβουράκη ξεκίνησε από μια κρουασαντερί στο Ρέθυμνο. Η  Croissanterie ‘Quick και Fresh’ πολύ γρήγορα μετεξελίχθηκε σε επιχείρηση παροχής υπηρεσιών κέτερινγκ για εκδηλώσεις και συνεργασίες με τον τουριστικό κλάδο και με το brand Γευσήνους. Ενώ από το 1999 αρχίζει και δραστηριοποίηση στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Κρήτης.

Το μεγάλο άλμα του κρητικού επιχειρηματία έγινε όταν το 2007 εξαγόρασε τις εγκαταστάσεις της εν Ελλάδι θυγατρικής του γαλλικού κολοσσού στον κάδο του catering, Sodexo Hellas. Με την εξαγορά των υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων 2.500 τ.μ. στην Κάτω Κηφισιά, αποκτά όχι μόνο μια παραγωγική μονάδα, την οποία και αναπτύσσει, αλλά επεκτείνει και το πελατολόγιό με μεγάλες εταιρείες.

Έξι χρόνια αργότερα η Γευσήνους αρχίζει τη συνεργασία με τις μεγαλύτερες πολυεθνικές της χώρας. Και μια πενταετία γίνεται άλλο ένα μεγάλο βήμα για την πορεία της εταιρείας του Μανώλη Βαβουράκη. Αποκτά ακίνητο στο Κρυονέρι και δημιουργεί  υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις για την παρασκευή γευμάτων, συνολικής έκτασης 10.000 τ.μ. στο Κρυονέρι. Απασχολούνται στον όμιλο πλέον 1.200 εργαζόμενοι ενώ με την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας το πελατολόγιο σπάει το φράγμα των 100.

Η εξαγορά της Τοπ Κραφτ και το άνοιγμα στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας

Φέτος προχώρησε στην απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου της ΤΟΠ ΚΡΑΦΤ Α.Ε., εταιρείας που δραστηριοποιείται στο ίδιο αντικείμενο και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα επέκτασης προς βορρά και διευρύνοντας το πελατολόγιό της με δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα της Βορείου Ελλάδας, νοσοκομεία αλλά και δομές φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών.

Διαβάστε επίσης

Πώς πάνε οι μπίζνες των Αντετοκούνμπο στην Ελλάδα

Μπάρμπα Στάθης: Αυξάνει πωλήσεις και μερίδια αγοράς- Ο γρίφος της κατανάλωσης για φέτος

Πόσα περισσότερα πληρώσαμε φέτος στα σούπερ μάρκετ