ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως είπε, μέσα σε περίπου δύο χρόνια αύξησε το πελατολόγιο της από τους 1,5 εκατ. πελάτες στους 1,7 το 2023 και η εθνική τρέχει με γρήγορους ρυθμούς.
Η παραγωγή ασφαλίστρων αυξήθηκε το 2023 στα 734 εκατ. ευρώ από 655 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, ενώ όπως είπε στόχος είναι να φθάσει το 2027 το 1 δισ. τζίρο.
Γενικά η Εθνική Ασφαλιστική είδε μια ανάπτυξη της τάξης του 19% μέσα στο έτος, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται στα ασφάλιστρα ζωής και υγείας.
Για τον Daniel ο κ. Γκόσι είπε ότι οι αποζημιώσεις που δόθηκαν ήταν γύρω στα 42 εκατ. ευρώ.
Για τις επενδύσεις ανάφερε ότι πάνω από 100 εκατ. αναμένεται να δοθούν τα επόμενα δύο χρόνια για την αναδιοργάνωση της εταιρείας. Για μια πιθανή εθελουσία είπε ότι δεν είναι στα άμεσα πλάνα να υπάρξει νέο πρόγραμμα εθελουσίας.
Στόχος μας είναι να επενδύσουμε στη τεχνολογία και σε νέα προϊόντα είπε ο κ. Γκόσι ώστε να έχει η Εθν. Ασφαλιστική μεγάλη ανάπτυξη ενώ μόνο τον Ιανουάριο του 2024 υπήρχε μία αύξηση στο χαρτοφυλάκιο της τάξης του 48%..
Οι στόχοι της Εθν. Ασφαλιστικής σύμφωνα με τον CEO χωρίζεται σε πέντε πυλώνες.
Ο πρώτος είναι το business mix, δηλαδή να πουλάει όλα τα προϊόντα που μπορεί να καλύψει στον πελάτη. Η δεύτερη είναι η ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων για βελτίωση κερδοφορίας προϊόντων. Ο τρίτος είναι η απλοποίηση των διαδικασιών για πιο αποτελεσματικές λειτουργίες.
Ο τέταρτος πυλώνας θα αναφέρεται στη δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και ανάπτυξη της κουλτούρας απόδοσης. Σε αυτό τον πυλώνα εντάσσεται και οι επενδύσεις τις εταιρείας προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, που έχει ως στόχο να αλλάξει τον τρόπο που κάνει διαχείριση στη σχέση με τον πελάτη.
Τέλος αναφέρθηκε στην ανάπτυξη της ολιστικής εικόνας του πελάτη για να αναπτυχθεί η εταιρεία, με στόχο τα τρία προϊόντα ανά πελάτη, την ώρα που τώρα είναι λίγο πάνω από το ένα.
Για τη νέα εταιρική εικόνα ο κ. Γκόσι τόνισε ότι δημιουργήθηκε μια γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος καθώς αλλάζει λογότυπο, αλλά και ιστοσελίδα, γεγονός που σημαίνει ότι η Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα.
Η Χρυσούλα Αθανασοπούλου, Marketing Director, αναφερόμενη στη νέα εταιρική εικόνα επεσήμανε ότι το νέο λογότυπο, το οποίο θα είναι η νέα ταυτότητα στην εταιρία.
Διαβάστε επίσης:
PREMIA Properties: Αύξηση εσόδων κατά 26% και αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας το 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα(Upd)
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil
- Χριστίνα Αλεξοπούλου για διαγραφή Σαμαρά: «Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί, Σαμαράς όμως ένας!»