Η αυτοκρατορία του Ομίλου Gap Inc. καταρρέει και γι’ αυτό φαίνεται πως ευθύνεται η θυγατρική της εταιρεία, Banana Republic, η οποία αποτελεί τον πιο αδύναμο κρίκο του αμερικάνικου κολοσσού. Κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2016, η μητρική εταιρεία των αλυσίδων Gap, Old Navy και Banana Republic, κατέγραψε πτώση στις πωλήσεις της τάξεως του 2%, όπως ανακοίνωσε ο Όμιλος την Πέμπτη 18 Αυγούστου.

gap

Από τις τρεις διαφορετικές φίρμες ρούχων που διαθέτει κάτω από την ομπρέλα της η Gap Inc., η Banana Republic αποτελεί “το μαύρο πρόβατο της οικογένειας”, καθώς είναι εκείνη η θυγατρική που είδε τις πωλήσεις της να βυθίζονται με τον πιο δραματικό τρόπο: οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση της τάξεως του τρομακτικού 9%, έναντι του 4% που είχαν καταγράψει το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015.

gap

Η φίρμα Gap, η οποία ως μάρκα διαθέτει παρουσία και στην Ελλάδα, είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν σε ποσοστό 3%, την ίδια στιγμή που οι πωλήσεις της τρίτης εταιρείας του αμερικάνικου Ομίλου παρέμειναν ανέπαφες.

“Ενώ η Gap έχει αρκετούς μπελάδες να αντιμετωπίσει, η Banana Repulblic αποτελεί στην πραγματικότητα το μεγαλύτερό της πρόβλημα”, έγραψε σε ένα note προς τους πελάτες ο Neil Saunders, ο διευθύνων σύμβουλος της Conlumino, μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πάλαι ποτέ κραταιού αμερικάνικου γίγαντα της λιανικής.

Η εταιρεία είχε εδώ και καιρό είχε βάλει στόχο η άνοιξη του 2016 να αποτελεί τη χρονική στιγμή που θα ανέκαμπτε, ωστόσο, κάτι τέτοιο δε φαίνεται να συνέβη. Τα τεράστια οικονομικά προβλήματα της φίρμας Banana Republic, τα οποία είναι πιο εμφανή από ποτέ άλλοτε, δεν μπορούν πλέον να αγνοηθούν.

gap“Το πρόβλημα βρίσκεται στον πυρήνα της Banana Republic, μιας εταιρείας που φαίνεται να έχει χάσει το δρόμο της. Η ανοιξιάτικη και η καλοκαιρινή συλλογή της φίρμας περιγράφεται ως τουλάχιστον αδιάφορη πασπαλισμένη με αρκετές δόσεις αλλόκοτου, γεγονός που αποδίδεται στην ποιότητα και το ύφος των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν”, συνέχισε χαρακτηριστικά ο Saunders. “Οι πελάτες είναι μπερδεμένοι και φυσικά καθόλου διατεθειμένοι να καταβάλλουν τα ποσά που απαιτεί η εταιρεία. Αυτό έχει ως συνέπεια η Banana Republic να έχει πέσει στην ίδια παγίδα στην οποία είχε πέσει και η φίρμα Gap, που έδωσε βάρος στα εκπτωτικά είδη για να επιβιώσει”.

gap

Νωρίτερα τον Αύγουστο, οι αναλυτές της UBS τόνισαν ότι “ενώ ο Ιούλιος είναι ένας μήνας εκπτώσεων και τυπικά δεν αποτελεί ξεκάθαρη ένδειξη της πορείας του δείκτη κατανάλωσης, θα θέλαμε να δούμε τις πωλήσεις να βελτιώνονται, ειδικά αν η μόδα που προσφέρει η Gap ήταν καλύτερη”, κάνοντας εμφανή αναφορά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με το εμπόρευμά τους οι Banana Republic και η Gap αμφότερες. Όμως, τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα καθώς ο Ιούλιος είναι ένας μήνας που οι εκπτώσεις κυριαρχούν και οι πωλήσεις κάθε άλλο παρά βελτιώθηκαν.

Ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της Gap Inc., Art Peck, έχει ομολογήσει ότι η φίρμα Gap δεν έχει τρόπο να κάνει τους πελάτες να αγοράζουν περισσότερο. Δήλωσε επίσης ότι ο Όμιλος εργάζεται εντατικά ώστε να καταστήσει βιώσιμη τη Banana Republic.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

http://www.mononews.gr/kati-pai-poli-strava-tis-diafimisis-tis-victorias-secret/66824