Γιάννης Βασιλάκος/ Ανδρέας Αθανασόπουλος
Δύσκολο και ιδιαίτερα απαιτητικό είναι το έργο που αναλαμβάνει ο Γιάννης Βασιλάκος. Η κληρονομιά που αφήνει πίσω ο Ανδρέας Αθανασόπουλος είναι βαριά, και ανεβάζει τον πήχη αρκετά ψηλά. Ο πρώην πλέον επικεφαλής της Κωτσόβολος, κατάφερε να μεγαλώσει και να εκσυγχρονίσει την θυγατρική της Dixons σε ένα εξαιρετικά αντίξοο περιβάλλον. Το μεγαλύτερο επίτευγμά του, πέρα από την διαχείριση της κρίσης και τις συνέπειες ενός παρ’ ολίγον Grexit (βλέπε capital controls), ήταν ο μετασχηματισμός της Κωτσόβολος σε ένα σύγχρονο δίκτυο λιανικής, που αφουγκράζεται και απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή.
Η τελευταία αλλαγή που έφερε στη λειτουργία της Κωτσόβολος ήταν στην εμπορική πολιτική, φέρνοντας στο επίκεντρο το κόστος χρήσης μιας συσκευής, αντί του κόστους κτήσης. «Θέλουμε ο καταναλωτής να εστιάσει στα χρήματα που εξοικονομεί σε βάθος χρόνου από τη χρήση της συσκευής και όχι στα χρήματα που δίνει για να την αποκτήσει», είχε δηλώσει σχετικά. Όλα αυτά αναγνωρίστηκαν από τη μητρική, η οποία αναβάθμισε τον Έλληνα μάνατζερ, τοποθετώντας τον στη θέση του Group Chief Customer Officer & CEO Financial Services.
Την παρακαταθήκη του Ανδρέα Αθανασόπουλου αναγνώρισε και ο κ. Βασιλάκος στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανάληψη των ηνίων της Κωτσόβολος και μαζί την δυσκολία του έργου που αναλαμβάνει. «Είναι μεγάλη τιμή για εμένα να λαμβάνω την σκυτάλη από τον Ανδρέα Αθανασόπουλο, αλλά και μεγάλη πρόκληση να συνεχίσω με την ομάδα της Κωτσόβολος το συναρπαστικό ταξίδι που όλοι μαζί ξεκινήσαμε», σημείωσε χαρακτηριστικά. Η αγορά περιμένει τα πρώτα δείγματα γραφής του κ. Βασιλάκη και τι καινούριο θα φέρει…
O Γιάννης Βασιλάκος φαίνεται πάντως να έχει όλα τα εχέγγυα για να πετύχει, αφού ήταν βασικό κομμάτι της επιτυχημένης πορείας που διέγραψε η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.
Μέχρι χθες, ήταν Εμπορικός Διευθυντής (CCO) της Κωτσόβολος, ενώ έχει αναλάβει με επιτυχία καίριες θέσεις, όπως εκείνες του Διευθυντής Καναλιών Πωλήσεων (COO) (Ιαν. 2015 – Μάιος 2017), του Indirect Channels Director (Οκτ. 2013 – Ιαν. 2015) αλλά και του Εμπορικού Διευθυντή των κατηγοριών Πληροφορικής και Τηλεφωνίας (Ιουλ. 2010 – Σεπ. 2013).
Πριν την ένταξή του στο δυναμικό της Κωτσόβολος είχε διατελέσει Διευθυντής Λιανικής και Εμπορικός Διευθυντής για λογαριασμό της Multirama στον Όμιλο Public Retail World για 5 χρόνια, ενώ ξεκίνησε την καριέρα του στην εταιρεία Πουλιάδης ως Marketing Manager της Διεύθυνσης επιχειρηματικών λύσεων και συνέχισε στην Informer SA ως Business Unit Manager του τομέα Ξενοδοχειακών λύσεων. Είναι απόφοιτος του Ashridge Business School και του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος.