• Business

    Στέγγος (Τεχνική Ολυμπιακή): Έχουμε ενημερώσει τη Belterra Investments για το πόρισμα του Πόρτο Καρράς – Αναζητούμε ευκαιρίες για πλοία

    Γιώργος Στέγγος


    Στην πορεία της υπόθεσης της αγοραπωλησίας του Πόρτο Καρράς, το άνοιγμα στη ναυσιπλοΐα και τον τομέα των κόκκινων δανείων αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τεχνικής Ολυμπιακής, Γιώργος Στέγγος κατά τη διάρκεια της χθεσινής γενικής συνέλευσης της εισηγμένης.

    Σχετικά με το πιο σημαντικό θέμα που είναι η εξέλιξη της υπόθεσης για την αγοραπωλησία του Πόρτο Καρράς ο κ. Στέγγος ανέφερε ότι η εταιρεία έχει λάβει το πόρισμα της KPMG και έχει κάνει ότι μπορεί προκειμένου να μεταφραστεί σε νούμερα το τι έχει λαμβάνειν η κάθε αντισυμβαλλόμενη πλευρά.

    Το πόρισμα μαζί με την επεξεργασία του από την Τεχνική Ολυμπιακή έχει κατατεθεί στην Belterra Investements, συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη, αλλά δεν έχει υπάρξει ακόμα απάντηση, αλλά έχει δεσμευθεί προφορικά να το κάνει.

    Πρόσθεσε, δε, ότι η εταιρεία συνεχίζει τις γραπτές οχλήσεις προς τον αγοραστή και ότι για την κατάσταση έχουν ενημερωθεί τόσο το Χρηματιστήριο Αθηνών όσο και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Μάλιστα, οι ενημερώσεις αυτές έγιναν αυτοβούλως από την πλευρά της Τεχνικής Ολυμπιακής σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Στέγγος και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς έμεινε ικανοποιημένη.

    Όσον αφορά τα υπόλοιπα ακίνητα της εισηγμένης για τα πηγαδάκια Βούλας αναφέρθηκε ότι από το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει η κατασκευή με την ενίσχυση του σκελετού, επιπλέον έχει δοθεί η αρχιτεκτονική προέγκριση για τις 12  κατοικίες που θα κατασκευάσει η Τεχνική Ολυμπιακή στην Κηφισιά και τη Βουλιαγμένη  σε εκτάσεις που ανήκουν στην Εκκλησία. Σχετικά με την ανάπτυξη της Μαρίνας Σάμου τονίστηκε ότι η εταιρεία επιδιώκει να λάβει κρατική επιδότηση και ότι είναι πολύ συντηρητική στη χρηματοδότηση του έργου.

    Για τον τομέα της ενέργειας ο κ. Στέγγος δήλωσε ότι για τα έργα ΑΠΕ είναι εξασφαλισμένη η διασύνδεση στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ ενώ για το έργο της βιομάζας στη Πάτρα έχουν ληφθεί οι περιβαλλοντικές άδειες.

    Για το ομολογιακό δάνειο που έχει ληφθεί από τη θυγατρική της  «Luxury Life Μονοπρόσωπη Α.Ε» από την τράπεζα Optima Bank, τονίστηκε ότι στα ταμεία της εισηγμένης βρίσκεται μόνο η πρώτη δόση των 5,7 εκατ. Ευρώ και ίσως δε χρειαστεί να πάρει όλο το δάνειο στο σύνολο του (σ.σ. Το δάνειο ανερχόταν έως τα 15 εκατ. €).

    Αυξάνεται η κερδοφορία από κόκκινα δάνεια – Ψήνει αγορές στη Ναυσιπλοΐα

    Εκτός όμως από τις βασικές δραστηριότητες της Τεχνικής Ολυμπιακής ο κ. Στέγγος αναφέρθηκε και στους νέους τομείς όπως η ναυσιπλοΐα και τα κόκκινα δάνεια.

    Σχετικά με τη ναυσιπλοΐα αναφέρθηκε ότι η Τεχνική Ολυμπιακή συμμετέχει ήδη σε επτά πλοία με τους ναύλους να ανέρχονται στις 35.000 δολάρια ημερησίως.

    Ο κ. Στέγγος δεν απέκλεισε τις περαιτέρω επενδύσεις σε αυτό τον τομέα, αλλά αυτές δε θα γίνουν άμεσα, καθώς πρέπει πρώτα να υπάρξει μία διόρθωση στις τιμές της αγοράς, γεγονός και το οποίο αναμένεται από τους εφοπλιστές και αποτελούσε θέμα συζήτησης στα Ποσειδώνια, σύμφωνα με τα όσα πρόσθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εισηγμένης.

    Ο κ. Στέγγος ανέφερε ότι ο Όμιλος δραστηριοποιείται στη ναυσιπλοΐα καθώς συμμετέχει σε επτά πλοία, την ανάληψη και τη διαχείριση κόκκινων δανείων και τις κατασκευές.

    Για τα κόκκινα δάνεια ο κ. Στέγγος τόνισε ότι η εισηγμένη δραστηριοποιείται μέσω της Μountstreet και αναμένεται μεγαλύτερη κερδοφορία για το 2024, ενώ η εταιρεία βρίσκεται αναμονή των αποφάσεων της επιτροπής της τράπεζας της Ελλάδος για τις άδειες των servicers, η οποία αναμένεται να συνεδριάσει αυτή την Παρασκευή.

    Όσον αφορά το Project Arrow η Τεχνική Ολυμπιακή θα έχει έως τα τέλη του επόμενου μήνα 90 ακίνητα και ο κ. Στέγγος σχολίασε ότι οι καθυστερήσεις στην αγορά του συνόλου οφείλεται σε καθυστερήσεις λόγω της γραφειοκρατίας αλλά και των ανακοπών κατασχέσεων.

    Για τις πωλήσεις των ακινήτων του χαρτοφυλακίου εκτιμήθηκε ότι θα υπάρξει μία υπεραξία του 25% από την τιμή κτήσης, καθώς μέχρι στιγμής έχει ήδη προσυμφωνηθεί η πώληση 30 ακινήτων και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για άλλα 27.

    Διαβάστε επίσης

    Μάχη στην ΕΕ για έργα αξίας 500 εκατ. ευρώ – Ποιοι μεγάλοι τα έχουν αναλάβει

    Τεχνική Ολυμπιακή: Μεγαλύτερη στροφή στα κόκκινα δάνεια και το Real Estate – Παραμένει σταθερή η ναυτιλία

    Πράσινα Ταξί: Σε ρόλο διασώστη οι ιδιώτες – Δεν πείθει τους ταξιτζήδες το υπουργείο Υποδομών



    ΣΧΟΛΙΑ