Ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο τύπου kamsarmax θα προστεθεί στο στόλο της ναυτιλιακής W Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Σαραντίτη.

Η εταιρία άσκησε την option για την παραγγελία ενός δεύτερου φορτηγού πλοίου χωρητικότητας 81,200 dwt, στο κινεζικό ναυπηγείο Taizhou Kouan, με το οποίο είχε κλείσει συμφωνία στις αρχές του έτους.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Νικόλας Τριανταφυλλάκης,  τα δύο πλοία αναμένεται να ενταχθούν στο στόλο της W Marine το Μάρτιο και τον Ιούνιο του 2020.

Η τιμή πώλησης των πλοίων, τα οποία κατασκευάζονται σύμφωνα με τον πρότυπο  εκπομπών του ΙΜΟ Tier II, δεν έχει γίνει γνωστή.

Το βιβλίο παραγγελιών του ναυπηγείο Kouan περιλαμβάνει 30 νεότευκτα και είναι γνωστό στη ναυτιλιακή αγορά για την κατασκευή φορτηγών πλοίων, containerships και πλοίων πολλαπλών χρήσεων.

Σημειώνεται ότι εκτός από τις παραγγελίες νεότευκτων, η ναυτιλιακή εταιρία έχει κάνει κινήσεις και στην αγορά των μεταχειρισμένων. Η τελευταία, πουέγινε γνωστή τον περασμένο Φεβρουάριο, αφορά την υπογραφή  συμφωνίας για την αγορά του post-panamax Trans Shanghai (χωρητικότητας 93.260-dwt και κατασκευής 2010).

Ο κ. Σαραντίτης ίδρυσε την εταιρεία το 2003 και ο στόλος της αποτελείται από οκτώ πλοία, εκ των οποίων τα πέντε είναι post-panamaxes (όλα χωρητικότητας 93.000-dwt) και τα τρία kamsarmaxes.

Σαραντίτης
Το bulk carrier W Sky (χωρητικότητας 92.929-dwt και κατασκευής 2011) της W Marine

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Στέλιος Χατζηιωάννου: Σε ποια ελληνική εταιρεία ενδιαφέρεται να επενδύσει ο «Mr Easyjet»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Η νέα κίνηση εκσυγχρονισμού του στόλου της Maran Tankers  

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Γ. Οικονόμου: Η Transocean εξαγοράζει την Ocean Rig! Οι λεπτομέρειες για το «χρυσό» deal των 2,7 δισ. δολαρίων