ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημαντική μείωση κερδών κατά 62,5% κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2018 η ναυτιλιακή Dynagas LNG Partners, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, ενώ η διοίκηση της αποφάσισε να αναβάλει χρονικά την εξαγορά δύο τάνκερ, μέχρι το τέλος του έτους.
Συγκεκριμένα, η εταιρία κατά το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2018 εμφάνισε καθαρά κέρδη 4,9 εκατ. δολ. έναντι 12,9 εκατ. δολ. που κατέγραψε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017. Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 7,2 εκατ. δολ. έναντι 14,9 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης.
Ωστόσο, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,16 δολ., ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για κέρδη 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Η συρρίκνωση των κερδών αποδίδεται, σύμφωνα με την εταιρία, στα λιγότερα έσοδα που αποκόμισε από την βραχυπρόθεσμη ναύλωση του πλοίου της Clean Energy κατά τους τρεις πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους σε σχέση με αυτά που κέρδισε πέρυσι την ίδια περίοδο, κατά την οποία το πλοίο βρίσκονταν σε μακροχρόνια ναύλωση με αρκετά υψηλότερα ημερήσια ναύλα.
Επίσης, τα κέρδη της επηρεάστηκαν από την αύξηση των επιτοκίων κατά την εξυπηρέτηση δανείου, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά την αναχρηματοδότηση του το Μάιο του 2017.
Τα συνολικά έσοδα της εταιρίας μειώθηκαν στα 33,9 εκατ. δολ. έναντι 39,1 εκατ. δολ. πέρυσι την αντίστοιχη χρονική περίοδο.
Παράλληλα, στις 30 Μαρτίου 2018, η εταιρία συμφώνησε την επέκταση της χρονικής διάρκειας άσκησης του δικαιώματος της για την εξαγορά των δύο πλοίων Clean Ocean και Clean Planet μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2018.
Οι επόμενες κινήσεις της διοίκησης
Ο CEO της εταιρία, Tony Lauritzen, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα επισήμανε: “Τα κέρδη μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 ήταν, όπως αναμένονταν, χαμηλότερα από αυτά του αντίστοιχου τριμήνου του 2017, καθώς επηρεάστηκαν από τα εξής: την προσωρινή ναύλωση του πλοίου Clean Energy στη spot αγορά μέχρι τον Ιούλιο του 2018, που θα ξεκινήσει η ναύλωση του στη Gazprom για περίπου οκτώ χρόνια, καθώς και η απόφαση μας να μειώσουμε τα ναύλα σε δύο πλοία μας, τα Yenisei River και Lena River.”
“Στόχος μας είναι να κλείσουμε περισσότερες συμφωνίες ναύλωσης, κυρίως το 2018, να διαχειριστούμε τα λειτουργικά μας έξοδα και να διατηρήσουμε την ασφαλή λειτουργία του στόλου μας.”, τόνισε ο κ. Lauritzen.
Παράλληλα, υπενθύμισε ότι τον Απρίλιο 2018, η εταιρία ανακοίνωσε τη μείωση του μερίσματος που θα διανείμει στους κατόχους κοινών μετοχών από τα 1,69 δολ. σε 1 δολ. σε ετήσια βάση. Η απόφαση αυτή, όπως τόνισε, ήταν αναγκαία, προκειμένου να ευθυγραμμιστεί η μερισματική πολιτική με τις ταμειακές ροές που παράγει η εταιρία μακροπρόθεσμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: To deal του Γ. Αγγελικούση με την Ecochlor για 36 πλοία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Πώς είδαν οι αναλυτές το νέο μεγάλο deal της Star Bulk
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Αλαφούζος: Γιατί η Kyklades Maritime ακύρωσε την παραγγελία πέντε δεξαμενόπλοιων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΠΕΦ: Επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό, νέο hub και ειδικότητα στην παρασκευή φαρμάκων
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ