ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με βάσει τις συμφωνίες η China Development Bank Leasing θα αποκτήσει τα δύο LNG carriers μέσω δύο εταιρειών ειδικού σκοπού, της CDBL Ocean και της CDBL Planet, έναντι 363,8 εκατομμυρίων δολαρίων και θα τα επαναμισθώσει στον ναυλωτή για 12 χρόνια. Το συνολικό κόστος μίσθωσης ανέρχεται περίπου στα 150 εκατομμύρια δολάρια.
Παρότι το όνομα της ναυτιλιακής στην οποία ανήκουν τα πλοία ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το splash247 τα δύο LNG carriers ανήκουν στην ναυτιλιακή εταιρεία του Γιώργου Προκοπίου, την Dynagas Holdings.
Πρόκειται δε για το Clean Ocean και για τo Clean Planet (και τα δύο κατασκευής 2014). Και τα δύο πλοία έχουν «περιληφθεί» σε συμβόλαια που προβλέπουν τη μίσθωση τους για 15 χρόνια, αρχής γενομένης τον Ιούλιο του 2019 με την εταιρεία Yamal LNG project.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Αγγελικούσης: Το ανήσυχο πνεύμα του κορυφαίου Έλληνα εφοπλιστή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιοι είναι οι πιο ισχυροί Έλληνες εφοπλιστές – Δείτε όλη την λίστα των Lloyds
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιοι εφοπλιστές κυριάρχησαν το 2017. Έδωσαν 4,4 δισ. για πλοία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος
- Το θέμα των ανισοτήτων είναι επιτέλους στο ευρωπαϊκό ραντάρ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών