Το αναμενόμενο μέσο κόστος για τις εργασίες, συμπεριλαμβανομένης και της εγκατάστασης, αναμένεται να διαμορφωθεί κάτω από τα 2 εκατ. δολ. ανά πλοίο. Η εταιρία έχει εξασφαλίσει για το εγχείρημα χρηματοδότηση με μέσο περιθώριο χαμηλότερο του 3% για να καλύψει έως και 70% του εν λόγω κόστους και αναμένει ότι το υπόλοιπο ποσό θα καλυφθεί από τις λειτουργικές ταμειακές ροές και τα μετρητά, χωρίς αύξηση ιδίων κεφαλαίων.
Παράλληλα, η Star Bulk έχε εξασφαλίσει συμβόλαια με κορυφαία ναυπηγεία για την εγκατάσταση τέτοιων συστημάτων. Σημειώνεται ότι περίπου στο 35% των εγκαταστάσεων, οι εργασίες μετασκευής θα πραγματοποιηθούν την ώρα που τα πλοία θα βρίσκονται στη θάλασσα, με το χρόνο ναύλωσης να μειώνεται κατά 50% έως 60%.
Σημειώνεται ότι πριν ένα μήνα, η Star Bulk ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη εγκατάσταση scrubber σε πλοίο της, ενώ αυτό βρίσκονταν στη θάλασσα.
Η ναυτιλιακή διαθέτει στόλο με 111 πλοία, ενώ την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε μία ακόμη συμφωνία με τη γερμανική E.R. Capital Holding GmbH & Cie. KG για την απόκτηση τριών φορτηγών πλοίων εντός του 2018 και την option εξαγοράς τεσσάρων επιπλέον πλοίων το 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Α. Φράγκου: Η Ελληνίδα που οδήγησε πέντε εταιρίες της στο αμερικανικό χρηματιστήριο και η πορεία προς την κορυφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Η άμυνα είναι η καλύτερη επίθεση για την TEN
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Σαραντίτης: Η W Marine ενισχύει το στόλο της
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό
- Ρωσία: Προειδοποιεί για «ριζική» αλλαγή εάν η Ουκρανία πλήξει σε βάθος έδαφος της