ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κλειστά κρατά τα χαρτιά της η διοίκηση της Δ. Μασούτης όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την πιθανή εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Τόσο ο ιδιοκτήτης και επικεφαλής της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας, Γιάννης Μασούτης, όσο και ο Γενικός Διευθυντής της, Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, ανέφεραν ότι δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη στις συζητήσεις με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.
Στο περιθώριο των εγκαινίων του καταστήματος Mασούτης MasVision, ο Γιάννης Μασούτης επισήμανε ότι οι συνομιλίες μεταξύ των δύο αλυσίδων συνεχίζονται, διευκρινίζοντας παράλληλα ότι δεν είναι αποκλειστικές.
«Δεν υπάρχουν αποκλειστικές διαπραγματεύσεις, η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός συζητά και με άλλους παίκτες του λιανεμπορίου», τόνισε χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά τις επιδόσεις της αλυσίδας τη φετινή χρονιά, η διοίκηση της Μασούτης εμφανίστηκε ικανοποιημένη. Από τις αρχές του έτους έως σήμερα, η εταιρεία έχει καταγράψει ανάπτυξη 5%, ενώ η πορεία του 2025 εκτιμάται ότι θα είναι αντίστοιχη με την περσινή χρονιά.
Γιατί πάει πίσω το οικιστικό project στις Τρεις Γέφυρες
Αναφορικά με τα σχέδια επέκτασης του δικτύου της αλυσίδας, που αριθμεί περισσότερα από 390 καταστήματα, η εταιρεία συνεχίζει το project στις Τρεις Γέφυρες, όπου θα λειτουργήσει το Grand Μασούτης. Το κατάστημα αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του μέχρι το φθινόπωρο, αντί για τον Απρίλιο που είχε αρχικά προγραμματιστεί, λόγω καθυστερήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ στη σύνδεση του μετασχηματιστή.
Σύμφωνα με τον νέο προγραμματισμό, οι δύο 9ώροφες πολυκατοικίες που αναπτύσσονται πάνω από το κατάστημα θα είναι έτοιμες το 2026. Παράλληλα, βρίσκεται σε διαδικασία έναρξης κατασκευής ενός νέου καταστήματος στη Λευκάδα, σε ιδιόκτητο οικόπεδο, ενώ η διοίκηση της Μασούτης συνεχίζει να αναζητά χώρους στην Αττική για νέα Grand Μασούτης.
Τα πρόστιμα επιβαρύνουν εν τέλει τον καταναλωτή
Όσον αφορά τα νέα μέτρα για τις προσφορές και τις υπόλοιπες κυβερνητικές ρυθμίσεις, ο κ. Μασούτης δήλωσε:
«Παλεύουμε να τα εφαρμόσουμε. Έχουν μια δυσκολία».
Αναφερόμενος στους ελέγχους στην αγορά, σημείωσε ότι διεξάγονται συνεχώς, τονίζοντας παράλληλα πως είναι σημαντικό οι έλεγχοι και τα πρόστιμα να μην επιβάλλονται για καθαρά εισπρακτικούς λόγους. «Αυτά τα πρόστιμα είναι κόστος για τα σούπερ μάρκετ. Τι σημαίνει αυτό; Ότι το κόστος μετακυλίεται στην τιμή και εν τέλει επιβαρύνονται οι καταναλωτές»
To δεύτερο Μασούτης MasVision
Σε ό,τι αφορά το κατάστημα MasVision στην Καλλιθέα, που εγκαινιάστηκε χθες, είναι το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας- το πρώτο βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη- φιλικό στα άτομα με οπτική αναπηρία και όπως επισημάνθηκε από τη διοίκηση της δεν σκοπεύει να ανοίξει άλλα ωστόσο παρέχει δωρεάν την τεχνογνωσία σε όποιο ανταγωνιστή θέλει και ήδη κάποιοι έχουν ζητήσει.
Ειδικότερα, το νέο Masvision στην Καλλιθέα εφαρμόζει και διαθέτει όλες τις διαδικασίες και τις υλικοτεχνικές υποδομές που ενισχύουν και βελτιώσουν την αυτονομία των καταναλωτών με προβλήματα όρασης, τόσο κατά την περιήγησή τους στον χώρο, όσο και κατά τη διαδικασία επιλογής προϊόντων από το ράφι.
Σε αυτή την κατεύθυνση και με σκοπό την ενίσχυση τόσο της περιπατητικής, όσο και της προϊοντικής προσβασιμότητας, το κατάστημα προσφέρει:
–Απτικοακουστικό χάρτη που βρίσκεται μπροστά από τη reception του καταστήματος και δημιουργήθηκε με την πολύτιμη βοήθεια της e-Nable Greece. Με τη χρήση γραφής Μπράιγ ή με τη βοήθεια ενός στυλό που μπορεί να διαβάζει φωνητικά, δίνει νοητική κάτοψη ολόκληρου του καταστήματος.
–Οδηγό όδευσης στο πάτωμα ολόκληρου του καταστήματος, ο οποίος είναι πλήρως αποτυπωμένος στον απτικοακουστικό χάρτη.
–Απτικό υλικό σε κάθε καρτελάκι τιμών στα προϊόντα στο ράφι που γίνεται αντιληπτό με το άγγιγμα.
–Ανάγνωση κωδικού προϊόντος που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το απτικό. Η ανάγνωση γίνεται σκανάροντας τον κωδικό με χρήση εφαρμογής σε κινητό και ο καταναλωτής ακούει ποιο είναι το προϊόν, αν βρίσκεται σε κάποια προσφορά, καθώς και την τελική του τιμή.
Επιπλέον με τα παραπάνω, οι εργαζόμενοι του Masvision Καλλιθέας έλαβαν πιστοποίηση, έχοντας παρακολουθήσει σεμινάριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΑΤ Αθηνών (Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών), με στόχο την προετοιμασία τους για να εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους καταναλωτές με προβλήματα όρασης.
Παράλληλα, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. συνεργάστηκε και με τον Θανάση Σιδέρη από την Accessibility Support Academy, στοχεύοντας στην πληρέστερη και πιο ολοκληρωμένη πληροφόρησή της, αναφορικά με την προσβασιμότητα των κτιρίων για τα άτομα με οπτική αναπηρία.
Διαβάστε επίσης
Τι έχασε η Coca Cola 3E από το «διαζύγιο» με το Campari
Σπ. Θεοδωρόπουλος: Το σοκ Τραμπ θα ξυπνήσει την Ευρώπη
Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας: Μάχη Μπρατάκου – Βουτσινά για την προεδρία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Όλη η αλήθεια για τη σήραγγα της γραμμής 4 του Μετρό
- Καλώδιο Ελλάδας – Κύπρου: Αρση αδιεξόδου μέσα στον Μάρτιο – Ευρωπαϊκή παρέμβαση στην Τουρκία
- Fais Group: Η στρατηγική ανάπτυξης μετά το ντεμπούτο στο Χρηματιστήριο
- Το πρόγραμμα είναι η διαμαρτυρία: Τι συμβαίνει πραγματικά με την Ζωή Κωνσταντοπούλου
