ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρεμιέρα στη Σιγκαπούρη πραγματοποιεί αυτήν την εβδομάδα η online πλατφόρμα ναυλώσεων Signal Ocean του Έλληνα εφοπλιστή Γιάννη Μαρτίνου, ο οποίος θέλει να κάνει δυναμική είσοδο στην Ασία.
Η πλατφόρμα, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα φετινά Ποσειδώνια, αντλεί πληροφορίες από διάφορες πηγές και τις συγκρίνει με δημοσιευμένα στοιχεία, παρέχοντας μία ενιαία εμπορική άποψη για την αγορά, και ήδη χρησιμοποιείται από περίπου 50 εταιρείες που εκπροσωπούν το 50% των μεγάλων ναυλώσεων τάνκερ στην αγορά spot, σύμφωνα με τον Έλληνα εφοπλιστή.
Οι πελάτες της Signal Ocean κινούνται κυρίως στις αγορές των aframaxes, των suezmaxes και των VLCCs, ενώ η πλατφόρμα χρησιμοποιείται και από τη Signal Maritime για ένα pool με aframaxes. Ήδη σε φάση ανάπτυξης βρίσκεται μία εκδοχή του συστήματος για την αγορά ξηρού φορτίου, προσαρμοσμένη για ναυλομεσίτες.
Όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο Γιάννης Μαρτίνος, η πλατφόρμα αρχικά δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της οικογενειακής ναυτιλιακής επιχείρησης Thenamaris, όμως σύντομα φάνηκε πως αυτό που χρειαζόταν η Thenamaris ήταν πολύ κοντά σε αυτό που ήθελαν και οι ναυλωτές.
Μιλώντας στο TradeWinds, ο Έλληνας εφοπλιστής ξεκαθάρισε πως η Signal Ocean δε θέλει να προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή αγορά με τον ίδιο τρόπο που η Uber επιχειρεί να το κάνει στην αγορά των ταξί, αλλά έχει διαφορετική λογική. “Οι άνθρωποι στη ναυτιλιακή αγορά είναι αλλεργικοί στην ιδέα του να έχουν όλοι τις ίδιες πληροφορίες, γιατί ο τρόπος που βγάζεις τα προς το ζην είναι βρίσκοντας τη δική σου αγορά”, σημείωσε, εξηγώντας πως η πλατφόρμα της εταιρείας “είναι περισσότερο σαν μία μηχανή όπου ο καθένας μπορεί να βάλει τις δικές του πληροφορίες και αυτές αναμειγνύονται με κάποιες δημόσιες πληροφορίες, και αυτό τους βοηθά να αποκτήσουν τη δική τους άποψη για τον κόσμο”.
Έτσι, προσθέτει, οι πλοιοκτήτες και οι ναυλωτές μπορούν να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούσαν πάντα, με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες και τη δική τους αίσθηση της αγοράς. “Όμως συγκεντρώνοντας όλα τα δεδομένα, καθιστά πολύ πιο εύκολη τη λήψη πληροφοριών”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Μουνδρέας: Με κίνηση-αστραπή αντικατέστησε το παλιό της VLCC η NGM Energy
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στ. Τσαντάνης: Συμφωνία της Seanergy με τους ναυλωτές της για εγκατάσταση scrubbers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στα ναυπηγεία παραμένει το 44% των προς παράδοση πλοίων για το 2018. Τι γίνεται με τις ελληνικές παραγγελίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών