ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία του κ. Λογοθέτη, με έδρα το Λονδίνο, προχώρησε στην πώληση του containership Windhoek (χωρητικότητας 1.577-teu και κατασκευής 2009) για 10 εκατομμύρια δολάρια.
Εφόσον το deal πραγματοποιηθεί, η Lomar θα έχει καθαρό κέρδος 6,2 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς όταν είχε αγοράσει το boxship, στις αρχές του 2016, από την ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Toyo Kaiun, η τιμή του ήταν τόσο χαμηλή (3,8 εκατ. δολ.), που έφτανε τα επίπεδα των scrap τιμών.
Ναυλομεσιτικές πηγές από την Ευρώπη αναφέρουν πως το πλοίο πωλήθηκε στην εταιρεία που ήταν ναυλωμένο, την πορτογαλική Portiline Container International. Τον Φεβρουάριο έληγε η χρονοναύλωσή του, με την οποία η Lomar έβαζε στα ταμεία της 6.700 δολάρια ημερησίως.
Σημειώνεται πως τον περασμένο Οκτώβριο, η εταιρεία της οποίας ηγείται ο κ. Λογοθέτης, πούλησε boxship Wuhan Trader (χωρητικότητας 2.564-teu και κατασκευής 2009 στα ναυπηγεία Xiamen) για 10 εκατομμύρια δολάρια στην MPC Container Ships. Το εντυπωσιακό είναι πως η Lomar είχε αποκτήσει το συγκεκριμένο πλοίο τον Δεκέμβριο του 2016 για μόλις 4,8 εκατομμύρια δολάρια.
Η Lomar Shipping διαθέτει έναν διευρυμένο στόλο που αποτελείται από 80 πλοία, εκ των οποίων, τα 50 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου sub-panamax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς ο Β. Μαρινάκης έβαλε πλώρη να κατακτήσει τη γερμανική ναυτιλιακή αγορά
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Τσαντάνης: Σίδηρος και άνθρακας εκτοξεύουν τη ζήτηση των capesizes
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ