ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Συμφωνία χρονοναύλωσης για δύο εκ των δεξαμενόπλοιων της με την κοινοπραξία Al-Iraqia Shipping Services & Oil Trading (Aissot) έκλεισε η ναυτιλιακή Olympic Shipping and Management του Ιδρύματος Ωνάση.
Η εταιρία, επικεφαλής της οποίας είναι ο κ. Γιώργος Καραγεωρίου, θα ναυλώσει τα VLCC Olympic Luna και Olympic Lady, χωρητικότητας 299,000 dwt έκαστο και κατασκευής 2017, στην Aissot για χρονικό διάστημα 12 μηνών.
Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η τιμή ναύλωσης θα κυμανθεί στα 29.000 δολ. ημερησίως για κάθε τάνκερ. Ο κ. Καραγεωργίου έχει επιβεβαιώσει τη συμφωνία, όπως αναφέρει το tradewinds, ωστόσο, δεν σχολίασε το ύψος των ναύλων, επικαλούμενος ρήτρες εμπιστευτικότητας.
Η ναυτιλιακή του Ιδρύματος Ωνάση, αγόρασε τα δύο VLCC από την επίσης ελληνική εταιρία Metrostar, συμφερόντων του εφοπλιστή Θεόδωρου Αγγελόπουλου, το Φεβρουάριο 2017, έναντι 81 εκατ. δολ. έκαστο.
Η Αissot, με έδρα το Ντουμπάι, είναι μία νέα εταιρία που ακολουθεί επιθετική πολιτική ανάπτυξης, και σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη υπό τον έλεγχο της οκτώ πλοία τύπου VLCC.
Πρόσφατα το όνομα της συνδέθηκε με την εξαγορά δύο νεότευκτων VLCC από την BW Group. Τα πλοία βρίσκονται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries και το κόστος τους εκτιμάται στα 88 εκατ. δολ. έκαστο.
Η Aissot αποτελεί κοινοπραξία των εταιριών Iraq Oil Tanker Co και Arab Maritime Petroleum (AMPTC).
Πέρυσι το Σεπτέμβριο, ανακοίνωσε την πρόθεση της να ισχυροποιήσει το στόλο των τάνκερ της μεσω εξαγορών και ναυλώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Φ. Εμπειρίκος: Δυναμική παρουσία στα VLCC. Η νέα κίνηση του εφοπλιστή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Και εγένετο Century Bulk Carriers Management: Η νέα διαχειρίστρια εταιρεία των bulkers της Chandris
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Παππάς: Συμφωνία έκπληξη από τη Star Bulk! Τα νέα πλοία που αγοράζει ο εφοπλιστής