ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτό που ισχυρίζεται η εταιρεία είναι ότι δεν υπήρχε τίποτα κρυφό πίσω από αυτήν τη συμφωνία, αλλά είχε γνωστοποιήσει πλήρως όλες τις λεπτομέρειες της προσπάθειάς της να αντλήσει περίπου 700 εκατ. δολάρια από την Kalani, και επομένως δεν ευσταθούν οι κατηγορίες των μετόχων περί χρηματιστηριακής απάτης. Έτσι, μέσω των δικηγόρων της, η DryShips ζητά να απορριφθεί η αγωγή των μετόχων.
“Η DryShips αποκάλυψε όλα τα στοιχεία του φερόμενου ‘σχεδίου’ και τους κινδύνους για τους μετόχους, και επομένως δεν είχε κανένα χρέος να χαρακτηρίσει τη συμπεριφορά της, όπως το θέτουν οι ενάγοντες, ως μία κακόβουλη συνωμοσία για να πληγούν οι μέτοχοι προς όφελος των κατηγορουμένων”, αναφέρει η εταιρεία.
Μάλιστα, η εταιρεία σημειώνει πως οι ενάγοντες παραδέχονται πως είχαν ενημερωθεί για τη συμφωνία, “όμως ισχυρίζονται ότι συγκεκριμένες αναφορές που παραθέτουν επιλεκτικά από αυτά τα ενημερωτικά έγγραφα ήταν παραπλανητικές, επειδή παρουσίαζαν τους κινδύνουν για dilution ως πιθανότητα, και όχι ως βεβαιότητα”.
Η DryShips απορρίπτει τους ισχυρισμούς ότι το deal με την Kalani ήταν ένα σχέδιο για την εξαπάτηση των επενδυτών, αντιτείνοντας ότι ήταν απολύτως απαραίτητο για την επιβίωση της εταιρείας και την ικανότητά της να ανανεώσει τον στόλο της σε μία άσχημη περίοδο για την αγορά. Τα έσοδα από τη συμφωνία αυτή βοήθησαν την DryShips να αγοράσει 17 πλοία (πέντε από τον ιδιωτικό στόλο του Γιώργου Οικονόμου και 12 από τρίτες εταιρείες) με μέσο όρο ηλικίας τα 2 έτη, έναντι συνολικά 765,5 εκατ. δολαρίων.
Εκτός από την DryShips, αγωγές από μετόχους για τις συμφωνίες τους με την Kalani έχουν κατατεθεί και σε βάρος των Top Ships (του Ευάγγελου Πιστιόλη) και Diana Containerships (του Συμεών Παληού). Και οι τρεις εταιρείες υποστηρίζουν ότι οι ισχυρισμοί των μετόχων είναι αβάσιμοι, και τα επιχειρήματα της DryShips αναμένεται να επαναλάβουν από την πλευρά τους και οι άλλες δύο ναυτιλιακές.
Η δικαστής στην οποία έχει ανατεθεί η υπόθεση της DryShips έχει μπροστά της τρεις επιλογές: να απορρίψει πλήρως ή εν μέρει την αγωγή, να την αποδεχθεί, ώστε να προχωρήσει η εκδίκασή της, ή να ζητήσει προφορικές καταθέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πρώτοι οι Έλληνες εφοπλιστές στη μεταφορά φορτίων αμερικανικού LNG. Οι πρωταγωνιστές
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Τοπούζογλου: Στα δικαστήρια με την Torm για δύο τάνκερ. Τι ζητά η First Ship Lease
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μιλένα και Αλέξανδρος Παππάς: Τα «χρυσά» παιδιά της ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβερνητικές πηγές για Σαμαρά: Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΚΟ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό