ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα σε ενδιαφερόμενους αγοραστές να επιθεωρήσουν το πλοίο της Serene Juniper (χωρητικότητας 57.000 dwt, κατασκευής 2011) στο Aceh της Ινδίας, όπου φορτώνει αυτήν την περίοδο, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να το πράξουν αργότερα και στο Dharamtar της Ινδίας, όπου θα ξεφορτώσει.
Η αξία του πλοίου υπολογίζεται από το VesselsValue στα 14,6 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η εκτίμηση της Maritime Strategies International είναι στα 14,2 με 17,7 εκατ. δολάρια.
Το πλοίο έκανε την εμφάνισή του στον στόλο της Chandris στις αρχές του 2015, καθώς φέρεται να το αγόρασε τον Ιανουάριο εκείνου του έτους (ως Captain V Livanos) από την Trojan Maritime έναντι 19 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Chandris έχει άλλα τρία αδελφά πλοία του Serene Juniper, κατασκευασμένα το 2010 και το 2011.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα η ελληνική εταιρεία πούλησε, σύμφωνα με πληροφορίες, το παλαιότερo VLCC της, το Britanis (χωρητικότητας 304.000 dwt, κατασκευής 2002), στην ιαπωνική Modec έναντι περίπου 20 εκατομμυρίων δολαρίων. Πάντως, για την ώρα το τάνκερ εμφανίζεται να παραμένει στον στόλο της Chandris.
Εξάλλου, τον Απρίλιο η θυγατρική της Chandris στην Αίγυπτο, Pyramid Navigation, πούλησε το τάνκερ Alexia 2 (χωρητικότητας 95.000 dwt, κατασκευής 1990) προς διάλυση. Η εταιρεία έχει απομείνει με δύο ακόμα τάνκερ κατασκευασμένα τη δεκαετία του 1990, σύμφωνα με το TradeWinds.
Η εταιρεία διαθέτει ακόμα 15 πλοία ξηρού φορτίου, από supramaxes έως capesizes, καθώς και δύο πλήρως ιδιόκτητα πλοία LNG, αλλά και ένα μερίδιο στο πλοίο Methane Nile Eagle (χωρητικότητας 145.000 cbm, κατασκευής 2007). Συμπεριλαμβανομένου του Britanis, η Chandris έχει οκτώ τάνκερ από aframaxes έως VLCCs.