ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το δεύτερο ναυπηγικό συμβόλαιο συμπεριλάμβανε την κατασκευή δύο καινούργιων LNG carriers, η ημερομηνία παράδοσης των οποίων μεταφέρθηκε από τις 3 Ιανουαρίου 2019 στις 3 Φεβρουαρίου του ίδιου έτους. Το ύψος της συμφωνίας άγγιξε τα 425 εκατομμύρια δολάρια.
Υπενθυμίζεται πως τον Δεκέμβριο ο κ. Αγγελικούσης, γνωστός για την προτίμηση του στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία DSME, υπέγραψε συμφωνία για την κατασκευή μίας πλωτής τερματικής μονάδας αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU), η οποία περιλαμβάνει και option για την κατασκευή και δεύτερης. Παράλληλα, η Maran Gas παρήγγειλε ακόμη δύο LNG carriers με option για την κατασκευή ακόμη ενός.
Tα πλοία μεταφοράς LNG θα είναι χωρητικότητας 173.400 cbm, ενώ αναμένεται να παραδοθούν στη ναυτιλιακή Maran Gas το Μάιο του 2020.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο κ. Αγγελικούσης στήριξε σημαντικά τα ναυπηγεία DSME με νέες παραγγελίες, ακόμη και την περίοδο που αυτά αντιμετώπιζαν σημαντικές οικονομικές δυσκολίες.
O στόλος της Maran Gas αποτελείται από 26 πλοία, ενώ υπάρχουν οκτώ ακόμη που αναμένεται να παραλάβει προσεχώς.
Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος Σεπτεμβρίου ο κ. Αγγελικούσης συνδέθηκε και με την παραγγελία τεσσάρων νέων bulkers τύπου newcastlemax, στις κινέζικες γιάρδες Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS). Σύμφωνα με πληροφορίες, το deal που υπέγραψε ο εφοπλιστής αφορούσε δύο φορτηγά πλοία, με option για την κατασκευή ακόμη δύο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δύο Ελληνίδες στις 10 σημαντικότερες γυναίκες της Ναυτιλίας για το 2017
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ελλάδα: Καινοτομία και ναυτιλία πάνε μαζί
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Αγγελικούση: H Pantheon Tankers δίνει 86 εκ. δολ. για δύο νεότευκτα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβερνητικές πηγές για Σαμαρά: Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΚΟ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό