Σχεδόν το ένα τρίτο των πλοίων της ναυτιλιακής Angelicoussis Shipping Group (συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση) θα αποκτήσουν το σύστημα διαχείρισης θαλασσέρματος της εταιρείας Ecochlor έως το 2020.

Όπως ανακοίνωσε η Ecochlor, η συμφωνία της με την εταιρεία του Γιάννη Αγγελικούση αφορά σε συνολικά 36 πλοία τύπου suezmax, aframax, VLCC, mini-capesize και capesize, ενώ οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν σε Σιγκαπούρη, Ντουμπάι, Κατάρ και Κίνα από φέτος έως το 2020.

Σύμφωνα πάντα με την Ecochlor, η Maran Tankers Management, που διαχειρίζεται τα τάνκερ της Angelicoussis Shipping Group, αναζητούσε ένα σύστημα διαχείρισης θαλασσέρματος “με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, σε συνδυασμό με μία ασφαλή και εύκολη στη λειτουργία επιλογή για το πλήρωμά της”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ecochlor, Steve Candito, δήλωσε σχετικά: “Το ότι διαθέτουμε έγκριση και από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας και από την αμερικανική ακτοφυλακή ήταν σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής”.

Η Anangel Maritime Services, που διαχειρίζεται τα πλοία ξηρού φορτίου του ομίλου, φέρεται να έλαβε την απόφασή της στηριζόμενη στη δέσμευση της Ecochlor στην εξυπηρέτηση των πελατών της και στη διασφάλιση της πλήρους συμμόρφωσης με τους κανονισμούς τόσο του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας όσο και των ΗΠΑ, σύμφωνα με το TradeWinds.

Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι ο μεγαλύτερος Έλληνας πλοιοκτήτης υπέγραψε στα τέλη του 2017 συμφωνία για την κατασκευή ενός πλοίου LNG και μίας πλωτής τερματικής μονάδας αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU). To πλοίο μεταφοράς LNG θα είναι χωρητικότητας 173.400 cbm, ενώ και τα δύο νεότευκτα θα παραδοθούν στην ναυτιλιακή Maran Gas το Μάϊο του 2020.

O στόλος της Maran Gas αποτελείται από 26 πλοία, ενώ υπάρχουν οκτώ ακόμη που αναμένεται να παραλάβει προσεχώς.

Αγγελικούσης
Γιάννης Αγγελικούσης, επικεφαλής Angelikousis Shipping Group

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Διευρύνεται ο στόλος της Latsco. Η νέα συμφωνία εξαγοράς

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: VesselsValue: «O καλός, ο κακός και ο άσχημος»… της ναυτιλιακής αγοράς

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δ. Διαμαντίδης: Ένα πλοίο για το στόλο της Delta Tankers