Ο άνθρωπος είναι από τη φύση του πολύ “οπτικό ον”! Oι νευρώνες που είναι υπεύθυνοι για την οπτική επεξεργασία, αντιστοιχούν στο 30% του ανθρώπινου εγκεφάλου, συγκριτικά με το 8% που αφορά την αφή και το 3% για την ακοή. Αυτό και μόνο δείχνει επιστημονικά πόσο σημαντικές είναι οι φωτογραφίες που έχουν αποστολή να προσελκύσουν κόσμο, πολύ κόσμο, που επίσης είναι “πολύ οπτικά όντα”!
Οι εικόνες και οι φωτογραφίες που ανεβάζετε στα social media αποτελούν κομμάτι ζωτικής σημασίας για τη δυνατότητα του περιεχομένου σας να προσελκύει πολύ κόσμο. Ειδικοί του marketing που ασχολούνται με τη δημιουργία όλο και πιο ελκυστικών εικόνων για την προώθηση σελίδων, γνωρίζουν πόσο δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία μπορεί να είναι αυτή, ωστόσο ύστερα από αρκετή εξάσκηση -ακόμη και ύστερα από αρκετά λάθη- το τελικό αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει.
Καθημερινά αφιερώνουμε ένα πολύ μεγάλο μέρος του χρόνου μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε χρησιμοποιώντας τον προσωπικό μας λογαριασμό είτε προμοτάροντας την επιχείρησή μας. Δεδομένου ότι στον συγκεκριμένο τομέα το “φαίνεσθαι” παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα ώστε η σελίδα μας να είναι αρεστή στο κοινό που μας ακολουθεί (και ακόμη περισσότερα εάν ο λογαριασμός είναι εταιρικός…)
Ας δούμε λοιπόν ορισμένα tips ώστε το design της σελίδας μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να της δώσει την απαραίτητη ώθηση που θα τελικά θα την απογειώσει.
1. Χρώματα
Όπως σε κάθε τι στη ζωή μας, τα χρώματα που χρησιμοποιούμε στα social media παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο και αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την την απήχηση της σελίδας μας στο κοινό, αφού βοηθούν τον επισκέπτη της σελίδας να μπει σε μία συγκεκριμένη διάθεση, δημιουργούν μία συγκεκριμένη ατμόσφαιρα και κυρίως προβάλλουν τον χαρακτήρα που εσείς οι ίδιοι επιθυμείτε.
Σε μία μελέτη σχετικά με τον αντίκτυπο των χρωμάτων στην αγορά, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως έως και το 90% στις αγορές προϊόντων, πραγματοποιήθηκε με βάση τα χρώματα που εμφανίζονται στη σελίδα. Προκειμένου λοιπόν να έχετε μία επιτυχημένη σελίδα στα social media, οι εικόνες που ανεβάζετε θα πρέπει να έχουν χρώματα που θα κάνουν τους επισκέπτες σας να αισθανθούν ακριβώς αυτό που θέλετε να βγάλετε προς τα έξω και κυρίως, θα διαμορφώσουν τη διάθεση και την εντύπωση του κοινού απέναντι στο προϊόν σας. Οι αρχές της χρωματολογίας στις εικόνες που ανεβάζετε στα social mediaθα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μία αίσθηση αρμονίας μέσα στη σελίδα σας και να καθοδηγήσετε το κοινό σας εκεί ακριβώς που θέλετε εσείς.
Παρακάτω θα δείτε πώς το κάθε χρώμα επηρεάζει τον ανθρώπινο εγκέφαλο:
2. Ισορροπία – Συμμετρία
Στον κόσμο των social media, η συμμετρία στις εικόνες είναι λίγο δύσκολη να επιτευχθεί, όμως είναι μία τεχνική που αν την ακολουθήσετε αξίζει σίγουρα τον κόπο. Φανταστείτε πως έχετε μπροστά σας δύο εικόνες: μία με άναρχα σχέδια και μία άλλη με συμμετρικό σχεδιασμό. Ποια από τις δύο θα σας δημιουργήσει καλύτερα συναισθήματα;
Η ύπαρξη συμμετρίας και ισορροπίας στις εικόνες που ανεβάζετε ένας πολύ καλός τρόπος για να περάσετε στο κοινό σας μία αίσθηση οργάνωσης και αρμονίας, δημιουργώντας την εντύπωση πως υπάρχει πάντα ένα βάθος και ένα βάρος πίσω από αυτό που θέλετε να δείξετε στον κόσμο.
3. Γραμμές
Οι γραμμές είναι τα οπτικά στοιχεία των εικόνων που θα σας βοηθήσουν να καθοδηγήσετε το μάτι του επισκέπτη σας ακριβώς εκεί που επιθυμείτε. Οι ευθείες γραμμές λειτουργούν έτσι, ώστε να προσδίδουν στις εικόνες σας μία αίσθηση τάξης και οργάνωσης ενώ οι καμπυλωτές γραμμές μπορούν να αποδώσουν την ίδια αίσθηση δίνοντας έμφαση στην ένταση και στην κίνηση.
Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη χρήση των γραμμών στις εικόνες σας μπορείτε να καθοδηγήσετε το κοινό σας κατα μήκος μίας οπτικής διαδρομής, σταματώντας στα πιο σημαντικά σημεία που θα έχετε ορίσει οι ίδιοι. Για παράδειγμα:
4. Γραμματοσειρά
Πόσες φορές έχετε αναρωτηθεί ποια γραμματοσειρά θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε σε ένα επίσημο έγγραφο στον υπολογιστή σας; Πολλές! Σκεφτείτε λοιπόν πως οι εικόνες που ανεβάζετε στα social media, είτε είναι στον λογαριασμό του Instagram είτε στο site της επιχείρησής σας, είναι η αντανάκλαση του εαυτού σας και της εταιρίας σας. Όσο λιγότερες γραμματοσειρές εμφανίζονται στις εικόνες σας τόσο το καλύτερο και κυρίως, όσο πιο απλές είναι οι γραμματοσειρές τόσο πιο προσιτή και αρεστή θα κάνετε τη σελίδα σας στο κοινό.
5. Επαναλήψεις
Ένα από τα ευκολότερα tips σχεδιασμού για την ενίσχυση της σελίδας σας στα social media είναι η “αρχή της επανάληψης”. Η επανάληψη είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της διαδικασίας προώθησης του προϊόντος σας, καθώς στοχεύει στην απομνημόνευση του αντικειμένου που θέλετε να δείξετε στο κοινό.
Πέρα λοιπόν από τις επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις που θα κάνετε, η επαναλαμβανόμενη εμφάνιση του προϊόντος σας ακόμη και στην ίδια εικόνα που θα ανεβάσετε, μπορεί να δημιουργήσει μία θετική εντύπωση στο κοινό σας, αφού αποπνέει μία αίσθηση οργάνωσης.
6. Απλότητα – Μινιμαλισμός
Η έκτη και χρησιμότερη συμβουλή για την καλύτερη εμφάνιση της σελίδας σας είναι ο μινιμαλισμός που πρέπει να διακατέχει τις εικόνες σας. Η απλότητα μπορεί να επιφέρει πολλά περισσότερα απ’ ότι φαντάζεστε, αφού δημιουργεί μία αίσθηση αρμονίας στον παρατηρητή. Το σημαντικότερο που πρέπει να πετύχετε στα social media είναι να κάνετε στους επισκέπτες της σελίδας σας να νιώσουν άνετα και να έχουν μία ευχάριστη εμπειρία.
Πως θα το πετύχετε αυτό; Με τον πιο απλό τρόπο φυσικά!
Διαβάστε ακόμη: Αυτά είναι τα 18 καλύτερα πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου
Διαβάστε επίσης: Σας “πνίγει” το βαρύ πρόγραμμα; 10 απίθανα online κόλπα σας σώζουν πολύτιμο χρόνο στη δουλειά
Μη χάσετε:
http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononews-dinoume-5-doroepitages-apo-ta-attica-axias-1000-evro/82999