ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επαναλειτουργούν οι αλυσίδες ξενοδοχείων Casa Cook και Cook’s Club από την κινεζική Fosun Tourism Group
Την αισιοδοξία γύρω από την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού, αξιοποιεί ο κινεζικός όμιλος Fosun Tourism Group (FTG) και ενισχύει τις επενδύσεις του στην Ελλάδα με το άνοιγμα καινοτόμων, «lifestyle» τουριστικών θέρετρων για τις νέες γενιές ταξιδιωτών από τα δημοφιλή ξενοδοχειακά brands Casa Cook και Cook’s Club.
Εστιάζοντας σε κορυφαίους ελληνικούς καλοκαιρινούς προορισμούς, η Fosun Tourism Group προχωράει από τη φετινή σεζόν στην έναρξη λειτουργίας τεσσάρων ξενοδοχείων Casa Cook και Cook’s Club στα νησιά της Ρόδου, της Κω και της Κρήτης, ενώ νέα ανοίγματα ξενοδοχείων είναι προγραμματισμένα για το 2022 σε διάφορες τουριστικές περιοχές της χώρας.
«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού το 2021. Η Ελλάδα είναι ένας στρατηγικός προορισμός για εμάς που ταιριάζει απόλυτα με τις ξενοδοχειακά μας brands. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μία από τις κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων αναψυχής στη χώρα» δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο Jim Qian, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Fosun Tourism Group.
Μέρος του ομίλου Fosun – με έδρα τη Σαγκάη και 100 δισ. ευρώ κεφάλαια υπό διαχείριση – το FTG είναι ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς ομίλους αναψυχής στον κόσμο, έχοντας στην ιδιοκτησία και τη γνωστή αλυσίδας ξενοδοχείων Club Med. Τα brands Casa Cook και Cook’s Club, που αποκτήθηκαν από το FTG στα τέλη του 2019, αποτελούν τους βασικούς εκπροσώπους της νέας παγκόσμιας τάσης των «lifestyle boutique ξενοδοχείων», με μοντέρνα αρχιτεκτονική εμπνευσμένη από το τοπικό περιβάλλον και με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που απευθύνονται κυρίως σε νέους ταξιδιώτες.
«Το Casa Cook και το Cook’s Club είναι μοντέρνες και φρέσκες ιδέες που φέρνουν μια νέα διάσταση στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων μας. Τους επόμενους μήνες, θα επενδύσουμε στον σχεδιασμό και την εμπειρία του concept και θα επιταχύνουμε την επέκταση του χαρτοφυλακίου, από την Ευρώπη στην Ασία», πρόσθεσε ο Jim Qian.
Διαβάστε επίσης