Στο χαμηλότερο σημείο της προηγούμενης πρόβλεψής της τοποθέτησε τα κέρδη για ολόκληρο το έτος η Ford Motor, στις νέες της προβλέψεις που συνόδευαν τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αγωνίζεται να μειώσει το κόστος και να αναθεωρήσει τη στρατηγική της για τα ηλεκτρικά οχήματα ενόψει της επιβράδυνσης της ζήτησης για αυτά.
Ειδικότερα, με βάση τη νέα πρόβλεψη, η Ford αναμένει πως τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων φέτος θα είναι περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια, χαμηλότερα από την προηγούμενη προοπτική για 10 έως 12 δισ. δολάρια. Οι αναλυτές περίμεναν η πρόβλεψη να κάνει λόγο για EBIT 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Ford πάντως διατήρησε την πρόβλεψή της για προσαρμοσμένες ελεύθερες ταμειακές ροές μεταξύ 7,5 και 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Tα προσαρμοσμένα κέρδη στο τρίτο τρίμηνο ήταν 49 σεντς ανά μετοχή, που αντιστοιχεί στον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών που συνέταξε το Bloomberg, ενώ αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του LSEG προέβλεπαν 47 cents ανά μετοχή.
Τα έσοδα από αυτοκίνητα της Ford στο τρίμηνο διαμορφώθηκαν σε 43,07 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι πρόβλεψης για 41,88 δισ. από αναλυτές σε έρευνα της LSEG.
Ο χαμηλότερος στόχος για ολόκληρο το έτος έρχεται καθώς η Ford είπε ότι έχασε 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια από την επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων της το τρίτο τρίμηνο, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, αντιμετωπίζει πιέσεις στις τιμές. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Τζιμ Φάρλεϊ, ανέφερε πως η μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων είναι «το κύριο βάρος για ολόκληρη την εταιρεία».
Την περασμένη εβδομάδα, η ανταγωνίστρια της Ford, General Motors, αύξησε την πρόβλεψη για τα κέρδη για το 2024 για τρίτη φορά φέτος.
Η Ford μείωσε τα έξοδα εγγύησης το τρίτο τρίμηνο, ενώ επωφελήθηκε από τις υψηλότερες τιμές στα οχήματά της.
Διαβάστε επίσης
Wall Street: Ανοδικά ξεκίνησε η εβδομάδα εν αναμονή των αποτελεσμάτων των τεχνολογικών κολοσσών
Πετρέλαιο: Βουτιά 6% για τις τιμές μετά την περιορισμένη επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike
- Να περιμένω κι άλλο για να αγοράσω Metlen;
- Όταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης κυνηγά τους επαίτες
- H Intrakat στον FTSE 25, τι λέει ο Φέσσας για τον Τσαμάζ, το κάρφωμα της Βρεττού, τα λεωφορεία του Σταϊκούρα, η αποτυχία για το μετρό, τι συμβαίνει με τον Χρυσικό, και το κάλεσμα του Μπαϊρακτάρη