Μετά τις απώλειες συνολικά 41 brands από το 2018 αλλά και τη σταδιακή λήξη των συμβολαίων που έχει με τη Nike, η Folli Follie επιδιώκει με νέες συνεργασίες αλλά και εξορθολογισμό του δικτύου της, να ανακτήσει μέρος του χαμένου τζίρου.

Το κενό που θα δημιουργηθεί από τον τερματισμό της συνεργασίας σταδιακά έως τον χειμώνα του 2022, με ένα εμβληματικό brand με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα, όπως η Nike, θεωρείται σε κάθε περίπτωση ιδιαίτερα σημαντικό και φαίνεται δύσκολο να καλυφθεί.

Πηγές της Folli Follie εξηγούν ωστόσο στο mononews, ότι το business plan της εταιρείας προκειμένου να «νοικοκυρέψει» και να εξορθολογίσει το δίκτυο της είναι συνολικός και δεν αφορά συγκεκριμένα στις απώλειες που θα προκύψουν από τα προϊόντα της Νike.Έχει μάλιστα ήδη ξεκινήσει, όπως σημειώνουν, μετά τη λύση της συνεργασίας με συνολικά 41 brands που έγινε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα από το 2018.

Aξίζει πάντως να σημειωθεί πως, αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων της εταιρείας, προέρχεται από τα καταστήματα Factory Outlet.

Οι νέες συνεργασίες που έρχονται

Στο πλαίσιο της αναδιάρθωσης και προκειμένου να αρχίσουν να αναπληρώνονται τα κενά από τις συνεργασίες που ήδη έληξαν, η Follie Folle μέσα στο 2021 προχώρησε σε νέες εμπορικές συνεργασίες με δύο αμερικανικά brands. Tο Kendall & Kylie και το Beverly Hills Polo Club, με νέα καταστήματα σε Σόφια και Γλυφάδα. Ο σχεδιασμός προβλέπει την περαιτέρω ανάπτυξη τους τα επόμενα χρόνια σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και Κύπρο.

Η εταιρεία ωστόσο έχει στραμμένο το βλέμμα και σε νέες συνεργασίες με διεθνή brands αξιολογώντας σε αυτή τη φάση εκείνες που θα μπορούσαν να προχωρήσουν το επόμενο διάστημα.

Παράλληλα σύμφωνα με το σχέδιο αναδιάρθρωσης προβλέπεται και η δημιουργία 14 καταστημάτων έως το 2023 με το σήμα Collective που αναπτύσσει ήδη η Folli Follie.

Τα καταστήματα της Nike

H Folli Follie διατηρούσε συνεργασία με τη Nike, από το 2007, μέσω ενός διευρυμένου δικτύου, χονδρικής και λιανικής, με συνολικά 19 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και 29 σε Βουλγαρία και Ρουμανία.

Τον Δεκέμβριο του 2018, η εταιρεία ενημερώθηκε από την Nike, μέσω γραπτής επιστολής, για την διατήρηση όλων των υφιστάμενων συμβολαίων μέχρι τον συμβατικό χρόνο λήξης τους, χωρίς την ανανέωση τους. Έτσι, σταδιακά, αρχής γενομένης από τον Μάιο του 2019, τον χειμώνα του 2022, λήγει η τελευταία χρονικά σύμβαση του Ομίλου με τον αμερικανικό κολοσσό.

Ως εκ τούτου για τα καταστήματα αυτά γίνεται σε συνεννόηση και με τη Νike ένας επανασχεδιασμός, προκείμενου είτε στη συνέχεια να αξιοποιηθούν από μια εκ των δύο εταιρειών, είτε να απελευθερωθούν, εφόσον λήγουν τα συμβόλαια τους.

Όλα τα παραπάνω βεβαίως, γίνονται παράλληλα με τις διαδικασίες που εξελίσσονται στο «μέτωπο» της Συμφωνίας Εξυγίανσης. Μόλις την περασμένη εβδομάδα η Γενική Συνέλευση των μετόχων, παρουσία της ειδικής εντολοδόχου Βασιλικής Τσιατά, ενέκρινε τη Συμφωνία και πλέον απομένει – σύμφωνα με εκτιμήσεις το αμέσως επόμενο διάστημα – η οριστική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου αναφορικά με την αίτηση επικύρωσή της.

Διαβάστε επίσης:

Folli Follie: Η επόμενη μέρα μετά την ψήφιση της Συμφωνίας Εξυγίανσης