Σε συζητήσεις με γνωστά brands τα οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα η Folli Follie φέρονται να βρίσκονται οι εταιρείες Fourlis και Sarantis, καθώς η αίτηση της διοίκησης της Folli Follie για προσωρινή προστασία της εταιρείας από τους πιστωτές της ανοίγει το δρόμο για την καταγγελία από την πλευρά των προμηθευτών της Folli Follie των συμβάσεών τους με την εταιρεία, προκειμένου να βρουν νέους συνεργάτες στην ελληνική αγορά.Είναι μάλιστα ενδεικτικό το γεγονός ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, η πολυεθνική εταιρεία αθλητικών ειδών Nike ζήτησε από τη Folli Follie προκαταβολικά το σύνολο του απαιτούμενου ποσού για να της προμηθεύσει τα προϊόντα της…Υπενθυμίζεται ότι (όπως έχει γράψει πρώτο το mononews.gr)  ασφαλιστικός κολοσσός Atradius ήρε την κάλυψη στην ελληνική εταιρεία κάτι που σημαίνει ότι πλέον η Folli δεν έχει καμία κάλυψη για τις πιστώσεις της. 

Είναι άλλωστε λογικό οι προμηθευτές της εταιρείας να αρχίσουν να αναζητούν άλλα… λιμάνια, από τη στιγμή που η Folli Follie βρίσκεται σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της, αν και η κίνηση αυτή μοιάζει παράδοξη, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν έχει χρέη προς το Δημόσιο, ούτε προς τις τράπεζες ή τους προμηθευτές της, και ερμηνεύεται από την αγορά ως μία προσπάθεια της διοίκησής της να κερδίσει χρόνο έως τις 12 Σεπτεμβρίου, όταν και θα εκδικαστεί η κύρια αίτηση προστασίας της από τους πιστωτές της.

Όμως ταυτόχρονα, η κίνηση αυτή ανοίγει διάπλατα την πόρτα της εξόδου για τους συνεργαζόμενους προμηθευτές, που ενδέχεται να καταγγείλουν τις συμβάσεις τους με τη Folli Follie, έστω κι αν δεν υπάρχουν οφειλές της εταιρείας προς αυτούς, επικαλούμενοι τη μονομερή ανατροπή βασικών όρων των συμβάσεων αυτών από μέρους της. Ήδη μάλιστα πληροφορίες θέλουν δύο από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της Folli Follie, τους ομίλους καλλυντικών Shiseido και COTY, να βρίσκονται σε αναζήτηση νέων συνεργατών και να είναι ήδη σε διαπραγματεύσεις με ελληνικές εταιρείες για την εκπροσώπησή τους στην ελληνική αγορά.

Είναι βέβαιο ότι αρκετές θα είναι οι εταιρείες που θα θελήσουν να “αρπάξουν” αυτά τα brands από τη Folli Follie, καθώς πρόκειται για brands διεθνούς βεληνεκούς και κύρους που μπορούν να τους αποφέρουν σημαντικά έσοδα. Κι έτσι η Folli Follie πιθανόν να κινδυνεύσει να μείνει “μόνη” της στην αγορά, χωρίς συνεργάτες και συμμάχους, πληρώνοντας τους χειρισμούς της διοίκησής της…

Τζώρτζης Κουτσολιούτσος. CEO FF Group

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Αποκλειστικό: Με όχημα το SPV του Λουξεμβούργου η προστασία της Folli Follie – Τι υποστηρίζει στην προσφυγή η οικογένεια Κουτσολιούτσου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Dior: Η μεγάλη επιστροφή μιας τσάντας που άφησε εποχή

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Συμμαχία στην ενέργεια: Τσέχοι και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μαζί για τους λιγνίτες της ΔΕΗ