Κατατέθηκε σήμερα η αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 106 β του πτωχευτικού κώδικα από τη Folli Follie.

Πρόκειται για ένα ακόμη κρίσιμο βήμα στην πορεία αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης της πολύπαθης εταιρείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εκδίκαση του αιτήματος ορίστηκε για τις αρχές Φεβρουαρίου, ενώ άμεσα αναμένεται να εκταμιευτεί και η ενδιάμεση χρηματοδότηση που προβλέπει το σχέδιο αναδιάρθρωσης.

Υπενθυμίζεται ότι στις 9 Δεκεμβρίου εγκρίθηκε το σχέδιο αναδιάρθρωσης από τους ομολογιούχους πιστωτές της εταιρείας.

Ειδικότερα, τα «σημεία – κλειδιά» της πρότασης αναδιάρθρωσης που καταθέτει η διοίκηση της Folli Follie στους ομολογιούχους, προκειμένου να λάβει την έγκρισή τους περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

Εκδοση ομολόγου 13 εκατ. ευρώ για την παροχή ενδιάμεσης χρηματοδότησης (οι υφιστάμενοι πιστωτές έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν μέχρι ποσοστού 15% με εξασφάλιση τα κτήρια του Μινιόν (5 συνολικά), όπου στεγάζονταν στο παρελθόν το ιστορικό κατάστημα του Μινιόν και ένα οικόπεδο στο Κορωπί.

Δημιουργία της OpsCo, με έδρα το Λουξεμβούργο (θυγατρική κατά 90% της AssetCo), η οποία θα αναλάβει τα σήματα της Folli Follie και της Links of London, όπως και τα συμβόλαια που σχετίζονται με το κομμάτι των κοσμημάτων, της μόδας, των καλλυντικών και των πολυκαταστημάτων Factory Outlet. H OpsCo θα λάβει επίσης 20 εκατ. ευρώ από τα έσοδα που θα προκύψουν από τη Διαιτησία για τις μετοχές της Dufry, μετά την αποπληρωμή του ομολόγου των 13 εκατ. ευρώ και αμοιβών για συμβούλους.

Σύσταση της AssetsCo, η οποία θα αναλάβει τον έλεγχο της OpsCo και την ακίνητη περιουσία της και άλλα περιουσιακά στοιχεία της «παλιάς» Folli.

Επιγραμματικά, οι υφιστάμενοι πιστωτές της εταιρείας είναι οι «μεγάλοι κερδισμένοι» αφού θα ελέγχουν το 100% της AssetsCo και 90% της OpsCo (εμμέσως μέσω της AssetsCo) και θα λάβουν επίσης 60 εκατ. ευρώ από νέες ομολογίες αντίστοιχου ύψους που θα εκδώσει η OpsCo.

Το business plan

H εταιρεία παρουσίασε επίσης και τα βασικά σημεία του business plan:

Εστίαση σε τομείς που είναι κερδοφόροι. Ήδη, έκλεισε καταστήματα σε 25 χώρες και έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον της σε περιοχές που είναι πιο παραγωγική.

Η πανδημία και η διακοπή της συνεργασίας με την Nike (αντιπροσώπευση) έχει οδηγήσει σε αρνητικό EBITDA (λειτουργικά κέρδη) το 2020. Η διοίκηση σχεδιάζει να αντισταθμίσει αυτή την αρνητική κατάσταση μέσα από τη δημιουργία νέων καταστημάτων και περιμένει να αυξηθούν οι πωλήσεις κατά 14% από το 2021 μέχρι 2025.

Από το 2022, εκτιμά ότι θα επιστρέψει σε λειτουργικά κέρδη.

Το 2021 και μετά θα επικεντρωθεί στη μείωση το κόστους, μέσα από το κλείσιμο καταστημάτων που είναι ζημιογόνα.

Τα μικτά κέρδη παρέμειναν σε χαμηλά επίπεδα το 2019 και το 2020, ωστόσο περιμένει πως θα ομαλοποιηθούν στα επίπεδα του 45% από το 2021 και έπειτα. Κατά την ίδια περίοδο, τα έξοδα προσωπικού θα μειωθούν κατά 21%.

Τα έξοδα από τα ακίνητα αναμένεται να αυξηθούν κατά 10% την περίοδο 2021 -2023 λόγω της λειτουργίας νέων καταστημάτων. Το ίδιο διάστημα, η εταιρεία σκοπεύει να παύσει τα καταστήματα με υψηλό λειτουργικό κόστος και να επικεντρωθεί σε μικρότερα και λιγότερο δαπανηρά καταστήματα.

Την περίοδο 2021 με 2023, τα διαφημιστικά έξοδα αναμένεται να αυξηθούν για το rebranding της “Folli Follie” αλλά και την προβολή νέων brands.

Η δομή του ομίλου θα αλλάξει σε τέσσερις διακριτές κατηγορίες: 1. τη δραστηριότητα της Folli Follie, 2. την Links of London, 3. την μόδα και τα πολυκαταστήματα και 4. τα καλλυντικά

Η παραπάνω εξέλιξη έρχεται στη σκιά των αποκαλύψεων του διαχειριστικού ελέγχου της PWC για τα οικονομικά στοιχεία της Folli Follie ο οποίος έφερε στο φως τα «έργα και τις ημέρες» της οικογένειας Κουτσολιούτσου.

Διαβάστε επίσης:

Έρχεται μεταρρύθμιση αιχμής για την Κεφαλαιαγορά μετά το σκάνδαλο της Folli Follie

Σκάνδαλο Folli Follie: Η σύμβαση με τον ανιψιό στην Αγγλία εν αγνοία του ΔΣ και η συνεχής ενημέρωση Τζώρτζη

Η (νέα) ώρα του εισαγγελέα για τη Folli Follie: «Εδώ ο πρόεδρος, εκεί ο πρόεδρος, που είναι ο πρόεδρος;”