ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Ευρύ πρόγραμμα με πέντε άξονες ανακοίνωσε ο CEO της Eurobank Φωκίων Καραβίας για την στήριξη της οικογένειας και την αντιμετώπιση του δημογραφικού.
H Eurobank με την Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό αναπτύσσει πλέγμα δράσεων για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ζητήματος της χώρας.
Οι δράσεις της Πρωτοβουλίας της Τράπεζας ενεργοποιούνται με τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και, συγκεκριμένα, αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο.
Συνδέοντας το ορόσημο της συμπλήρωσης των 200 χρόνων, από την έναρξη του αγώνα για την ανεξαρτησία του ελληνικού κράτους, η Eurobank, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, συμβάλλει στην ανάδειξη ενός κρίσιμου ζητήματος για τη χώρα. Στέκεται δίπλα στους νέους γονείς, ενθαρρύνοντας την απόκτηση παιδιών, δημιουργεί ένα διευρυμένο και δυναμικό οικοσύστημα που καθιστά δυνατή την ανάπτυξη στοχευμένων δράσεων με αντίκτυπο και, σε μια περίοδο, με πρωτοφανείς προκλήσεις, επενδύει έμπρακτα στο μέλλον της χώρας.
Η Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση των ακριτικών περιοχών της χώρας, καταδεικνύοντας τη σημασία και την αξία που έχει η αντιμετώπιση του δημογραφικού, ειδικά σε αυτές τις γεωγραφικές περιοχές αλλά και εν γένει, η ανάπτυξη βιώσιμων συνθηκών για τις νέες οικογένειες στις περιοχές αυτές.
Οι 5 πυλώνες της πρωτοβουλίας
- ΔΡΑΣΕΙΣ σε συνεργασία με επιλεγμένους φορείς
– Η Eurobank, σε συνεργασία με την «Αποστολή», της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, στηρίζει γονείς με νεογέννητα να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες των βρεφών έως την ηλικία του ενός έτους.
Η δράση αφορά στον Έβρο καθώς και σε νησιά του Ανατολικού Αιγαίου με πληθυσμό μικρότερο των 7.000 κατοίκων (Καστελόριζο, Τήλος, Ψέριμος, Νίσυρος, Χάλκη, Αρκοί, Λειψοί, Φούρνοι, Άη Στράτης, Ψαρά, Οινούσσες, Κάσος, Αστυπάλαια, Σύμη, Αγαθονήσι, Κάρπαθος και Σαρία) και προβλέπει την αποστολή βρεφικών πακέτων -από τον Ιούνιο του 2021-, μετά τη γέννηση του παιδιού και σε όσους γίνονται γονείς στις συγκεκριμένες περιοχές, για να καλύψουν βασικές ανάγκες για ένα έτος (ένδυση, πάνες, σκεύη τροφών και αποστείρωσης, ήδη υγιεινής του μωρού, καθαριστικά ρούχων, κρέμες κ.ά.). Στόχος είναι η παροχή στήριξης σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν ουσιαστικά οικονομικά προβλήματα στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες που έχει ένα παιδί στους πρώτους μήνες της ζωής του.
Επιπλέον αυτών, η Τράπεζα χρηματοδοτεί, αποκλειστικά, τη σύσταση και λειτουργία ενός νέου Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης για παιδιά οικογενειών με οικονομικά προβλήματα, στο Δήμο Αθηναίων, ενώ συγχρηματοδοτεί τα λειτουργικά έξοδα του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης στο Μοσχάτο.
– Η Eurobank, μέσω της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης BE–LIVE, χορηγεί την κάλυψη δαπανών (φαρμακευτική αγωγή, παρακολούθηση, νοσοκομειακά έξοδα, αιματολογικές εξετάσεις, υπερήχους εμβρύου), και την εκστρατεία ενημέρωσης σε ζευγάρια που ζουν στα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα, αντιμετωπίζουν προβλήματα υπογονιμότητας και αποφασίζουν να προχωρήσουν σε προσπάθειες για εξωσωματική γονιμοποίηση, επιδιώκοντας έτσι να στηρίξει έμπρακτα τη μεγάλη αυτή προσπάθεια.
– Χορηγεί τη Γραμμή 11525 της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί», για τη στήριξη γονέων/κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και εφήβων, που βρίσκονται αντιμέτωποι με προβλήματα και διλήμματα για την οικογένεια, καθώς και τη διεξαγωγή ψυχο-εκπαιδευτικών σεμιναρίων για μέλλοντες και νέους γονείς σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές που καλύπτει η πρωτοβουλία.
2.ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ
Σε όλους τους πελάτες και δυνητικούς πελάτες της Eurobank από τον Έβρο, το ΒΑ Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα, που έχουν αποκτήσει ή θα αποκτήσουν παιδί, μετά την 1η Απριλίου 2021, η Eurobank:
– Παρέχει, δωρεάν πακέτο πρωτοβάθμιας υγείας για βρέφη, διετούς διάρκειας, που προβλέπει, μεταξύ άλλων, δωρεάν αεροδιακομιδή για έκτακτα περιστατικά.
– Προσφέρει στεγαστικό δάνειο για πρώτη κατοικία με προνομιακούς όρους και, ειδικότερα, δωρεάν έξοδα και μειωμένο επιτόκιο σε σύγκριση με το ισχύον κάθε φορά.
– Επιβράβευση με έκπτωση 10% για αγορές βρεφικών ειδών για ένα έτος, μέσω του προγράμματος επιβράβευσης €πιστροφή, για όλα τα καταστήματα βρεφικών ειδών, φυσικά ή ηλεκτρονικά.
– Προσφέρει το αποταμιευτικό πρόγραμμα «Μεγαλώνω», με προνομιακό επιτόκιο και με πρώτη καταβολή στο λογαριασμό του παιδιού, από την Τράπεζα, του ποσού των €50 για το πρώτο παιδί, €100 για το 2ο παιδί και €150 για το 3ο παιδί και άνω.
3.ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ που έχουν αναπτύξει ή θα αναπτύξουν πρωτοβουλίες για το δημογραφικό ζήτημα για στοχευμένες δράσεις
Στόχος είναι η δημιουργία ενός δικτύου επιχειρήσεων με τις οποίες η Τράπεζα μοιράζεται αντίστοιχες ανησυχίες ως προς το ζήτημα για την ανάπτυξη πρωτοβουλιών, δράσεων και βέλτιστων πρακτικών που θα υποστηρίζουν την οικογένεια.
- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ
Επιδιώκεται η επιστημονική προεργασία για μια νέα πολιτική για το δημογραφικό. Για το σκοπό αυτό η Eurobank θα χρηματοδοτήσει την εκπόνηση μιας «λευκής βίβλου» για το δημογραφικό, με τη συμμετοχή κορυφαίων Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, με όλες τις ενδεδειγμένες πολιτικές ως έναν οδικό χάρτη με τη γνώση των πιο διακεκριμένων ειδικών για την διαμόρφωση της εθνικής πολιτικής.
- ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια & τους εργαζομένους της Eurobank
Η Τράπεζα ακολουθεί, διαχρονικά, συνεπή πολιτική στήριξης των εργαζομένων της με ιδιαίτερη μέριμνα για τους ίδιους και τις οικογένειές τους με ένα μεγάλο φάσμα παροχών.
Μεταξύ άλλων, οι οικογένειες των εργαζομένων επωφελούνται από ένα ενισχυμένο ιατροφαρμακευτικό πρόγραμμα, την παροχή στεγαστικών δανείων με προνομιακούς όρους, τη διάθεση οικονομικών επιδομάτων και ειδικών γονικών αδειών, καθώς και μια σειρά από προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά και την ευρύτερη οικογένεια.
Eurobank: Προσφέρει δωρεάν στους πελάτες της 65.000 αεροπορικά εισιτήρια, σε συνεργασία με την AEGEAN
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike