Τα έσοδα από διαφημίσεις και τηλεοπτικά δικαιώματα από τους 22 φετινούς αγώνες ξεπέρασαν τα 2.5 δισ. ευρώ.

Η Liberty Media θα έχει για πρώτη φορά από την εποχή που ξέσπασε η πανδημία έσοδα από τη F1.

1

Αντίστοιχα υψηλά ήταν και τα έσοδα των ομάδων που μοιράζονται όπως προβλέπει η συμφωνία Ομόνοιας μεταξύ των με βάση την κατάταξη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Έτσι η πρωταθλήτρια ομάδα παίρνει υπερδιπλάσια από την ουραγό αλλά και πάλι αυτό είναι μια πολύ καλύτερη εικόνα από το παρελθόν όπου ελάμβανε τα 10πλάσια.

Πέρα από τα έσοδα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων οι ομάδες έχουν έσοδα και από τους χορηγούς τους. Δεδομένου ότι πλέον ο προϋπολογισμός τους είναι οριοθετημένος στα 135 εκ. δολάρια και οι ομάδες είναι μόλις 10 η άσκηση αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον και εύκολα γίνεται αντιληπτό γιατί δε θέλουν να βάλουν άλλον στη μοιρασιά όπως η Andretti.

Με τα έξοδα σταθερά και τα έσοδα να μεγαλώνουν γραμμικά με την απήχηση της F1, ποιος θέλει να μοιραστεί την πίτα σε περισσότερα κομμάτια. Αξίζει να τονιστεί πως η αποτίμηση της Alpha Tauri έγινε στο 1 δις ευρώ.

Τα λεφτά που θα μοιραστούν από τα φετινά έσοδα οι ομάδες, με βάση τη Συμφωνία Ομόνοιας είναι:

Red Bull – 140 εκ. – 860 β.
Mercedes – 131 εκ. – 409 β.
Ferrari – 122 εκ. – 406 β.
McLaren – 113 εκ. – 302 β.
Aston Martin – 104 εκ. – 280 β.
Alpine – 95 εκ. – 120 β.
Williams – 87 εκ. – 28 β.
Alpha Tauri – 78 εκ. – 25 β.
Alfa Romeo – 69 εκ. – 16 β.
Haas – 60 εκ. – 12 β.

Με βάση τον παραπάνω πίνακα η ποινή των 5 sec στον Πέρεζ στο Άμπου Ντάμπι κόστισε 9 εκ. δολάρια στη Ferrari.

Διαβάστε επίσης

F1 Άμπου Ντάμπι: Φινάλε σε μια ατέλειωτη σεζόν!

Lawrence Stroll: Ο ιδιοκτήτης της Aston Martin πούλησε μερίδιο της ομάδας F1

THEON INTERNATIONAL & Magenta Films στη Formula 1 – Φωτίζουν το απόλυτο σκοτάδι