Η Audi ανακοίνωσε ότι ο πρώην επικεφαλής της Ferrari, Μάτια Μπινότο, θα είναι επικεφαλής του προγράμματος της εταιρείας στη Formula 1.
Είναι μια κίνηση που δείχνει τη διάθεση για αλλαγή πλεύσης από την γερμανική εταιρεία η οποία είχε συνδέσει την εμπλοκή της στη F1, με τον Αντρέα Σέιντ. Ο Γερμανός μηχανικός έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία ως επικεφαλής του προγράμματος αντοχής της Porsche.
Η υβριδική LMP1 γνώρισε μέρες δόξας υπό τη διοίκησή το. Ο Σέιντ ήταν από το 2019 επικεφαλής στην ομάδα της McLaren και η σημερινή απόδοση της Βρετανικής ομάδας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις βάσεις που έθεσε μέχρι το 2022 που δούλευε στο Πάραγκον.
Ο Αντρέας Σέιντ εντάχθηκε στην ομάδα της Audi τον Ιανουάριο του 2023. Νωρίτερα φέτος, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία απέκτησε πλήρως το μετοχικό πακέτο της Sauber, η οποία θα αγωνίζεται υπό τη σημαία της Audi από το 2026.
Στην εταιρεία στη Γερμανία δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή μια νέα υβριδική μηχανή στο πλαίσιο των νέων κανονισμών της F1. Οι νέες υβριδικές μηχανές θα έχουν παραπλήσια ηλεκτρική ισχύ μ’ αυτή του θερμικού κινητήρα, θα κινούνται με βιοκαύσιμα και θα έχουν σημαντικά υψηλότερη αποδοτικότητα.
Ο 54χρονος Ματία Μπινότο θα αναλάβει τη διεύθυνση άμεσα, με ρόλο τόσο επικεφαλής όσο και τεχνικού διευθυντή με έδρα το εργοστάσιο της Sauber στο Χίνβιλ της Ελβετίας, και θα αναφέρεται απευθείας στο διοικητικό συμβούλιο. Εκτός από τον Σέιντ από την νεοσύστατη ομάδα αποχωρεί και ο εκτελεστικός διευθυντής της Audi, Όλιβερ Χόφμαν, ο οποίος επόπτευε το έργο.
Ο Μπινότο ήταν τεχνικός διευθυντής στη Ferrari μέχρι που προήχθη σε επικεφαλής της ομάδας το 2019.
Άφησε το Μαρανέλο το 2022 μετά από τρία χρόνια στη θέση αυτή και αφού ήταν στη Scuderia από τα μέσα της δεκαετίας του 1990.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Γκερντ Ντόλνερ τόνισε σχετικά:
«Είμαι ενθουσιασμένος που καταφέραμε να προσλάβουμε τον Μάτια Μπινότο για το φιλόδοξο έργο μας στη F1. Με την εμπειρία του πάνω από 25 χρόνια στη Formula 1, αναμφίβολα θα μπορέσει να δώσει καθοριστική ώθηση στην Audi. Στόχος μας είναι να ανεβάσουμε ολόκληρο το έργο σε ταχύτητα F1 μέσω σαφών δομών διοίκησης, καθορισμένων αρμοδιοτήτων, μειωμένων διεπαφών και αποτελεσματικών διαδικασιών λήψης αποφάσεων. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα πρέπει να είναι σε θέση να δρα ανεξάρτητα και γρήγορα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Όλιβερ και τον Αντρέα για το σημαντικό έργο τους και την αφοσίωσή τους στην προετοιμασία της ομάδας».
Η Kick Sauber θα μετονομαστεί σε εργοστασιακή ομάδα της Audi από τη σεζόν 2026. Ο πρώτος οδηγός που επιβεβαιώθηκε ότι οδηγεί για την Audi στη Formula 1 είναι ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος θα μετακινηθεί από τη Haas στη Kick Sauber στο τέλος της σεζόν σε μια κίνηση που ο Γερμανός χαρακτήρισε ως «ενδιαφέρουσα» και «πολύ συναρπαστική».
Διαβάστε επίσης:
BYD Dolphin: Ηλεκτρικό κάτω από 20χ!
Από 29.000 η ηλεκτρική Alfa Romeo!
Στον «Σείριο» η ΕΚΟ Super Special Stage του Ράλι Ακρόπολις 2024!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών