ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην απόκτηση ενός ακόμη πλοίου VLCC προχώρησε η ναυτιλιακή Aeolos Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Φίλιπ Εμπειρίκου, σύμφωνα με πληροφορίες.
Πρόκειται για το πλοίο Gloric, χωρητικότητας 298,000-dwt και κατασκευής 2006, το οποίο εξαγόρασε από την επίσης ελληνικών συμφερόντων εταιρία, CM Lemos, στην τιμή των 33,3 εκατ. δολ.
Αν επιβεβαιωθεί η πληροφορία, θα πρόκειται για το τρίτο tanker VLCC που αποκτά από τις αρχές του έτους η Aeolos Management.
Τον περασμένο Μάιο η εταιρία εξαγόρασε από τη ναυτιλιακή Enesel Shipping, των Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού, το VLCC Spyros (χωρητικότητας 319.247-dwt και κατασκευής 2007) έναντι 34,6 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το συγκεκριμένο πλοίο μετονομάστηκε σε Kassos 1 και αποτέλεσε την πρώτη αγορά μεταχειρισμένου που πραγματοποίησε η εταιρία μετά από τέσσερα χρόνια.
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία της αγοράς σε second hand πλοία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2014, όταν αγόρασε το tanker Bandaisan (χωρητικότητας 281.037-dwt και κατασκευής 2000) από την ιαπωνική MOL έναντι 19,8 εκατ. δολ. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Kalamos.
Το δεύτερο πλοίο VLCC που απέκτησε φέτος, και συγκεκριμένα τον Ιούλιο η Aeolos Management, ήταν το χωρητικότητας 309,000-dwt πλοίο Bright Harmony (κατασκευής 2009), που εξαγόρασε από την Nissen Kaiun, έναντι 41 εκατ. δολ. Tο πλοίο μετονομάστηκε σε Serifos.
Όσον αφορά τα νεότευκτα πλοία, το Δεκέμβριο 2017, η ναυτιλιακή υπέγραψε με τα ναυπηγεία DSME συμφωνία για την κατασκευή δεξαμονόπλοιου χωρητικότητας 318,000 dwt, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το 2020. Το κόστος του εκτιμάται στα 84 εκατ. δολ.
O στόλος της Aeolos Management απότελεί από επτά πλοία VLCC (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η νέα αγορά), με μέση ηλικία τα 13 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Οικονόμου: Ο ισχυρότερος μέτοχος της Dryships. Πόσο και πώς αυξάνεται το ποσοστό του
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Και εγένετο Century Bulk Carriers Management: Η νέα διαχειρίστρια εταιρεία των bulkers της Chandris
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Παππάς: Συμφωνία έκπληξη από τη Star Bulk! Τα νέα πλοία που αγοράζει ο εφοπλιστής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike