ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Σε μάχη με πέντε σχήματα που απαρτίζονται από δώδεκα εταιρείες εξελίσσεται ένας από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς της ΕΥΔΑΠ που εντάσσονται στο συνολικό πλάνο έργων αξίας άνω των 800 εκατ. Ευρώ στην Ανατολική Αττική.
Πρόκειται για το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων (ΚΕΛ) των Δήμων Ραφήνας – Πικερμίου και Σπατών-Αρτεμίδας αρχικού εκτιμώμενου κόστους 110 εκατ. ευρώ για το οποίο προσφορά έχουν υποβάλει όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι, αλλά και μικρότερες εταιρείες με σταθερή, ωστόσο, παρουσία στα περιβαλλοντικά έργα.
Πιο συγκεκριμένα οι μνηστήρες του έργου είναι οι εξής:
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατεβάζει τη θυγατρική της ΤΕΡΝΑ και ενώνει τις δυνάμεις της με τη Θαλής Περιβαλλοντικές Υπηρεσίες και την Ηλιοχώρα.
Ο Όμιλος ΑΒΑΞ συμμαχεί με τον Όμιλο Ελλάκτωρ, καθώς έχει δημιουργήσει κοινό μέτωπο με την ΗΛΕΚΤΩΡ και την ΑΚΤΩΡ.
Το τρίτο σχήμα είναι η συμμαχία της Intrakat με την Envitec,
Ακολουθεί η κατασκευαστική θυγατρική του Ομίλου Mytilineos (ΜΕΤΚΑ), που δημιούργησε κοινό μπλοκ με τη ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Α.Ε, ενώ
Το ενδιαφέρον τους έχουν εκδηλώσει από κοινού η Γκολιόπουλος ΑΤΕ και η ΕΡΓΟΤΕΜ
«Κράμμερ εναντίον Κράμμερ» η συμμετοχή ΑΚΤΩΡ-Intrakat
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι για το εν λόγω έργο έχουν υποβάλει δύο εταιρίες, οι οποίες εν δυνάμει θα έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη.
Αυτό συμβαίνει, καθώς η ΑΚΤΩΡ που κατεβαίνει μαζί με τον ΑΒΑΞ αναμένεται έως τα τέλη του έτους να έχει περάσει στην ιδιοκτησία της Intrakat έως τα τέλη του έτους.
Υπενθυμίζεται ότι η Intrakat έχει υπογράψει συμφωνητικό εξαγοράς για τον ιστορικό κατασκευαστικό βραχίονα της Ελλάκτωρ τον περασμένο Μάρτιο με το τίμημα να ανέρχεται συνολικά στα 214 εκατ. ευρώ με τη σχετική συμφωνία να τελεί υπό την αίρεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Πηγές της Intrakat αναφέρουν στο mononews ότι δεν πρόκειται να υπάρξει κάποιο πρόβλημα όσον αφορά τη διεκδίκηση του έργου καθώς έως ότου να ολοκληρωθεί η εξαγορά, οι δύο εταιρείες (σ.σ ΑΚΤΩΡ και Intrakat) δρουν ανταγωνιστικά ως δύο ξεχωριστές οντότητες.
Το έργο
Ο διαγωνισμός για το ΚΕΛ Ραφήνας – Πικερμίου και Σπατών-Αρτεμίδας έχει λάβει πλήθος παρατάσεων με πρώτη ημερομηνία δημοπράτησης της 10η Απριλίου, αλλά όπως φάνηκε από το αυξημένο ενδιαφέρον η αναμονή άξιζε.
Στα του έργου το ανάδοχο σχήμα καλείται να αναλάβει ένα υβριδικό έργο που συνδυάζει την κατασκευή και τη λειτουργία του ΚΕΛ, χωρίς ωστόσο να πρόκειται για ΣΔΙΤ.
Αναλυτικότερα, η κατασκευαστική διάρκεια του έργου έχει οριστεί στους 30 μήνες και το διάστημα λειτουργίας συντήρησης μπορεί να φτάσει έως και τα επτά έτη.
Η εν λόγω εργολαβία είναι αρκετά σημαντική καθώς στο ΚΕΛ θα καταλήγουν τα δίκτυα αποχέτευσης που κατασκευάζει μέσω άλλων εργολαβιών η ΕΥΔΑΠ στην περιοχή. Εκεί θα γίνεται η επεξεργασία έτσι ώστε να υπάρχει ολοκληρωμένη και ορθή διαχείριση των λυμάτων της Ανατολικής Αττικής.
Διαβάστε επίσης:
Ράνια Σβίγκου: Εγγυητής της ενότητας και της προοπτικής του ΣΥΡΙΖΑ ο Αλέξης Τσίπρας
Wall Street: Μεικτά πρόσημα στο άνοιγμα μετά τα στοιχεία των θέσεων εργασίας
Δίκη Πισπιρίγκου: Απόλυτο «όχι» της νοσηλεύτριας για χορήγηση κεταμίνης στην Τζωρτζίνα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χριστούγεννα στον Πειραιά – Πρόγραμμα εορταστικών εκδηλώσεων για Τρίτη 24 Δεκεμβρίου
- J.P. Morgan για ΔΕΗ: Η κορυφαία ανάπτυξη συνεχίζεται, αύξηση της τιμής στόχου στα €17,9
- Regency Casino Mont Parnes: Μια μαγική «χώρα των θαυμάτων»
- Μητσοτάκης: Οι αποφάσεις του βουνού και ο χρόνος των ανακοινώσεων για την προεδρία της Δημοκρατίας