ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα πλοία τύπου LR2, χωρητικότητας 109,000-dwt, Torm Marie και Torm Margrethe (κατασκευής 2006) ήταν ναυλωμένα “γυμνά” από το 2011, με επταετή σύμβαση, στην Torm Singapore.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η First Ship Lease (FSL), η ναυλώτρια εταιρεία της επέστρεψε στα μέσα του 2018, όταν έληξε η σύμβαση, τα δύο τάνκερ σε άσχημη κατάσταση. Μάλιστα, η επιθεώρηση κατέγραψε σοβαρές ελλείψεις στη συντήρηση τους.
Η FSL προχώρησε στις απαραίτητες επισκευές και στη συνέχεια προσέφυγε στο Ανώτατο Δικαστήριο του Ηνωμένου Βασιλείου προκειμένου να διεκδικήσει το κόστος των ζημιών που υπέστη.
Οι επιθεωρήσεις έδειξαν εννέα σοβαρές ζημιές στο πλοίο Torm Margrethe και τρεις στο πλοίο Torm Marie. Ως εκ τούτου, η FSL διεκδικεί από την Torm 1,89 εκατ. δολάρια συν τα δικαστικά έξοδα και τους τόκους για το πρώτο πλοίο.
Για την απαίτηση έχει ληφθεί ασφάλεια με τη μορφή εγγυητικής επιστολής ύψους 2,53 εκατ. δολαρίων.
Αναφορικά με το δεύτερο πλοίο, το Torm Marie, δεν δόθηκε οικειοθελώς ασφάλεια. Κατά συνέπεια, η FSL προχώρησε στην κατάσχεση του πλοίου “Torm Amazon” (κατασκευής 2002), ιδιοκτησίας της TORM, στην Ταϊβάν, στις 4 Ιανουαρίου 2019. Ωστόσο, μετά την παροχή εγγύησης 0,61 εκατ. δολαρίων το πλοίο απελευθερώθηκε.
Από την πλευρά της, η Torm με δήλωση της διευκρίνισε ότι δεν συμφωνεί με τις διάφορες αξιώσεις και τους ισχυρισμούς της FSL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πρώτοι οι Έλληνες εφοπλιστές στη μεταφορά φορτίων αμερικανικού LNG. Οι πρωταγωνιστές
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Βαφειάς: Πού πηγαίνουν τρία από τα πλοία LPG της StealthGas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μιλένα και Αλέξανδρος Παππάς: Τα «χρυσά» παιδιά της ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν