ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο λόγος για το τάνκερ Eco Revolution (χωρητικότητας 39.000 dwt, κατασκευής 2016), του οποίου η τρέχουσα τριετής ναύλωση από την BP Shipping λήγει τον Ιανουάριο του 2019. Αμέσως μετά τη λήξη της τρέχουσας ναύλωσης, θα τεθεί σε ισχύ η νέα συμφωνία, η οποία είναι για δύο χρόνια. Δεν έχουν δοθεί μέχρι στιγμής στη δημοσιότητα πληροφορίες για το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, πέρα από το ότι τα ακαθάριστα έσοδα της Top Ships από αυτήν θα ανέρχονται στα 10 εκατομμύρια δολάρια περίπου.
Σε δήλωσή του, ο Ευάγγελος Πιστιόλης τόνισε: “Αυτή η ναύλωση είναι μία ψήφος εμπιστοσύνης στην στρατηγική μας των υψηλής ποιότητας assets και στη διαχείρισή των υψηλής ποιότητας πλοίων μας”.
Όπως εξήγησε ο ίδιος, “μετά από αυτήν τη συμφωνία, τα συνολικά ακαθάριστα έσοδα για τη σταθερή περίοδο ναύλωσης λειτουργικών πλοίων, από τις 30 Ιουνίου 2018, ανέρχεται περίπου στα 221 εκατ. δολάρια, και ανεβαίνει στα 235 εκατ. δολάρια περίπου, αν προστεθεί το 50% των πλοίων μας σε κοινοπραξίες”.
Μετά τη συμφωνία αυτή, σύμφωνα με την εταιρεία, η προβλεπόμενη κάλυψη πλοίων του λειτουργικού στόλου της Top Ships με ναυλώσεις αναμένεται για το 2018 και το 2019 στο 100%, για το 2020 στο 99%, για το 2021 στο 54% και για το 2022 στο 14%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πρώτοι με διαφορά οι Έλληνες εφοπλιστές στην αγορά των μεταχειρισμένων: Οι τελευταίες κινήσεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: A. Φράγκου: Στην τελική ευθεία η συγχώνευση των Navios Acquisition και Navios Midstream
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική ναυτιλιακή εισέρχεται στην αγορά tanker suezmax. Η συμφωνία με την Teekay
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Bloomberg: Οι ελληνικές τράπεζες είναι έτοιμες να αναζητήσουν συμφωνίες στο εξωτερικό
- ΕΒΕΑ: Οι 3 οδηγοί για την επιβίωση και την ανάπτυξη των οικογενειακών επιχειρήσεων
- Motor Oil: Νέος πρόεδρος, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης
- Στοιχεία σοκ από το Χαμόγελο του Παιδιού: Κάθε 3 ημέρες ένα παιδί αναφέρει σεξουαλική κακοποίηση